LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

LT123
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·
Är så himla nöjd med mina bröst. Känns underbart! De känns inte som mina än... de stramar lite o är bara 3 veckor gamla så det är inte så konstigt. Men det känns bättre o bättre för varje dag :)
Hur ska man tänka med sport bh? Hur hårt ska den sitta. Antar att de inte ska skumpa omkring så mycket när man rör på sig. Hur har ni andra gjort o några tips på bra sportbh tas tacksamt emot. När började ni träna igen? Lite smått kan man väl börja nu efter 3v? :)
Tuve skrev samma sak om sport-bh som vanlig bh, något som inte formar brösten åt något håll du inte vill. Så antar man bara ska ha en bh som håller dom på plats och har bra stöd(?). Efter 4 v kan man börja träna står det på papperna, tror dock man ska undvika bröstmusklerna och det området, annars maila och fråga :)

malinsjoberg79
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

CMA
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

CMA
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·
Är så himla nöjd med mina bröst. Känns underbart! De känns inte som mina än... de stramar lite o är bara 3 veckor gamla så det är inte så konstigt. Men det känns bättre o bättre för varje dag :)
Hur ska man tänka med sport bh? Hur hårt ska den sitta. Antar att de inte ska skumpa omkring så mycket när man rör på sig. Hur har ni andra gjort o några tips på bra sportbh tas tacksamt emot. När började ni träna igen? Lite smått kan man väl börja nu efter 3v? :)