missk8
Kvinna ·
12 jan, 2020
Operation mars 2020
BröstförstoringÄr det någon som ska operera sig i mars? Tänkte att det kunde vara kul att samlas i en tråd och prata allt som rör operationen. Jag ska byta implantat från 450 cc till 725 cc samt göra en BBL samtidigt. Är ni nervösa redan nu?
Sortera efter
Emenor91
Kvinna ·
22 feb, 2020
linda.mir
Kvinna ·
23 feb, 2020
sälis
Kvinna ·
23 feb, 2020
på mina papper står det att man inte får ha byggda fransar på OP dagen. Har själv singelfransar. Vet någon varför man inte får ha de. har försökt googla fram det men hittar inget..
Sandritcha
Kvinna ·
23 feb, 2020
linda.mir
Kvinna ·
23 feb, 2020
på mina papper står det att man inte får ha byggda fransar på OP dagen. Har själv singelfransar. Vet någon varför man inte får ha de. har försökt googla fram det men hittar inget..
Står inget om det på mina papper, och jag hade det under mitt första kejsarsnitt, som ändå är en stor operation. Vet många som har det under kejsarsnitt just och då verkar det vara okej. Kanske är dem extra rädda att det ska fastna bakterier i fransarna? Jag skulle maila och fråga dem om du inte vill ta bort dem.
missk8
Kvinna ·
24 feb, 2020
missk8
Kvinna ·
24 feb, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
24 feb, 2020
Ratyieta
Kvinna ·
24 feb, 2020
Har ni som tvekat på storlek kommit fram till något nu? :)
Emenor91
Kvinna ·
24 feb, 2020
Emeost4842
Kvinna ·
24 feb, 2020
Fick just sms med bekräftelse tiden för operation. 8 dagar kvar!
Förkylningen pågår än, ingen feber men nästäppa, halsont och huvudvärk. Ringde kliniken idag för att informera läget så skulle kirurgen höra av sig mot slutet av veckan för att avgöra om vi ska skjuta upp operationen eller inte.
Emeost4842
Kvinna ·
24 feb, 2020
Här är det fortfarande lite oklart. Kändes bra på konstulationen med 375 cc anatomiska men minns ingen vilken profil eller så vi sa och känns som så många väljer runda så blir tveksam.. ?? har bild på mina hängtuttar i profilen ifall någon har eller har haft liknande boobies som kan hjälpa mig ?
missk8
Kvinna ·
24 feb, 2020
Har ni som tvekat på storlek kommit fram till något nu? :)
Jag velar fortfarande. Får nog boka in en nu tid på kliniken för att prova o diskutera igenom mina önskemål lite mer nogrannt. Tyvärr är min kirurg väldig dålig på att svara på mejl.
Hur känns det för dig?
Boobzilla
Kvinna ·
24 feb, 2020
Förkylningen pågår än, ingen feber men nästäppa, halsont och huvudvärk. Ringde kliniken idag för att informera läget så skulle kirurgen höra av sig mot slutet av veckan för att avgöra om vi ska skjuta upp operationen eller inte.
Åh så tröttsamt :/ håller tummar och tår för att du blir frisk :) tur att du inte har feber iaf. Jag är sämre idag samma som du jag har ju inte heller många dagar kvar... nog tösens sjuka för vab idag. Jag hade sett fram emot en vecka av bra träning nu eftersom man måste va utan sen hehe. Krya på dig
missk8
Kvinna ·
26 feb, 2020
Förkylningen pågår än, ingen feber men nästäppa, halsont och huvudvärk. Ringde kliniken idag för att informera läget så skulle kirurgen höra av sig mot slutet av veckan för att avgöra om vi ska skjuta upp operationen eller inte.Åh så tröttsamt :/ håller tummar och tår för att du blir frisk :) tur att du inte har feber iaf. Jag är sämre idag samma som du jag har ju inte heller många dagar kvar... nog tösens sjuka för vab idag. Jag hade sett fram emot en vecka av bra träning nu eftersom man måste va utan sen hehe. Krya på dig
Jaa det är så segt.. huvudvärken är extrem :( Jag hade också behövt träna den här veckan... Och det är lite drygt att vara hemma från jobbet redan nu eftersom jag blir borta så länge efter operationen... blir lite stressad över pengarna... Men det löser sig!!
Tack detsamma
Boobzilla
Kvinna ·
26 feb, 2020
Förkylningen pågår än, ingen feber men nästäppa, halsont och huvudvärk. Ringde kliniken idag för att informera läget så skulle kirurgen höra av sig mot slutet av veckan för att avgöra om vi ska skjuta upp operationen eller inte.Åh så tröttsamt :/ håller tummar och tår för att du blir frisk :) tur att du inte har feber iaf. Jag är sämre idag samma som du jag har ju inte heller många dagar kvar... nog tösens sjuka för vab idag. Jag hade sett fram emot en vecka av bra träning nu eftersom man måste va utan sen hehe. Krya på dig
Jaa det är så segt.. huvudvärken är extrem :( Jag hade också behövt träna den här veckan... Och det är lite drygt att vara hemma från jobbet redan nu eftersom jag blir borta så länge efter operationen... blir lite stressad över pengarna... Men det löser sig!!
Tack detsamma
Mår ni bättre nu? :)
Fre_in
Kvinna ·
26 feb, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
26 feb, 2020
Hej tjejer.
Jag ska opereras den 9 Mars på nordiska kliniken. Har inte heller blivit helt hundra på storleken men står mellan 625(?) till 700 (som jag blev rekommenderad) motiva implantat.
Ska byta ut mina gamla Allegan 365cc och lyfta på en gång.
Jag la mina framför muskeln och det är det enda jag ångrat i efterhand. Dock tränar jag en hel del och mår redan dåligt över att jag lär vila från det efter op...
Sjukt taggad men även nervös.
Emeost4842
Kvinna ·
26 feb, 2020
Tack detsamma
Mår ni bättre nu? :)
Emeost4842
Kvinna ·
26 feb, 2020
Hej tjejer.
Jag ska opereras den 9 Mars på nordiska kliniken. Har inte heller blivit helt hundra på storleken men står mellan 625(?) till 700 (som jag blev rekommenderad) motiva implantat.
Ska byta ut mina gamla Allegan 365cc och lyfta på en gång.
Jag la mina framför muskeln och det är det enda jag ångrat i efterhand. Dock tränar jag en hel del och mår redan dåligt över att jag lär vila från det efter op...
Sjukt taggad men även nervös.