Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
missk8 profilbild

missk8

Kvinna ·

12 jan, 2020

Operation mars 2020

Bröstförstoring

Är det någon som ska operera sig i mars? Tänkte att det kunde vara kul att samlas i en tråd och prata allt som rör operationen. Jag ska byta implantat från 450 cc till 725 cc samt göra en BBL samtidigt. Är ni nervösa redan nu?

322

Sortera efter

Cybersnurr

Kvinna ·

03 mar, 2020

Hur funkar det om man gör både bröstet och rumpan samtidigt? :o Tänker eftersom jag läste att man inte skulle sitta eller sova på rumpan efter operation och detsamma gällde brösten
Gilla

puddingpudding

Kvinna ·

03 mar, 2020

Det går säkert bra!Lycka till! Gjorde min operation i torsdags. Det jobbiga är efteråt! Smärtan! Och nervositeten att läkningsprossesen ska bli fel! Kram
Gilla

Boobzilla

Kvinna ·

03 mar, 2020

Allt gick bra. Är trött och har rätt ont, ska snart få mer smärtstillande. Vet inte om det beror på narkosen och jag fick nån skum bi effekt, men jag började gråta när jag såg brösten efter jag vaknade. Hahaha kände mig asdum, tyckte dom såg så små ut men svullnade hade ju knappt börjat då... Men gråten gav med sig rätt fort. Nu sitter jag och tittar ner på mina nya boobisar! Så himla sjuk känsla. Fick se lite av magen också, det där förbannade hudvecket är borta!!! Helt galet!! Jag är så himla glad :D
Gilla

Emeost4842

Kvinna ·

03 mar, 2020

Åh härligt och höra ifrån dig :) jippi nu är det gjort. Kommer bli grymt ;) krya på dig och hoppas du får nån sömn inatt. Imon är det min tur :)
Gilla

Emeost4842

Kvinna ·

03 mar, 2020

Boobzilla skrev:

Allt gick bra. Är trött och har rätt ont, ska snart få mer smärtstillande.

Vet inte om det beror på narkosen och jag fick nån skum bi effekt, men jag började gråta när jag såg brösten efter jag vaknade. Hahaha kände mig asdum, tyckte dom såg så små ut men svullnade hade ju knappt börjat då... Men gråten gav med sig rätt fort. Nu sitter jag och tittar ner på mina nya boobisar! Så himla sjuk känsla.

Fick se lite av magen också, det där förbannade hudvecket är borta!!! Helt galet!! Jag är så himla glad :D

Gilla

Anonym användare

03 mar, 2020

Haha, härligt att du är glad och nöjd. Grattis till lyckad op och lycka till med återhämtningen!
Gilla

Anonym användare

03 mar, 2020

Emeost4842 lycka till imorgon! :)
Gilla

Boobzilla

Kvinna ·

03 mar, 2020

Tack :D jaa än så länge är jag super nöjd! Ska bli så kul att få se magen sen också!! Emeost4842 ååh va kul! Lycka till <3
Gilla

missk8

Kvinna ·

04 mar, 2020

Jag kan av någon anledning inte citera inlägg. Men jag kan bara byta implantat så min kirurg sa att jag kommer kunna ligga på mage redan från början och prioritera att inte belasta rumpan något alls. Men vet som sagt inte hur det kommer gå ? är så nervös för smärtan!
Gilla

Emeost4842

Kvinna ·

04 mar, 2020

missk8 jag kan inte heller citera :/ haha det låter komiskt ser dig ligga på mage hela tiden med rumpan i vädret :) hehe kommer gå jätte bra <3 9:30 e det dags.... jag eeee hungrig
Gilla

Emeost4842

Kvinna ·

04 mar, 2020

Boobzilla det förstår jag skönt och bli av med ditt hudveck <3 hur mår du idag? Har du sovit något inatt?
Gilla

Emeost4842

Kvinna ·

04 mar, 2020

Nu är jag vaken :) gick kanon här bara vimsigare än vanligt :) haha.... jag gissar på mindre smärta denna gång eftersom jag redan har fickan sen förra gången. Det som gör mest ont i dränaget hoppas verkligen det blir bra nu hade inte direkt tänkt byta dom redan. Längtar efter min godispåse haha
Gilla

Boobzilla

Kvinna ·

04 mar, 2020

Emeost4842 Jo tack det är bra. Har lite ont men försöker hålla tiderna för smärtlindringen. Fick se magen ordentligt idag. Börja gråta lite av lycka! Det är så underbart!!! Är hemma och vilar nu så det är också skönt. Barnen kom nyss hem så vi har haft lite kram kalas :) Skönt att höra att det gick bra, hoppas återhämtningen går bra också :)
Gilla

Emeost4842

Kvinna ·

04 mar, 2020

Åh Boobzilla skönt att du är hemma och fått kramkalas <3 wow vad häftigt med magen :) förstår att du är glad. Jag är hemma fick fantastiska blommor av familjen och mat och handen i godispåsen :)
Gilla

Anonym användare

04 mar, 2020

Fantastiskt att höra att ni är nöjda brudar! Glad för er skull =) Här får man gå och vara nervös nästan 2 v till. Önskar er god återhämtning Kram
Gilla

Emeost4842

Kvinna ·

04 mar, 2020

Boobzilla va skönt för dig att va hemma och få kramkalas <3 det har jag med fått sååå mysigt fina blommor, mat och handen har fastnat i godispåsen haha. Förstår att du är glad över magen härligt :) hoppas du återhämtar dig bra nu :)
Gilla

Emeost4842

Kvinna ·

04 mar, 2020

Rosemihiya tack ja känns så skönt :) ja du får längta lite till men snart så är det din tur :) spännande :)
Gilla

Emeost4842

Kvinna ·

04 mar, 2020

Tycker sidan verkar strula går inte och citera eller se att jag ens skickat nått och sen försöker jag igen och då kommer flera inlägg efter varandra.
Gilla

Boobzilla

Kvinna ·

05 mar, 2020

Jaa det va så skönt att få kramas lite. Men varken barnen eller karln vågade krama mig för de ville inte göra illa mig... nog för att jag är lite ömtålig för tillfället men jag är inte gjord av porslin liksom... Gott med godis! :D Mmm jag kan inte heller citera :/
Gilla

Emeost4842

Kvinna ·

05 mar, 2020

Herregud tjejer igår va man riktigt proppad med smärtlindring efter op, inatt va helt sömnlöst och dagen har gjort riktigt ont å den e sååå lång,haha tagit Max av allt man kan, och jag har ändå hög smärttröskel. Hur mår du boobzilla?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem