LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

LT123
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·
Jag trodde alla hade en sista konsultation på op dagen? Liksom för att känna efter en sista gång och gå igenom allt så man är helt 100 på storlek osv.

Sandralk
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Vet ni. Idag är jag nere på ensiffrigt. Bara 9 dagar kvar till op! :D

Joxie
Kvinna ·
Vet ni. Idag är jag nere på ensiffrigt. Bara 9 dagar kvar till op! :D
Åhh vad kul! Själv så är det 16 dagar kvar. Du får hålla oss uppdaterade, du verkar vara först ut av oss här inne :D

Mirre
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Åh såååå avis på er! ;)
Jag är nog nästan sist ut i tråden med mina 34 dagar kvar, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

malinsjoberg79
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Jag har faktiskt ingen storleks-nojja... :-) Jag är så glad över att jag "fick" gå ner i storlek så jag känner mig väldigt nöjd med 325 cc faktiskt! :-P
Det är nu 30 dagar kvar till operationen! Det känns som en evighet men kommer antagligen att gå fort om man inte tänker så mycket på det... Vilket förstås är lättare sagt än gjort... ;-)

Ailosliv
Kvinna ·
Jag trodde alla hade en sista konsultation på op dagen? Liksom för att känna efter en sista gång och gå igenom allt så man är helt 100 på storlek osv.

Jompers
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Hej tjejer,
Åh vad kul att ni har det här framför er, själv gjorde jag min operation på Proforma hos Daniel för precis en vecka sen. Jag lyfte och fyllde ut, har både ammat och gått ner väldigt mkt i vikt så det här blev presenten till mig själv! :)
Började jobba redan idag efter en vecka hemma med lugn och ro och väldigt lätta promenader, jobbar på kontor så det kändes ok att göra det. Slutade med smärtstillande i lördags och har inte ens tagit en Alvedon sen dess. Visst, det spänner och drar lite å smärtar till lite emellanåt men inte värre än att jag kunde jobba som vanligt idag igen! Bara å fråga om ni undrar över något! Jag la in 400cc high profile och ska på försts återbesöket imorgon! Jag har blivit så väl omhändertagen från konsultation å framåt och är väldigt nöjd so far!

Boobso
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·
Hej tjejer,
Åh vad kul att ni har det här framför er, själv gjorde jag min operation på Proforma hos Daniel för precis en vecka sen. Jag lyfte och fyllde ut, har både ammat och gått ner väldigt mkt i vikt så det här blev presenten till mig själv! :)
Började jobba redan idag efter en vecka hemma med lugn och ro och väldigt lätta promenader, jobbar på kontor så det kändes ok att göra det. Slutade med smärtstillande i lördags och har inte ens tagit en Alvedon sen dess. Visst, det spänner och drar lite å smärtar till lite emellanåt men inte värre än att jag kunde jobba som vanligt idag igen! Bara å fråga om ni undrar över något! Jag la in 400cc high profile och ska på försts återbesöket imorgon! Jag har blivit så väl omhändertagen från konsultation å framåt och är väldigt nöjd so far!

Sandralk
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
23 nov ska jag operera mig på Citadellkliniken. Så spännande. Kirurgen sa att 380 ml uhp är största jag kan ha. Ev blir det en kant upptill sa han. Gulp! Vill man ju inte. Funderar därför på att gå ner till 335 ml hp.