LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Joxie
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·
Hej tjejer! Ni som haft era ett tag, hade ni ont i ärren i början? Mitt ena gör jätteont och känns nästan som bh:n trycker mot det konstant. Men även om jag försöker dra ber bh:n lite så gör det ont men blir lite bättre. Borde jag släppa lite på axelbanden på bh:n så den inte glider upp på ärren eller är det bättre att härda ut?

CarGirl
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·
Hej tjejer! Ni som haft era ett tag, hade ni ont i ärren i början? Mitt ena gör jätteont och känns nästan som bh:n trycker mot det konstant. Men även om jag försöker dra ber bh:n lite så gör det ont men blir lite bättre. Borde jag släppa lite på axelbanden på bh:n så den inte glider upp på ärren eller är det bättre att härda ut?

CMA
Kvinna ·
Första natten hemma avklarad och chockad hur bra det gått! Hade riktigt ont igårkväll speciellt vid ärren så tog en morfintablett precis när jag skulle lägga mig. Somnade vid 21 och vakande vid 23 och tog alvdeon enligt schema, sov sen hela natten fram till 5:30 då det var dags för en ny dos alvedon och sedan nu till 8.
Känns mycket bättre idag och känner mig oväntat rörlig i armarna! Men ser att de flesta av er ska tillbaka till kliniken efter en vecka, för mig sa de 17 dagar? Är det möjligtvis för att jag hade en bit att åka? :)
[/ Opererad på Nordiska kliniken och för mig gäller 14 dagar, så det verkar vara väldigt olika.
Mammatax
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·
Malin. Kämpa kämpa tjejen :) Det har faktiskt bara gått åtta dagar. Nu drygt efter tre veckor känner jag mig mer bekväm i mina bröst. Visst, de ömmar ibland vid vissa rörelser och är väl inte superbehagligt när man drar bort tejpen för att byta. Men tycker de har blivit mjukare i alla fall, om än lite grann. De sägs ju ta runt tre månader innan man kan se slutgiltliga resultatet ungefär, så vi får nog hålla oss till tåls allihopa. TIll sommaren kommer vi alla va så nöjda och kunna ha snygga bikini som sitter bra, weihoooooo.

AndreaC
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Pynner
Kvinna ·
Ni som har börjat byta tejp själv hemma: hur får ni bort de gamla klisterrestern från brösten innan ni sätter på ny tejp?
Jag blir tooookig över att de gamla klisterresterna är kvar, det känns som det är smutsigt och ohygieniskt :(

CMA
Kvinna ·

CMA
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Då har jag lagt ut mina första bilder. Jobbigt med före-bilderna, men med efterbilderna känns det bra.

CMA
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Joxie/ kollade din nya bild, de e så fina och jämna, alldeles runda. Ser superbra ut :)
Visar 981 till 1000 av total 1185 objekt