längtar
Kvinna ·
25 jul, 2011
Septembertråden 2011
Andra bröstoperationerFinns det nån septembertråd från detta år? Lyckas inte hitta. Skulle vara kul om vi kunde följas åt. Det börjar ju verkligen närma sig nu:)
Sortera efter
Anonym användare
24 aug, 2011
längtar
Kvinna ·
24 aug, 2011
harliedavie
Kvinna ·
24 aug, 2011
Mymlan
Kvinna ·
24 aug, 2011
Det spelar ingen roll, det handlar om att det ska vara rent!!!
champion
Kvinna ·
25 aug, 2011
hejsan alla septemberflickor!
har äntligen fått mitt op-datum 22sep! jag opas av dr Johann Zdolsek, plastikhuset i linköping, läängtar ihjäl mig!!
400cc hp (placering oklar)
lycka till, till er alla :D
Kram
Anonym användare
25 aug, 2011
hejsan alla septemberflickor!
har äntligen fått mitt op-datum 22sep! jag opas av dr Johann Zdolsek, plastikhuset i linköping, läängtar ihjäl mig!!
400cc hp (placering oklar)
lycka till, till er alla :D
Kram
Lycka till du med!! :D Är sjukligt nervös meen längtar så jag blir tokig jag med på slut resultatet!
Jag ska oxo lägga in 400cc hp men runda bakom muskeln den 19 september! :)
Kram
Anonym användare
31 aug, 2011
Harlidavie: Hej förlåt att jag inte har svarat tidigare. Jag ska till P-E Jansson på Reformedica.Det är är inte lång tid kvar nu och nerverna har satt in rejält.
längtar
Kvinna ·
01 sep, 2011
Det är VÅR månad nu tjejer:)))
min kirurg ringde igår för att checka av inför open.
vi kom fram till 275cc FRAMFÖR muskeln. Jag skulle även komma lite tidigare för att få lugnande och att det ska hinna verka för jag e verkligen skit nervös.
Smulan
Kvinna ·
01 sep, 2011
vi kom fram till 275cc FRAMFÖR muskeln. Jag skulle även komma lite tidigare för att få lugnande och att det ska hinna verka för jag e verkligen skit nervös.
Vad spännande!! *helt sprallig av förväntan*
Hoppas det går riktigt bra för dig!!
längtar
Kvinna ·
01 sep, 2011
Vad spännande!! *helt sprallig av förväntan*
Hoppas det går riktigt bra för dig!!
Tack det samma! Ser att vi opas samma dag:)
Tänk snart kan vi skriva att det är gjort:))
Smulan
Kvinna ·
01 sep, 2011
Gaah! Nervöös!! ja, fattar inte att tiden gått så fort. Känns som nyligen som det var vår och jag bestämde mig för att vänta till hösten med open. Och vips så är hösten här och det är dags.
Tänkte tvätta en massa rent i helgen.Och lägga fram högar med rena kläder för de olika dagarna. Samt lakan för o bädda rent med olika dagar också. Jag ska ju börja med descutanen redan måndag kväll enligt mina instruktioner. Är till och med nervig för hur håret kommer se ut på tisdagen när jag måste jobba. =(
Och så måste jag köpa hem en massa fryslådor med mat, och soppa och glass och jordgubbskräm tänkte jag. Allt som blir smidigt att äta.
Vad har du för planering framöver?
längtar
Kvinna ·
01 sep, 2011
ja det har gåätt jättesnabbt samtidigt som det känns långsamt me hihi:)
ja tänkte måla lite hemma i helgen bara för att få tiden att gå.
tvålen har ja inte köpt måste göra. ja ska ducha med den bara på tiskväll o ons morgon. man behövde ej tvätta håret med den men ja kommer nog göra det iaf. man kan inte vara för ren:)
jag e mammaledig så ska inte tillbaka till jobbet. min man har tagit ledigt 2v för att ta hand om barnen sen får ja hjälp av mamma med.
hur länge ska du vara sjukskriven?
Smulan
Kvinna ·
02 sep, 2011
Jag ska inte vara sjukskriven alls, Har tagit semester op-veckan, samt hela veckan efter det. Eftersom jag lägger framför så hoppas jag att det räcker. Förutsatt att inga komplikationer tillstöter. *ta i trä*
Jo, verkar som att just Art Clinic är de som är noggrannast med tvättandet innan. Det får väl bli en massa lotions och inpacknignar efter operationen, när man väl får duscha sen, så man slipper vara en torrboll hela livet ;)
unoliv
Kvinna ·
02 sep, 2011
Hej tjejer!
Jag hoppar på denna tråden, jag ska opas den 26 sep hos Gunnar Kratz...samma dag som dej Gnarly, vilken tid har du fått??
Längtar sjukt mycket, samtidigt som jag vissa dagar undrar va fasen det är jag tänker göra :)
längtar
Kvinna ·
03 sep, 2011
Så jäkla typiskt. Vaknar till 2 sjuka barn:(
Hoppas hoppas att ja inte blir smittad. Är det nån som vet hur det är om man är förkyld? Måste man flytta på open eller går det bra ändå? kan inte ens tänka mig o avboka. Jag har ju väntat så länge o nu är det bara 4 dagar kvar.
Anonym användare
03 sep, 2011
längtar
Kvinna ·
03 sep, 2011
Har samma dilemma:) tvekade mellan 250cc och 275cc men har nu bestämt mig för275cc då min kirurg oxå tyckte att det skulle bli bättre resultat rundare och fastare:)
när man tänker efter så är det ju inte så stor skillnad utseendemässigt. men som du säger man vill ju inte ha jättebröst i och med att man har redan mkt egen vävnad.
Har du kikat på bloggarna som du har på vänster sida? Där finns det bilder att se
Anonym användare
03 sep, 2011
gnarly
Kvinna ·
03 sep, 2011
unoliv - Jag fick tid 10.10 🙂 Längtar ihjäl mig snart!! Vilken tid har du?
Mymlan
Kvinna ·
03 sep, 2011