missk8
Kvinna ·
12 jan, 2020
Operation mars 2020
BröstförstoringÄr det någon som ska operera sig i mars? Tänkte att det kunde vara kul att samlas i en tråd och prata allt som rör operationen. Jag ska byta implantat från 450 cc till 725 cc samt göra en BBL samtidigt. Är ni nervösa redan nu?
Sortera efter
Holly_Harper
Kvinna ·
26 feb, 2020
missk8
Kvinna ·
27 feb, 2020
Hej tjejer.
Jag ska opereras den 9 Mars på nordiska kliniken. Har inte heller blivit helt hundra på storleken men står mellan 625(?) till 700 (som jag blev rekommenderad) motiva implantat.
Ska byta ut mina gamla Allegan 365cc och lyfta på en gång.
Jag la mina framför muskeln och det är det enda jag ångrat i efterhand. Dock tränar jag en hel del och mår redan dåligt över att jag lär vila från det efter op...
Sjukt taggad men även nervös.
Boobzilla
Kvinna ·
27 feb, 2020
Hi Ladies,
I’m just wanted to ask those who have planned op and implants are Motiva round , if you have selected the one with Q technology in?
Have you bought BH beforehand? If yes what brand? Thanks for your kind advice,
Sandritcha
Kvinna ·
27 feb, 2020
Fre_in
Kvinna ·
27 feb, 2020
Hej tjejer.
Jag ska opereras den 9 Mars på nordiska kliniken. Har inte heller blivit helt hundra på storleken men står mellan 625(?) till 700 (som jag blev rekommenderad) motiva implantat.
Jag la mina framför muskeln och det är det enda jag ångrat i efterhand. Dock tränar jag en hel del och mår redan dåligt över att jag lär vila från det efter op...Sjukt taggad men även nervös.
Åh jag förstår dig verkligen, det är typ det enda som gnager i mig med träningen, hade verkligen hoppats fullmata denna veckan men fick sjukdom ist haha. Varför la du framför sist? Har det funkat bättre med träning då? Ska du lägga bakom nu? :)
Fre_in
Kvinna ·
27 feb, 2020
Hej tjejer.
Jag la mina framför muskeln och det är det enda jag ångrat i efterhand. Dock tränar jag en hel del och mår redan dåligt över att jag lär vila från det efter op...Sjukt taggad men även nervös.
Om du önskar dig stora bröst hade jag kört på 700 cc som Patrik rekommenderat :)
Hur känner du inför operationen? Nära nu!
missk8
Kvinna ·
28 feb, 2020
Hej tjejer.
Om du önskar dig stora bröst hade jag kört på 700 cc som Patrik rekommenderat :)
Hur känner du inför operationen? Nära nu!
Ja jag vet att lite "försvinner" när det hamnar under muskeln istället. Vill absolut inte ha mindre än de jag har i dagsläget. Dom är för smala på bredden bara. Men pratade med Patrik i telefonen och vi skulle se på vad som blir bäst på op dagen.
Ja de är grymt nära asså. Och självklart hakar man på trenden sjuk inför op med er här i tråden. XD
725cc är det runda full eller nån annan variant av motiva? Jag fick 700cc prick i mina papper och motiva round full.
SvenssonA
Kvinna ·
29 feb, 2020
Emenor91
Kvinna ·
01 mar, 2020
Emeost4842
Kvinna ·
01 mar, 2020
missk8
Kvinna ·
01 mar, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
01 mar, 2020
Emelie1984
Kvinna ·
01 mar, 2020
linda.mir
Kvinna ·
01 mar, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
01 mar, 2020
linda.mir
Kvinna ·
02 mar, 2020
puddingpudding
Kvinna ·
02 mar, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
03 mar, 2020
Anonym användare
03 mar, 2020
Emeost4842
Kvinna ·
03 mar, 2020
Nu sitter jag här på kliniken och väntar på min tur! Har blivit ritad på och fått mediciner så nu är det bara att vänta. Känner mig inte jätte nervös, lite absolut men det är inte så farligt! :)