missk8
Kvinna ·
12 jan, 2020
Operation mars 2020
BröstförstoringÄr det någon som ska operera sig i mars? Tänkte att det kunde vara kul att samlas i en tråd och prata allt som rör operationen. Jag ska byta implantat från 450 cc till 725 cc samt göra en BBL samtidigt. Är ni nervösa redan nu?
Sortera efter
Boobzilla
Kvinna ·
14 mar, 2020
missk8
Kvinna ·
14 mar, 2020
Jag har nog fått boobieblues...
Är lite nedstämd för brösten läker olika (vilket jag läst om innan så jag visste ju att det skulle hända). Är rädd att dom blir mindre än jag vill osv.
Men jag försöker tänka positivt att det går över osv. Ingen i min omgivning fattar nånting och det är lite jobbigt att inte kunna prata med dom.
Men jag tror att det beror på att förra veckan va jobbig,
Dragit ner på smärtstillanden,
ruskigt uttråkad och rastlös,
sovit dåligt,
haft barnen hemma pga förkylningar.
Att jag inte kan träna (vanligaste sättet att ta avreagera mig).
Så det kommer bli bra ju mer tiden får gå. Är ju inte ens två veckor sen min operation... Är väl lite känslig just nu bara :/
Ångrar verkligen inte operationen och jag vet att det kommer bli bra till slut! Förlåt för novellen. Behövde "gnälla" lite bara :) <3
Boobzilla
Kvinna ·
14 mar, 2020
Anonym användare
14 mar, 2020
Holly_Harper
Kvinna ·
14 mar, 2020
Anonym användare
14 mar, 2020
Hej,
Jag behöver inga smärtstillande tabletter, tar 1 Alvedon för natt( just in case) . Är inte så svullen, ser inga blåmärken. boobies ser fina ut, inte högt up alls..känner bara att min BH är lite tajt under bröst.
Och det irriterar mig mer än barnen?? Lätt Städar, fixar mat, känner att jag kan mer än jag gör ,men ändå jag tar det lugnt ..jag börjar undra, om det borde var så smidigt som det har jag.
missk8
Kvinna ·
14 mar, 2020
Hej,
Jag behöver inga smärtstillande tabletter, tar 1 Alvedon för natt( just in case) . Är inte så svullen, ser inga blåmärken. boobies ser fina ut, inte högt up alls..känner bara att min BH är lite tajt under bröst.
Och det irriterar mig mer än barnen?? Lätt Städar, fixar mat, känner att jag kan mer än jag gör ,men ändå jag tar det lugnt ..jag börjar undra, om det borde var så smidigt som det har jag.
Holly_Harper
Kvinna ·
14 mar, 2020
Hej,
Åh vilken dröm att få ha det så efter operationen!
Anonym användare
14 mar, 2020
Lussekatt
Kvinna ·
15 mar, 2020
Cybersnurr
Kvinna ·
16 mar, 2020
Emeost4842
Kvinna ·
16 mar, 2020
Emeost4842 Tack <3 Detta är min första operation med implantat och jag har inte velat göra den tidigare eftersom jag vägde 10kg mer innan och ville vara mer i ”normal” vikt innan jag skulle genomföra operationen :)
Jag tycker inte att bröstbandet är så hemskt, det går bra. Implantaten sitter lite högt just nu efter operationen och lite utåt mot armhålorna, men det ska bandet hjälpa till att justera :D
Idag ska jag ta min första dusch och då får jag ta av bh:n!! Så spännande att se!!
Tycker lite synd om mina bröstvårtor haha... som blivit avklippta efter mitt lyft!! Hoppas bara att allt återställs med dom också!! Hörde från en bekant att hon fick nekros på ena och att den blev svart och ramlade av!!!!
Tur man hör saker innan, så det inte kommer som en chock om något sånt skulle hända!!
Just nu så spänner det mycket runt stygnen emellanåt.. tur att man får med sig smärtstillande hem!! :P
Kan man beställa bh:n som du nämnde innan? Hade du den som stöd efter din första operation eller det är en sport bh med bra stöd vid träning?
Emeost4842
Kvinna ·
16 mar, 2020
Anonym användare
16 mar, 2020
Nilestuttisar
Kvinna ·
16 mar, 2020
Imorn är det dags för mig. Jag är så sjukt nervös. Denna stresspuls världen nu har, över coronaviruset känner jag också av.. utöver operationsnerverna. Längtar verkligen tills dess att hysterin lagt sig.
Anonym användare
16 mar, 2020
Emenor91
Kvinna ·
17 mar, 2020
EllieSwe
Kvinna ·
17 mar, 2020
Sandritcha
Kvinna ·
17 mar, 2020
Nilestuttisar