Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
missk8 profilbild

missk8

Kvinna ·

12 jan, 2020

Operation mars 2020

Bröstförstoring

Är det någon som ska operera sig i mars? Tänkte att det kunde vara kul att samlas i en tråd och prata allt som rör operationen. Jag ska byta implantat från 450 cc till 725 cc samt göra en BBL samtidigt. Är ni nervösa redan nu?

322

Sortera efter

Boobzilla

Kvinna ·

05 mar, 2020

Emeost4824 mmm exakt så är det för mig också! Sov bättre inatt när jag va hemma. Jodå jag är trött av smärtan men sen gör pillrena sitt också. Men det går bra, försöker röra på mig lite då och då men tar det jäkligt lugnt. Förutom att jag provade en klänning idag. Tog all energi men det va det värt! Daaaamn!! I'm freaking hot, trots svullnad! Haha.
Gilla

Anonym användare

05 mar, 2020

Haha Boobzilla, härlig känsla! Hot mama :) det ser jag fram emot också.
Gilla

Boobzilla

Kvinna ·

06 mar, 2020

Jaa det verkligen en skön känsla. Men idag är mitt vänstra lår svullet precis vid ljumsken. Tror det för gördeln är så lång så jag får dra ner den lite vid rumpan för att inte få rynkor på ryggen och magen. Så det blev nog tight runt benet. Men nu har jag precis tagit första duschen och ligger utan gördeln en stund. Blir nog bra men ska försöka hitta en annan gördel som är kortare i överkroppen. Hur mår ni andra? Nervösa inför kommande operation? :P
Gilla

Anonym användare

06 mar, 2020

Mhmmm, ja jag kan tänka mig att allt inte är så skönt jo... jag e så skraj för alla möjliga komplikationer och smärtan osv... Jooodå, duktigt nervös. En vecka kvar och mailar angående eventuell ändring implantat med kirurgen som bäst.. suck... haha :)
Gilla

Boobzilla

Kvinna ·

06 mar, 2020

Joo men det går ju över så jag försöker tänka positivt. Haha okey :) Ja man vill ju att det ska bli så bra som det bara går när man gör nått sånt här stort.
Gilla

missk8

Kvinna ·

08 mar, 2020

Bara 3 dagar kvar nu. Är SVINNERVÖS
Gilla

Boobzilla

Kvinna ·

08 mar, 2020

Åh va roligt!! Det kommer gå så bra ska du se:D
Gilla

Fre_in

Kvinna ·

08 mar, 2020

Omg. Imorgon är det dags för mig. Är så nervös!!! Har inte beslutat allt till 100 än. Hämtat ut all medicin och ska duscha strax. Kommer man ens kunna sova inatt :P
Gilla

Emenor91

Kvinna ·

08 mar, 2020

Så spännande, får man hämta medicinen innan alltså? Visste jag inte! 10 dagar kvar för mig imorgon!! Lycka till ?
Gilla

Boobzilla

Kvinna ·

08 mar, 2020

Härligt Fre_in! Jo förhoppningsvis kan du sova inatt. Lycka till imorgon :D
Gilla

Anonym användare

08 mar, 2020

Lycka till imorgon Fre_in! Och sov så gott. Lite mer än en vecka kvar för mig, känner mig lugn och ser fram emot det just nu men nervositeten kommer i attacker då och då. Hehe :) Hur känns det för dig nu boobzilla, hur mår du? :) Och ni andra som redan opererats, hur känns det?
Gilla

missk8

Kvinna ·

09 mar, 2020

stort lycka till idag fre_in. Uppdatera när du orkar! ?
Gilla

Boobzilla

Kvinna ·

09 mar, 2020

Rosemihiya nja så där. Överanstängde mig lite igår så svullnade till lite värre över magen. Och inatt har jag sovit jätte dåligt och höger bröst är lite mer svullet idag och höger arm gör ont. Har nog hamnat lite på sidan eller nått under natten :( Så idag blir det vila vila vila!! Men i övrigt mår jag bra haha.. imorgon är det dags för återbesök på kliniken! En vecka går fort ska du se. :)
Gilla

linda.mir

Kvinna ·

09 mar, 2020

kämpa på, jag kan tänka mig hur svårt det måste vara att ta det "lungt" och "vila" när man har barn, men även utan för man blir ju rastlös.. har en vän till mig som har gjort full bukplastik och hon vilade inte ordentligt utan rörde på sig lite då hon har tre barn, hennes läkningstid sköts upp men 1 extra månad. så va rädda om er!!
Gilla

linda.mir

Kvinna ·

09 mar, 2020

opererade mina bröst idag. gick och la mig igår kl 22:00 och vaknade kl 23:40 och tänkte men ja klockan är 6 snart säkert så kan lik bra gå upp men nej. Efter någon timme lyckades jag somna om och då väckte sonen mig för att han hade en mardröm. så sov totalt 2 timmar i natt. Men de va nog bra. för så fort jag blev inskriven duscha jag kroppen och fick dropp och sov tills de va min tur att ritas på och operera mig. vid uppvaket var jag vaken men så trött så jag inte orka öpnna mina ögon. så jag fortsatte sova tills de kom in med cocacola och en macka. Sen somna jag igen till nu när kirurgen skulle komma och berätta hur operationen hade gått känns så sjukt att ha bröst helt plötsligt är så jäklans glad och lycklig att jag kunde utföra operationen då jag var snorig och sjuk veckan innan och trodde jag skulle behöva skjuta upp operationen
Gilla

Anonym användare

09 mar, 2020

Låter inget vidare Boobzilla, lika bra att ta det väldigt försiktigt ännu ett tag. Hoppas det känns bättre nu. Grattis till nya boobisarna Linda.mir!
Gilla

linda.mir

Kvinna ·

09 mar, 2020

Tack Rosemihiy
Gilla

Fre_in

Kvinna ·

10 mar, 2020

Missk8 Första natten nu var inte rolig asså.... Blev tillslut 725cc motiva corse (samma som du ska ha) Väl inne hos Patrik sa han 625 men jag ba "wooow jag var inställd på 650 alt 700" han säger då att om jag ska ha samma fyllighet utåt som jag haft nu innan med mina gamla implantat så behöver jag det implantatet med högst profil. Landade iaf på 725 tillslut. Är så glad att jag valde nordiska kliniken för gud vilka söta sköterskor. Dom va ju bara bäst efter operationen. Fick ett blodtrycksfall när jag skulle försöka gå hem och dom hjälpte mig så bra. <3
Gilla

missk8

Kvinna ·

10 mar, 2020

Skönt att det är över nu! Har du kunnat sova något alls inatt? Hur är smärtan?
Gilla

Anonym användare

10 mar, 2020

Fre_in, skönt att höra att du är nöjd med kliniken då det snart är min tur att söka mig dit. hur länge blev du kvar efteråt? Hur mår du nu? Varför får så många blodtrycksfall efter operation? Låter obehagligt ju. Hur har ni gjort när ni tvättat ansiktet med detdär medlet? Man vill ju inte få i ögonen....
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem