missk8
Kvinna ·
12 jan, 2020
Operation mars 2020
BröstförstoringÄr det någon som ska operera sig i mars? Tänkte att det kunde vara kul att samlas i en tråd och prata allt som rör operationen. Jag ska byta implantat från 450 cc till 725 cc samt göra en BBL samtidigt. Är ni nervösa redan nu?
Sortera efter
Anonym användare
15 feb, 2020
Anonym användare
15 feb, 2020
Hej tjejer. Det är ju inte långt kvar alls nu. Har fortfarande inte bestämt storlek riktigt. Jag har nästan aldrig bh på mig utan jämt sport topp tänker då kanske det går bra med 400cc för då är det ju inget mer som bygger utanpå, men 375cc är ju säkert absolut lagom. Jag har 350cc i dagsläget. Det är ju ingen vrålskillnad däremellan men ändå så svårt och bestämma.Det jag tycker känns mest jobbigt för mig är att jag inte kommer kunna träna, det är ångestladdat jag brukar medicinera lite på det sättet eller hur man säger fyller på med härliga endorfiner. Så det känns riktigt blä faktiskt. Vet att det är övergående men det är ju så länge.
linda.mir
Kvinna ·
15 feb, 2020
lillgrodis
Kvinna ·
16 feb, 2020
linda.mir
Kvinna ·
16 feb, 2020
Jag ska operera mig på citadell!!
Schlupp
Kvinna ·
17 feb, 2020
sälis
Kvinna ·
17 feb, 2020
Ingen fara! :)
Haha jaaa som en stoppad korv typ....
Mmm tycker lite synd om mig själv faktiskt!!
sälis
Kvinna ·
17 feb, 2020
Bara 32 dagar till min operation. Jag har fått instruktioner att gå upp lite i vikt innan vilket känns jobbigt då jag ska gå i bikini i 2 veckor.
Hur har ni tänkt sen med kosten? Har ni fått några instruktioner?
linda.mir
Kvinna ·
18 feb, 2020
Bara 32 dagar till min operation. Jag har fått instruktioner att gå upp lite i vikt innan vilket känns jobbigt då jag ska gå i bikini i 2 veckor.
I mina papper står det att jag ska undvika Avokado, vitlök och annat som har mycket E-vitamin pga ökad blödningsrisk.
Varför vill dem att du ska gå upp i vikt? Jag ska också på semester nu veckorna innan och förstår att du inte vill gå upp bara för operationen.
Emeost4842
Kvinna ·
18 feb, 2020
Hej tjejer. Det är ju inte långt kvar alls nu. Har fortfarande inte bestämt storlek riktigt. Jag har nästan aldrig bh på mig utan jämt sport topp tänker då kanske det går bra med 400cc för då är det ju inget mer som
bygger utanpå, men 375cc är ju säkert absolut lagom. Jag har 350cc i dagsläget. Det är ju ingen vrålskillnad däremellan men ändå så svårt och bestämma.Det jag tycker känns mest jobbigt för mig är att jag inte kommer kunna träna, det är ångestladdat jag brukar medicinera lite på det sättet eller hur man säger fyller på med härliga endorfiner. Så det känns riktigt blä faktiskt. Vet att det är övergående men det är ju så länge.
Jag älskar också att träna, en av anledningarna till varför jag vill lägga framför...
Jag är heller inte säker på storleken, jag bestämmer nog där och då. Skall ha en konsultationsstind innan operationen.
Blir kring 600 cc iaf ?
Emeost4842
Kvinna ·
18 feb, 2020
I mina papper står det att jag ska undvika Avokado, vitlök och annat som har mycket E-vitamin pga ökad blödningsrisk.
Varför vill dem att du ska gå upp i vikt? Jag ska också på semester nu veckorna innan och förstår att du inte vill gå upp bara för operationen.
konstigt.. jag fick inga sådana råd. fick bara om kosttillskott
sälis
Kvinna ·
18 feb, 2020
Varför vill dem att du ska gå upp i vikt? Jag ska också på semester nu veckorna innan och förstår att du inte vill gå upp bara för operationen.konstigt.. jag fick inga sådana råd. fick bara om kosttillskott
Har med fått till mig att inte ta kosttillskott 14 dagar innan op.
linda.mir
Kvinna ·
18 feb, 2020
Varför vill dem att du ska gå upp i vikt? Jag ska också på semester nu veckorna innan och förstår att du inte vill gå upp bara för operationen.konstigt.. jag fick inga sådana råd. fick bara om kosttillskott
Har med fått till mig att inte ta kosttillskott 14 dagar innan op.
Som ni säger så är det säkert kosttillskottet som är det viktigaste att utesluta, med tanke på att det är så koncentrerade vitaminer. Så här står det i mina papper: ”Kosttillskott samt mat och dryck som innehåller e-vitamin, omega-3 eller vitlök ökar blödningsbenägenheten & ska därför undvikas 2 veckor innan och efter operationen. Avokado och rödvin är exempel på mat och dryck som innehåller e-vitamin.”
linda.mir
Kvinna ·
18 feb, 2020
Anonym användare
19 feb, 2020
Vad ska ni packa med er för saker?
jag tänkte ta med min pyjamas överdel för den är den enda jag har med knappar framtill. Sedan en tröja med dragkedja.. letar efter en t-shirt med knappar men hittar ingen vettig
Anonym användare
19 feb, 2020
jag tänkte ta med min pyjamas överdel för den är den enda jag har med knappar framtill. Sedan en tröja med dragkedja.. letar efter en t-shirt med knappar men hittar ingen vettig
Hehe, jag skall åka långa vägar och kommer att vara tvungen att visa mig bland människor en hel del. Så kanske inte pyjamas riktigt, haha. Men en Hoodie och mjuka byxor. Blir det nog.
:)
linda.mir
Kvinna ·
19 feb, 2020
Hehe, jag skall åka bil och färja långa vägar och kommer alltså måsta visa mig bland människor. Så kanske inte pyjamas riktigt, haha. Men en Hoodie och mjuka byxor. Blir det nog.
Cissi81
Kvinna ·
19 feb, 2020
Hej tjejer. Det är ju inte långt kvar alls nu. Har fortfarande inte bestämt storlek riktigt. Jag har nästan aldrig bh på mig utan jämt sport topp tänker då kanske det går bra med 400cc för då är det ju inget mer som
bygger utanpå, men 375cc är ju säkert absolut lagom. Jag har 350cc i dagsläget. Det är ju ingen vrålskillnad däremellan men ändå så svårt och bestämma.Det jag tycker känns mest jobbigt för mig är att jag inte kommer kunna träna, det är ångestladdat jag brukar medicinera lite på det sättet eller hur man säger fyller på med härliga endorfiner. Så det känns riktigt blä faktiskt. Vet att det är övergående men det är ju så länge.
Jag älskar också att träna, en av anledningarna till varför jag vill lägga framför...
Jag är heller inte säker på storleken, jag bestämmer nog där och då. Skall ha en konsultationsstind innan operationen.
Blir kring 600 cc iaf ?
Anonym användare
19 feb, 2020
linda.mir
Kvinna ·
20 feb, 2020
Cicci81: jag har konsultation direkt innan operationen :)
Jag mailade bilder på mina egna bröst och bilder på bröst jag gillar. Patrik verkade ha koll på vilka implantat som skulle passa.
Själv börjar jag bli nervös över allt möjligt verkligen. Allt från storleksbekymmer till katastroftankar om komplikationer... sköljer över mig i vågor.
Är jag den enda?