missk8
Kvinna ·
12 jan, 2020
Operation mars 2020
BröstförstoringÄr det någon som ska operera sig i mars? Tänkte att det kunde vara kul att samlas i en tråd och prata allt som rör operationen. Jag ska byta implantat från 450 cc till 725 cc samt göra en BBL samtidigt. Är ni nervösa redan nu?
Sortera efter
Boobzilla
Kvinna ·
21 mar, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
21 mar, 2020
I tisdags efter jag bör tejp så såg jag att det va lite geggigt på ett ställe vid snittet vid buken. Men sen har det varit lugnt. Men för ett tag sen när jag kollade så var tejpen jätte geggig på samma punkt. Så jag tog bort tejpen just där. Och jag har lite panik just nu! Ska ringa kliniken på måndag, men jag vet ju inte om det är nått normalt. Så om nån vågar får ni gärna kika på bilden jag la upp på min sida.
missk8
Kvinna ·
22 mar, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
22 mar, 2020
Tjejer, vill bara påpeka hur viktigt det är att röra på sig så fort som möjligt!
Jag kunde inte det på grund av all smärta och har nu fått en blodpropp i vaden ?
M78
Kvinna ·
23 mar, 2020
Ratyieta
Kvinna ·
23 mar, 2020
Teddy
Kvinna ·
23 mar, 2020
Då var det min tur. Har checkat in på kliniken o duschat. Är sjukt nervös! Inte så mkt för själva ingreppet men är orolig för att dom ska bli för stora även om jag kört ristest till förbannelse. Nu kan jag inget annat göra än att hålla tummarna och hoppas på det bästa =)
Håll tummarna för mig!
Sandritcha
Kvinna ·
23 mar, 2020
Tyvärr kan man inte skicka bilder i pm :/
I tisdags efter jag bör tejp så såg jag att det va lite geggigt på ett ställe vid snittet vid buken. Men sen har det varit lugnt. Men för ett tag sen när jag kollade så var tejpen jätte geggig på samma punkt. Så jag tog bort tejpen just där. Och jag har lite panik just nu! Ska ringa kliniken på måndag, men jag vet ju inte om det är nått normalt. Så om nån vågar får ni gärna kika på bilden jag la upp på min sida.
Ellas
Kvinna ·
23 mar, 2020
sälis
Kvinna ·
23 mar, 2020
Emeost4842
Nä men gud va tråkigt att höra att din dotter fått lunginflammation!! Ta väl hand om er och hoppas ni kryar på er snabbt!! Det är inte roligt att bli sjuk nu i dessa tider.
En allmän fråga till alla, finns detta forum på en app också? Jag tycker att webben är lite svårnavigerad på mobilen o ibland när jag vill kommentera eller svara måste jag logga in flera gånger..
Jag är också nyfiken på hur ni tänker med träning. Sen undrar jag vilka restriktioner ni fått. Helt lugnt vecka 1, men sen då? Fortsätta att inte göra något eller försöka fungera normalt hemma med det dagliga i hushållet. Eller man ska va helt lugn i 2 veckor?
Är det för musklerna eller kan implantaten lägga sig fel? Eller e det pga stygnen?Jag fick ett träningsprogram från artclinic som är anpassat efter bröst och bukplastik. Jag ska börja med den här veckan tänkte jag. Övningarna är lätta och man kunde börja redan efter nån vecka. För att börja stärka upp musklerna osv igen.
Hade också velat ha en app men tror inte det finns :/
Åh kan du inte lägga upp bild på det på din profil? Om man får det? Kramar
Dom sa aldrig nått om att man inte får dela med sig av det. Men jag är en liten fegis så jag vet inte om jag törs... Hahaha men kanske skicka pm till dig :P
Boobzilla
Kvinna ·
23 mar, 2020
Emeost4842
Nä men gud va tråkigt att höra att din dotter fått lunginflammation!! Ta väl hand om er och hoppas ni kryar på er snabbt!! Det är inte roligt att bli sjuk nu i dessa tider.
En allmän fråga till alla, finns detta forum på en app också? Jag tycker att webben är lite svårnavigerad på mobilen o ibland när jag vill kommentera eller svara måste jag logga in flera gånger..
Jag är också nyfiken på hur ni tänker med träning. Sen undrar jag vilka restriktioner ni fått. Helt lugnt vecka 1, men sen då? Fortsätta att inte göra något eller försöka fungera normalt hemma med det dagliga i hushållet. Eller man ska va helt lugn i 2 veckor?
Är det för musklerna eller kan implantaten lägga sig fel? Eller e det pga stygnen?Jag fick ett träningsprogram från artclinic som är anpassat efter bröst och bukplastik. Jag ska börja med den här veckan tänkte jag. Övningarna är lätta och man kunde börja redan efter nån vecka. För att börja stärka upp musklerna osv igen.
Hade också velat ha en app men tror inte det finns :/
Åh kan du inte lägga upp bild på det på din profil? Om man får det? Kramar
Dom sa aldrig nått om att man inte får dela med sig av det. Men jag är en liten fegis så jag vet inte om jag törs... Hahaha men kanske skicka pm till dig :P
Ja Boobzilla om:a mig gärna! Sitter i bilen på väg upp till Sthlm nu för att göra operationen imorgon. Sååå spänd på att få detta överstökat! Kram
Boobzilla
Kvinna ·
23 mar, 2020
Jag förstår precis hur du mår, jag gjorde mina bröst 20/2-20 och känner att dem blev inte alls som jag tänkt mig, dem är för stora och fula? ångrar mig så mycket att jag gjorde dem, nu klagar jag väldigt mycket men livet går bara utför för mig Just nu, har tappat livsglädjen, känns som kirurgen själv tycker om stora bröst men jag var så tydlig med att det skulle se naturligt ut, och det sa han att det skulle göra, men ser ut som en bimbo nu???
Ångrar allt just nu.
Ta hand om er
Kram kram
Emeost4842
Kvinna ·
23 mar, 2020
Lussekatt
Kvinna ·
23 mar, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
23 mar, 2020
Jag ska inte massera mina bröst men det är nog olika implantat, jag har fått info om att texturernade implantat ska inte masseras. Längtar så tills jag får träna igen :/
Ratyieta
Kvinna ·
23 mar, 2020
Hej Ratyieta?
Läste nyss att du väntade för op idag runt 9 tiden. Hur når du? Hur har det gått??
Jag har också opererats idag. Mår helt okej?
B1234
Kvinna ·
23 mar, 2020
Jag förstår precis hur du mår, jag gjorde mina bröst 20/2-20 och känner att dem blev inte alls som jag tänkt mig, dem är för stora och fula? ångrar mig så mycket att jag gjorde dem, nu klagar jag väldigt mycket men livet går bara utför för mig Just nu, har tappat livsglädjen, känns som kirurgen själv tycker om stora bröst men jag var så tydlig med att det skulle se naturligt ut, och det sa han att det skulle göra, men ser ut som en bimbo nu???
Ångrar allt just nu.
Ta hand om er
Kram kram
M78
Kvinna ·
24 mar, 2020
sälis
Kvinna ·
24 mar, 2020
Lussekatt
Kvinna ·
24 mar, 2020