längtar
Kvinna ·
25 jul, 2011
Septembertråden 2011
Andra bröstoperationerFinns det nån septembertråd från detta år? Lyckas inte hitta. Skulle vara kul om vi kunde följas åt. Det börjar ju verkligen närma sig nu:)
Sortera efter
Fikastund
Kvinna ·
14 aug, 2011
Anonym användare
14 aug, 2011
ska till michael den 26 sep ,
förstår inte hur de komemr sig att alla går till örjan , läser ingen som tar michael , e det att han gör så fina ärr eller vad e det som gör att alla dras till just han? michael tar inte lika dyrt för att korrigera och han e nogrann och inte bara ute efter att de ska bli stort. men de kan ju va så att ni som vill ha stora blir mer nöjda med örjan men till mig så sa han att de inte va så lätt att få mina fina ..de va ju snällt __:/ de kan man tycka att han kunde utryckt sig på ett lite annat sätt , han sa liksom rakt ut att dom inte va fina och nae de e därför jag va där ! därför att dom ser ut som dom gör och för små , men framför allt formen :( hopplöst fall ..ja ni förstår. men michael sa inte så , han sa att han skulel göra allt han kunde och försöka. tror örjan gillar lätta utgångslägen så ni som har de ta honom :)
Anonym användare
14 aug, 2011
pema8710
Kvinna ·
14 aug, 2011
Bra, hänger på här!! Fick förresten en kort men bra beskrivning på placeringar av min kirurg när jag mailade honom!!!
Jag klippte ut från en tråd här på POF, och så skrev han lite om dem.
vad fick du för svar från han????
pema8710
Kvinna ·
14 aug, 2011
pema8710
Kvinna ·
14 aug, 2011
Jag har op-datum 8/9. Vet en till tjej då (tror inte hon har skrivit i den här tråden) och i kalendern är det två till.
Helt sjukt, inte ens en månad kvar!!!
Velar fortfarande om placeringen, ibland tänker jag att jag ska sluta läsa här, men är som beroende. Har knappt tid med FB längre, surfar in här så fort jag får tid. Och tänker tuttar hela tiden, blåstirrar på alla i bikini, och undrar om det är sillisar eller inte, och vilken storlek 😇
Here I am :))
pema8710
Kvinna ·
14 aug, 2011
8/9 såklart :D
längtar
Kvinna ·
14 aug, 2011
Är det nån som har fått informationsbrevet hem än från sin kirurg?
Och hur gör ni med sportbhn?
beställde en kimberly igår de hade nån kamanj 100kr billigare så ja passa på:)
men är jättesvårt med stl...
Anonym användare
14 aug, 2011
Tycker det blir väldigt snyggt med anatomiska. Var inne på Victoriakliniken först, men nu blir det Citadell i alla fall. Var ska du operera dig?
Anonym användare
14 aug, 2011
Mymlan
Kvinna ·
14 aug, 2011
Ja där är du ju 🙂 BRA!!!
Har du bestämt dig på MP nu???
Jag har bestämt mig för att inte vela nå mera ang. implantat och så, och ska nog ha bakom också.
Mymlan
Kvinna ·
14 aug, 2011
ska till michael den 26 sep ,
förstår inte hur de komemr sig att alla går till örjan , läser ingen som tar michael , e det att han gör så fina ärr eller vad e det som gör att alla dras till just han? michael tar inte lika dyrt för att korrigera och han e nogrann och inte bara ute efter att de ska bli stort. men de kan ju va så att ni som vill ha stora blir mer nöjda med örjan men till mig så sa han att de inte va så lätt att få mina fina ..de va ju snällt __:/ de kan man tycka att han kunde utryckt sig på ett lite annat sätt , han sa liksom rakt ut att dom inte va fina och nae de e därför jag va där ! därför att dom ser ut som dom gör och för små , men framför allt formen :( hopplöst fall ..ja ni förstår. men michael sa inte så , han sa att han skulel göra allt han kunde och försöka. tror örjan gillar lätta utgångslägen så ni som har de ta honom :)
Har läst så mycket bra om Örjan här, och det är därför jag bokade hos honom!! Det roliga är att när jag började läsa här, så stod det jämt att Örjan gjorde så naturliga bröst, och aldrig ville göra stora, utan då fick man gå till Calle!!! Så jag var nästan nervös över att jag skulle få göra små, fast jag var absolut inte ute efter stora bröst. Men hur det nu blev på konsultationen, så provade jag implantaten, utan att veta hur mycket det var, vilket är smart av Örjan att göra. Och då föll valet på 400!!! Jag fick en chock, och är fortfarande orolig att de ska bli stora bomber!!! Men är ju rädd efter att ha läst här inne att man ska ångra att man gjorde för små. Det är så lätt att haka upp sig på siffrorna.. för jag tycker 375 skulle vara bättre, men det är ju ren psykisk inbillning, det är ju inte någon större skillnad! Och med mina mått kunde jag bara välja mellan 325 och 400 tydligen.
Och ja, man har läst här om Örjans "magiska ärr" och den egenskapen hos en kirurg tyder på skicklighet... enligt mig.
Michael är säkert superduktig han med!!
Anonym användare
14 aug, 2011
Mymlan
Kvinna ·
14 aug, 2011
pema8710
Kvinna ·
15 aug, 2011
Ja där är du ju 🙂 BRA!!!
Har du bestämt dig på MP nu???
Jag har bestämt mig för att inte vela nå mera ang. implantat och så, och ska nog ha bakom också.
jag tror jag har bestämt mig för de, har läst runt en del och min skräck är att brösten ska hamna långt isär och jag får en ful klyfta, därför tror jag det är bättre med breda impantat, var dock inne på om jag skule välja samma som du , 400 cc fast HP... skiljer inte jäte mycke i bredd på dom har ja för mig?, har du koll på måtten???
jag e säker på 400, örjan prata 450 HP men blir på tok för stort tror ja..
har af vart o köpt olja i dag på hälsa affären för att för hoppningsvis slippa bristingar, så ska börja smörja med den redan nu :)))
Anonym användare
15 aug, 2011
en fråga vad e moderate plus för nåt ? jag ska ha high profile för att undvika att mina bröst some lite tubulära ska få en dum form och att dom ska luta neråt :(
Anonym användare
15 aug, 2011
Moderate plus har inte lika stor projektion som high profile. testar att klistra in en bild.
Äsch, funkade inte, men kolla måtten på implantaten under fliken "Av intresse" och "Implantat" så ser du vad jag menar.
Mymlan
Kvinna ·
15 aug, 2011
malin86
Kvinna ·
16 aug, 2011
Anonym användare
16 aug, 2011
ytterligare en här som ska opereras den 7 sept tjoho!!!!!!!!