längtar
Kvinna ·
25 jul, 2011
Septembertråden 2011
Andra bröstoperationerFinns det nån septembertråd från detta år? Lyckas inte hitta. Skulle vara kul om vi kunde följas åt. Det börjar ju verkligen närma sig nu:)
Sortera efter
Anonym användare
16 aug, 2011
harliedavie
Kvinna ·
16 aug, 2011
ingen fråga är dum ;)
men jag antar att de är putet på inplantatet...
Anonym användare
16 aug, 2011
ingen fråga är dum ;)
men jag antar att de är putet på inplantatet...
Japp, det är finspråk för put😀
längtar
Kvinna ·
17 aug, 2011
Imorgon är det dags för min andra konsultation:))
sitter här och försöker skriva ner alla frågor och funderingar som jag har men kan inte komma på en enda nu:)
Börjar faktist redan känna mig som ett nervvrak är så himla nervös inför open och det hjälper inte att man tittar på alla klipp som man hittar om op:)
Mymlan
Kvinna ·
17 aug, 2011
Anonym användare
17 aug, 2011
gnarly
Kvinna ·
18 aug, 2011
längtar - Hur gick konsultationen idag? Jag ska dit på min andra på onsdag eftermiddag 🙂
harliedavie
Kvinna ·
18 aug, 2011
Jag skulle oxå vilja ha en till konsultation.. men Örjan är tillbaka 2 veckor innan min op från semeser o de är 30 mil att åka enkel väg...
Man får lita på de man kommer ihåg från första konsul :)
Gnarly--- hur går tankarna hos dig nu när du ska på den andra konsultationen?
Många frågor så här efteråt som du inte tog upp på första?
gnarly
Kvinna ·
18 aug, 2011
harliedavie - För det första så måste jag fråga om priset 💡 haha, men det var ju tänkt från början att vi skulle ses ytterligare en gång innan op., men det är det viktigaste iaf.. Sen har jag ambitionen att ge Gunnar två förslag på implantat och se vad han rekommenderar. Det ena jag funderar på är Mentor 350cc, coh 1, M+, 12,6 mm breda, texturerade och det andra är Mentor 375cc, coh 1, M+, 12,9 mm breda, text... Annars har jag inga andra frågor (nu iaf) 😉 Inte långt kvar till 26e sep.... och du har ju 4 dagars kortare nedräkning *avis*
längtar
Kvinna ·
18 aug, 2011
längtar - Hur gick konsultationen idag? Jag ska dit på min andra på onsdag eftermiddag 🙂
Hej!
Ju det gick jättebra idag. Gunnar är verkligen hur trevlig som helst.
Känndes mkt bättre denna gång än första. Vi verkligen satt ner o pratade lungt om allting, han lyssnade på min önskemål o förklarade hur han kunde göra vilken resultat ja kan vänta mig. Fick oss många skratt idag.
Känner nu verkligen att jag bara ser fram emot det så mkt är inte alls lika nervös längre.
Jag tog även med mig lite bilder på hbur ja vill ha det och hur ja INTE vill ha det så ja tror att han förstår vad jag är ute efter. Pratade även mkt om vårtgården då jag vill ha så liten som möjligt typ 2,5cm i diameter o det tyckte han var lite för litet och kunde göra ca 3cm för att det ska se bra ut på mina bröst.
Fick även hem infpapprena idag står om bla annat hur ja förbereda mig inför open och vilken tid ja ska vara där.
Är ganska sent så ja kommer gå hungrig läääänge:)
12,30 ska jag vara där den 7 sep...snaaaart juuu.
har en kompis som ska opas där på månd nu är så avis på henne vill oxå ha mitt gjort:)
gnarly
Kvinna ·
18 aug, 2011
Härligt! Jag blir nog tokig snart så mycket längtar jag efter 26e september.. Jag ska oxå skriva ut lite bilder, ska bara hitta dem först 😉 Hur mkt kommer ditt "kalas" gå på, du ska göra lite mer än bara inlägg ser jag... Jag vet fortfarande inte (för jag glömde fråga) exakt hur mkt mitt kommer kosta, men enligt hemsidan så kan man ju iaf fått ett riktpris.. Sen vet jag inte hur gammal den informationen är!?
längtar
Kvinna ·
18 aug, 2011
Härligt! Jag blir nog tokig snart så mycket längtar jag efter 26e september.. Jag ska oxå skriva ut lite bilder, ska bara hitta dem först 😉 Hur mkt kommer ditt "kalas" gå på, du ska göra lite mer än bara inlägg ser jag... Jag vet fortfarande inte (för jag glömde fråga) exakt hur mkt mitt kommer kosta, men enligt hemsidan så kan man ju iaf fått ett riktpris.. Sen vet jag inte hur gammal den informationen är!?
det glömde jag med fråga när jag var på första kons:) frågade camilla när jag ringde för att boka optid o då sa hon 49000 precis som det står på hemsidan o så stod det även i pappren som ja fick hem idag.
Bilder tog jag med min tel härifrån o visade honom det gick jättebra:)
o de brösten som jag inte ville ha var just opade av honom:)))han skrattade o sa att alla har olika utgångsläge o olika önskemål:)
gnarly
Kvinna ·
19 aug, 2011
läntgar - haha 👍 skönt att han tog det med ro och skrattade iaf! sen är det ju helt sant som han säger, smaken är som baken - delad 😉
Anonym användare
19 aug, 2011
Nu har jag också varit på konsultation! Kändes super! Valet föll på 275cc MX på ena bröstet och 305ccMP på det andra. Tyckte att det kändes i största laget, men litar på att Peter vet vad han gör :-). Ser fram emot op om 3,5 vecka! 10.00 ska jag vara där. Op efter lunch skulle jag tro. Hur många hinner dom med på en dag???
Anonym användare
19 aug, 2011
Förlåt, såg inte ditt inlägg förään nu! Svaret syns i mitt förra inlägg :-)
harliedavie
Kvinna ·
19 aug, 2011
harliedavie - För det första så måste jag fråga om priset 💡 haha, men det var ju tänkt från början att vi skulle ses ytterligare en gång innan op., men det är det viktigaste iaf.. Sen har jag ambitionen att ge Gunnar två förslag på implantat och se vad han rekommenderar. Det ena jag funderar på är Mentor 350cc, coh 1, M+, 12,6 mm breda, texturerade och det andra är Mentor 375cc, coh 1, M+, 12,9 mm breda, text... Annars har jag inga andra frågor (nu iaf) 😉 Inte långt kvar till 26e sep.... och du har ju 4 dagars kortare nedräkning *avis*
Jag tycker de är skönt att de är nån som har ändå lika "långt" kvar till op.. alla andra verkar ha tidigt i september o då har jag nån att längta med..😉
Känns som en evighet men ändå så nära...
har börjat gå igenom vad som ska göra dagarna innan op... så ja inte bara står där o inte har gjort nå..
gnarly
Kvinna ·
19 aug, 2011
harliedavie
Kvinna ·
19 aug, 2011
gnarly
Kvinna ·
19 aug, 2011
harliedavie
Kvinna ·
19 aug, 2011
Någon som ska operera sig på polarkliniken i sept?