LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Ailosliv
Kvinna ·

Hjort
Kvinna ·
Då har jag lagt ut mina första bilder. Jobbigt med före-bilderna, men med efterbilderna känns det bra.

Joxie
Kvinna ·
Hej allesammans! Skulle vilja ha lite tips och råd från er... Bytte tejp för andra gången idag (12 dagar post-op) och då såg det ut sådär (bild på min sida). Vad tycker ni ska göra? Jag har ingen feber eller speciellt ont, så tror inte det är någon infektion - men är såklart ändå orolig... Det uppe till höger på bilden tror jag är ett stygn som inte lösts upp riktigt, att det är det som ligger där och jävlas.. Har skickat bilderna till både sköterska och kirurg, men det har ju såklart inte svarat än.. Har en till kur antibiotika som väntar på mig på apoteket, så jag funderar på om jag ska börja med den i förebyggande syfte eller nåt..

CMA
Kvinna ·
Då har jag lagt ut mina första bilder. Jobbigt med före-bilderna, men med efterbilderna känns det bra.
Wow vilken skillnad. Blir ju jättesnyggt!

Marie
Kvinna ·

Pynner
Kvinna ·
Hej allesammans! Skulle vilja ha lite tips och råd från er... Bytte tejp för andra gången idag (12 dagar post-op) och då såg det ut sådär (bild på min sida). Vad tycker ni ska göra? Jag har ingen feber eller speciellt ont, så tror inte det är någon infektion - men är såklart ändå orolig... Det uppe till höger på bilden tror jag är ett stygn som inte lösts upp riktigt, att det är det som ligger där och jävlas.. Har skickat bilderna till både sköterska och kirurg, men det har ju såklart inte svarat än.. Har en till kur antibiotika som väntar på mig på apoteket, så jag funderar på om jag ska börja med den i förebyggande syfte eller nåt..

Ailosliv
Kvinna ·

CMA
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·
Var inne på Change idag och köpte mina första bh:ar till dom nya brösten. Fick underbar service och hittade jätte fina bh:ar! Har 65F i tortyren men blev 65E i deras bh! Jisses så snyggt alla satt (är inte van) passade på när dom även hade 40% på allt. Känner mig så lycklig nu :D

LT123
Kvinna ·
Var inne på Change idag och köpte mina första bh:ar till dom nya brösten. Fick underbar service och hittade jätte fina bh:ar! Har 65F i tortyren men blev 65E i deras bh! Jisses så snyggt alla satt (är inte van) passade på när dom även hade 40% på allt. Känner mig så lycklig nu :D
Låter härligt! :) När kan du gå ifrån tortyren?
Men du är alltså kvar på tortyrens 65 i omkrets? Undrar lite över hur jag kommer att göra sen med det.
Hur tänker man med vanlig bh sen? Enbart bygelbh med ingen vaddering o så? Ungefär som tortyrbhn bara stretchigt tyg i kupan?

malinsjoberg79
Kvinna ·

Elgin
Kvinna ·

CMA
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Jag blir av med min tortyrbh den 13/12! Längtar efter att köpa ny bh. Vad har ni för tips på bra bhbutiker i Malmöområdet? Jag har lyft och lagt in mentor. Tycker att de ser fyrkantiga ut fortfarande och mer känslig/öm i ena bröstet. Någon som har liknande erfarenhet?

Elin-manu
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Jag blir av med min tortyrbh den 13/12! Längtar efter att köpa ny bh. Vad har ni för tips på bra bhbutiker i Malmöområdet? Jag har lyft och lagt in mentor. Tycker att de ser fyrkantiga ut fortfarande och mer känslig/öm i ena bröstet. Någon som har liknande erfarenhet?

LT123
Kvinna ·
Hej på er!
En vecka fyller mina tredje par nya tuttar idag hehe!
Har inom loppet av 2,5 år lyckats få nya tuttar tre gånger och två lyft på det. Jag borde ju vara rutinerad vid det här laget men jag nojjar väl mig lite extra just för att jag inte orkar genomgå en fjärde operation. Jag blir galen av att ligga på rygg, och alla kirurger ger olika riktlinjer, vill inte heller fråga en sköterska på kliniken då hon inte vet mitt fall riktigt och min kirurg är inte i landet och jag vet ju att det bästa är att fråga min kirurg men är desperat efter snabbt svar. Jag har två dränage slangar hängandes från vardera bröst som ska ut idag efter sju dagar, inte läst om någon annan här på forumet som haft i det max tiden så jag antar att jag ska vara väldigt försiktig med allt annat också, vilket min kirurg också sa. Tillbaka till frågan, sova på sidan, när får jag göra det!? Vad har era kirurger sagt till er, visst gör det lite ont och ett visst obehag men smärtstillande och alvedon slutade jag med efter två dagar så fri från de är jag sen 5 dagats tillbaks. Ligger ju uppe hela nätterna och jag Hadd verkligen planer på att dra mig till skolan imorgon men det går ju inte när man ska upp om tre timmar.

CarGirl
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·