LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Mammatax
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·
Var på återbesök igår och ärren såg jättefina ut, så skönt! Dock blir det bröstband ett tag till då jag fortfarande är svullen men inget som gör så mycket eftersom jag inte haft ont eller så av det. Var även iväg till Gustaf Melbin och provade ut en Abecita Kimberly, höll på att tappa hakan när jag landade på en 75E!! I några av de andra jag provade var det dock "bara" 75D-75DD så det kändes skönt, lite lättare att hitta BH:ar då kanske :)
Sköterskan sa att ska använda abecitan fram till mitt återbesök om 3 månader med start om 2 veckor, usch så länge kände jag mest!! När har ni andra fått börja använda vanliga bygellösa bh:ar? Tänkte om man kan köpa en eller två lite finare och ha nån gång ibland.

malinsjoberg79
Kvinna ·
Var på återbesök igår och ärren såg jättefina ut, så skönt! Dock blir det bröstband ett tag till då jag fortfarande är svullen men inget som gör så mycket eftersom jag inte haft ont eller så av det. Var även iväg till Gustaf Melbin och provade ut en Abecita Kimberly, höll på att tappa hakan när jag landade på en 75E!! I några av de andra jag provade var det dock "bara" 75D-75DD så det kändes skönt, lite lättare att hitta BH:ar då kanske :)
Sköterskan sa att ska använda abecitan fram till mitt återbesök om 3 månader med start om 2 veckor, usch så länge kände jag mest!! När har ni andra fått börja använda vanliga bygellösa bh:ar? Tänkte om man kan köpa en eller två lite finare och ha nån gång ibland.

Marie
Kvinna ·
Jag har faktiskt köpt två bh:ar på Lindex som är utan byglar att använda när man ska vara fin. Jag har dock svårt att ha den en hel dag då den sitter väldigt tajt runt om och jag får ont i ärren efteråt. Jag köpte 75 C men jag vet inte om det är det jag kommer att landa på sen när brösten har landat. Just nu sitter de så högt upp... Tänk att det ska ta sån tid.... Jag vill att de ska vara fina nu! :-P Jag har inte köpt den där bh:n de rekommenderade på Proforma... Jag tycker det räcker med den vi gick och sedan de här två att byta med.

Sporttjejen
Kvinna ·

Hjort
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·
Cargirl, varför fick du bröstband? Jag har aldrig fattat vilka som får det eller varför :). Jag har bara en mjuk o snäll Abecita Kimberly ordinerad. Undrar också om man ibland kan ha någon annan mjuk o snäll BH men med lite spets....

malinsjoberg79
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

Hjort
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·
Hörni, jag måste fråga om någon fler upplevt att dom fått plitor/finnar på brösten sedan operationen? Väldigt irriterande, fullt med små knottror på översidan brösten/ner mot klyftan :(

Ailosliv
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·