längtar
Kvinna ·
25 jul, 2011
Septembertråden 2011
Andra bröstoperationerFinns det nån septembertråd från detta år? Lyckas inte hitta. Skulle vara kul om vi kunde följas åt. Det börjar ju verkligen närma sig nu:)
Sortera efter
Nemi
Kvinna ·
20 sep, 2011
Anonym användare
20 sep, 2011
Smulan
Kvinna ·
20 sep, 2011
Anonym användare
20 sep, 2011
Anonym användare
20 sep, 2011
nu är jag hemma igen efter min op på citadellkliniken i landskrona... så glad jag är!!! allt känns perfekt och min kirurg tyckte allt såg ovanligt fint ut redan nu från början. Hade fullt förtroende för både honom, narkosläkaren o all annan personal på kliniken - helt underbara... var inte nervös ett dugg och har inte speciellt ont utan känns mest lite ömt o tungt men så är man ju inlindad o det spänner lite här o där... Äntligen är det gjort...
Smulan
Kvinna ·
20 sep, 2011
Anonym användare
20 sep, 2011
Det går bra, min 4e dag och jag är uppe och gör det mesta, men det som stör mig riktigt är den brännande stickande känslan i vänster bröst. Höger är helt lugnt, stenhårda så klart och så men vänster brinner. glad ändå att det gått så fort att känna sig ganska normal, tar bara panodil ibland. Men tydligen är det väldigt vanligt med den här brinnande smärtan, men fy vad tråkigt.
Min 5:e dag och känner exakt som du, tog sista morfintabletten igår och igår kväll börja de sticka i vänster bröst och högra är helt svullen :( och ont i hela min rygg så fick lägga mig lite på sidan imorse så gott jag kunde men Jörg (läkaren) sa idag att de är naturligt, bara känseln som kommer tillbaka som är bra ;) och fick voltaren för ryggsmärtan och svullnaden :).......
Anonym användare
20 sep, 2011
nu är jag hemma igen efter min op på citadellkliniken i landskrona... så glad jag är!!! allt känns perfekt och min kirurg tyckte allt såg ovanligt fint ut redan nu från början. Hade fullt förtroende för både honom, narkosläkaren o all annan personal på kliniken - helt underbara... var inte nervös ett dugg och har inte speciellt ont utan känns mest lite ömt o tungt men så är man ju inlindad o det spänner lite här o där... Äntligen är det gjort...
Åhhh Grattis :) visst är sköterskorna underbara på kliniken :) eller all personal bättre sagt, vilken läkaren hade du? Jag har Jörg och han är sååå trevlig, gillar honom skarpt och sköterskan och narkosläkaren på op va jätte snälla och man kände sig trygg med dem :)
Anonym användare
21 sep, 2011
Tack...:) jag hade göran elmerstig och jag är så nöjd med det... har fortfarande inte ont men så tar jag mina värktabletter i tid, förhoppningsvis innan den värsta smärtan kommer. får se hur det blir idag. tänkte ut o gå en lång runda och sedan duscha o kanske fota o lägga ut bilder... brösten är ju dock spända - känns som två kanonkulor just nu... haha...
Anonym användare
21 sep, 2011
Nu finns bilder på mina 2-dagars boobs... JAG ÄR SÅ NÖJD!!!
Känns så lagom...:)
Anonym användare
21 sep, 2011
detta
Anonym användare
21 sep, 2011
Nu finns bilder på mina 2-dagars boobs... JAG ÄR SÅ NÖJD!!!
Känns så lagom...:)
Ser jättefint ut! Tror dom blir toppen när dom är färdigläkta!
Anonym användare
21 sep, 2011
Hej jag är också en septembertjej:) jag gjorde en bröstförstoring den 16 september...alltså för 5 dagar sen...jag gjorde min operation på Läkarhuset Norr i Umeå och hade Göran Ståhult som kirurg...jag kan vekligen rekommendera honom...jag la in 330cc droppformade gelehallon...jag var så sjukt nervös före men dom var helt otroligt gulliga där...Så igår fick jag äntligen ta av bandaget och se brösten:)och jag blev så otroligt nöjd:)
champion
Kvinna ·
22 sep, 2011
god morgon!
nu sitter jag och inväntar på att klockan ska ticka på så att jag kan börja röra mig mot linköping!
känns som om den största nervositeten har släppt, och det är skönt :P
opas kl 12.00 idag och jag hoppas att allt går bra (såklart), fast jag fuskat något med rökningen dom här 1-2 veckorna innan... inte bra men nu är det som det är.. kommer att lägga upp bilder så småning om :)
tack till er alla för ert fina stöd som ni ger!
kram
Anonym användare
23 sep, 2011
Champion: Lycka till idag! Håller tummarna!
Malin88
Kvinna ·
23 sep, 2011
Anonym användare
23 sep, 2011
Anonym användare
23 sep, 2011
Malin88
Kvinna ·
23 sep, 2011
jag tycker oftast brösten blir lite större när de är läkta :) men det händer mest med bakombröst då muskeln trycker in brösten i början. men även framför bröst utvecklas också, de blir nog också lite större när huden töjts :)
längtar
Kvinna ·
23 sep, 2011
Länge sen man skrev i den här tråden. Hoppas att alla som opat sig mår bra och de som är kvar stort lycka till!
det är 16 dagar nu sen min op och jag är nöjd än så länge men är rädd hela tiden att de ska börja hänga igen. Har lagt in en ny bild idag om ni vill kika och kanske lugna ner mig lite;)
Det går bra, min 4e dag och jag är uppe och gör det mesta, men det som stör mig riktigt är den brännande stickande känslan i vänster bröst. Höger är helt lugnt, stenhårda så klart och så men vänster brinner. glad ändå att det gått så fort att känna sig ganska normal, tar bara panodil ibland. Men tydligen är det väldigt vanligt med den här brinnande smärtan, men fy vad tråkigt.