LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

AndreaC
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

Sandralk
Kvinna ·

Clove
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

monica71
Kvinna ·

Tuttlisaan
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

Tuttlisaan
Kvinna ·

hejhopp123
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Den här veckan är det tänkt att jag ska prata med min närmsta kollega/ HR-ansvarig på mitt jobb och berätta att jag kommer va sjukskriven v.48. För sen på måndag har jag "utvecklingssamtal" med min chef och tänkte ta upp detta då. Är så nervös verkligen. Vad säger jag om de säger att man inte får va sjukskriven för en sån sak? Har jag "rätten" på min sida nånstans?
Hur har ni berättat för era arbetsgivare, om ni nu gjort det?

Joxie
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Åh hjälp! Idag betalade jag in beloppet till kliniken (ska betala 2 veckor innan op.dag). Shit vad mycket pengar! Får ångest och har mått lite illa av och till :(

Joxie
Kvinna ·
Åh hjälp! Idag betalade jag in beloppet till kliniken (ska betala 2 veckor innan op.dag). Shit vad mycket pengar! Får ångest och har mått lite illa av och till :(
Kände exakt så också. Betalde förra veckan 1 månad innan operation för att jag bara ville få det gjort.. Nu är det på allvar och nu kan man inte hopp av, får ont i magen av tanken även fast jag vill detta..

Boobso
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Känner precis som er, har också betalat in hela 42 000 kr! Jäkligt mycket pengar. Ska OP 6/11.. Börjat bli skapligt nervös nu! Tänk om det inte blir bra, fy.
Jag har berättat för chefen och det ända jag sa att jag kommer vara sjukskriven från den 6/11 och en vecka fram. Men han frågade inte varför utan jag sa bara att jag skulle göra en operation. Kändes så skönt att ha det avklarat.
På fredag ska jag på min sista konsultation för att gå igenom det sista inför OP.

Ailosliv
Kvinna ·

Proudmoore
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

Proudmoore
Kvinna ·