LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Joxie
Kvinna ·

CMA
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Joxie. Jag har tränar på ganska bra i tre veckor nu. Visst kan man inte gå på alla pass eller göra allt i gymet, men tycker de fungerar ändå.:) hoppas allt går bra för dig ! Kram

CarGirl
Kvinna ·

SilverXgirl
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·

Pynner
Kvinna ·
Gjorde mitt första träningspass ikväll. Provade nästan alla övningar jag vanligtvis kör o det kändes jättebra i brösten. Märker inte av nån påfrestning när jag gör plankan eller andra övningar där jag stödjer mig på armarna. Men hur gör ni andra med övningar där man hoppar. Kör en del sånt aom uppvärmning. Får hålla i brösten då för det känns konstigt att de skumpar. Kanske bara ovan för det gjorde inte ont. Kirurgen sa att han inte brukar avråda från sånt så länge det känns bra. Vad har ni andra fått för rekommendationer angående sånt?

CarGirl
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

JosieJo
Kvinna ·
Någon men här som har ankarärr? Jag opades i slutet av november. Jag är lite trött på att det fortfarande gör ont i sidorna när jag ska försöka sova på sidan. Finns det någon som opades i början av november som kan säga hur det känns nu?

CMA
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Nu tror jag att svullnaden har lagt sig o jag saknar mina svullna bröst :). Tycker att de har krympt alldeles för mycket o jag går o funderar på om jag skulle klara av större. Helknasigt! Tror jag stannar kvar på den här storleken men jag saknar bamsetuttarna från efter operationen hahaha.
Skönt att läsa att ingen verkar ha drabbats av komplikationer. Jag upplever att jag fortfarande är öm på insidan av högra bröstet. Framförallt efter natten men jag gissar att det är muskeln som inte vant sig än.

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·
Någon men här som har ankarärr? Jag opades i slutet av november. Jag är lite trött på att det fortfarande gör ont i sidorna när jag ska försöka sova på sidan. Finns det någon som opades i början av november som kan säga hur det känns nu?