längtar
Kvinna ·
25 jul, 2011
Septembertråden 2011
Andra bröstoperationerFinns det nån septembertråd från detta år? Lyckas inte hitta. Skulle vara kul om vi kunde följas åt. Det börjar ju verkligen närma sig nu:)
Sortera efter
Peggy
Kvinna ·
03 sep, 2011
Peggy
Kvinna ·
03 sep, 2011
haha, upptäckte nyss att det fanns 5 sidor att läsa :-) då har jag lite att göra idag!
unoliv
Kvinna ·
03 sep, 2011
gnarly- jag har fått tid 12.30
längtar
Kvinna ·
03 sep, 2011
nu har ja börjat måla om i hallen bara för att ha nåt annat o tänka på.
Gud ja e så nervös att ja knappt äter. Kommer gå ner 5kg till på ons, inte för att det skulle skada:)))
Vad är ni mest nervösa över? Nedsövningen eller smärtan efteråt? Jag e mest rädd för nedsövningen men det går ju snabbt fattar inte ens natt ja nojjar över det.
Anonym användare
03 sep, 2011
Mymlan
Kvinna ·
03 sep, 2011
Är det bara jag som är orolig över resultatet??!!
harliedavie
Kvinna ·
03 sep, 2011
Anonym användare
03 sep, 2011
mymlan: självklart är jag också orolig för resultatet. värsta mardrömmen för mig skulle var om de blir för stora och ändå skulle hänga lite. vill inte ha något häng alls!!! tror jag måste boka en konsultation till. känner mig lite osäker nu när jag sett lite bilder...
Anonym användare
03 sep, 2011
peggy: du har 70A idag och funderar på att lägga in 335? vilken storlek hamnar du på sen? vem var du på konsultation hos på citadellskliniken?
längtar
Kvinna ·
03 sep, 2011
Ju självklart är man orolig över resultatet. Mardrömmen är ju som victoria_m säger att dem ska hänga igen efter lyftet eller att bröstvårterna inte e likadana o hamnar på olika höjd etc etc.
men försöker tänka positivt oxå. Vilken lycka bara och känna att man har fasta bröst att kläder sitter snyggare, lättare o handla bikini osv. När ja tänker på det sättet så längtar jag bara en massa efter open.
vi får stötta varandra nu:)
vi kommer klara det galant och få SNYGGA BRÖST:)
Mymlan
Kvinna ·
03 sep, 2011
Jag har på torsdag... har också bestämt bakom med Örjan, och velat fram och tillbaka. Men sista veckorna har jag ändå känt mig rätt säker på bakomplacering. Hoppas hoppas på att inte få några problem..
Vad är det som gör nu att du verkligen inte vill??
Och när är det dags för dig??
Jag minns så lite av vad Örjan sa, men jag beskrev ju hur jag ville ha det, och han sa att det är viktigt att du och jag förstår varandra, så du får som du vill ha det. Så jag hoppas att vi gjorde det... minns ju inte varför han tyckte att jag skulle ha HP, inte för att jag har häng i alla fall, och har ju läst här att HP är smalare i basen än MP, så om det hade med det att göra, att jag måste ha HP för att få plats med 400?? Eller rör jag ihop allting nu?? Men kan ju inte tänka mig att han tror att jag vill ha brett mellan brösten. Blev aldrig av att jag visade några bilder, vet inte om jag skulle mailat över några nu i veckan.
Sen är det ju med storleken som jag vissa dagar har riktig ångest över!! Får hemska fantasier om hur jag kommer att se ut med gigantiska bröst som när man går runt ett hörn ser långt innan jag syns.. och att alla på jobbet, skolan, dagis bara ska stirra...
Eller att de blir så små att jag bara komma och tokångra mig, sitta tänka på alla pengarna.. att de skulle bli små är ju ingen risk med 400, men om jag väljer det mindre alternativet är jag inte säker..
Hoppas ju att det blir som många skriver här, att med 400 (om man är i min storlek vill säga) så går de bra att dölja, men kan framhävas om man vill. Jag vill ju nämligen ha bröst för min egen skull, att kläder och så sitter snyggt.
Tänk om jag vaknar på torsdag och har väääärsta pukorna 💋
Anonym användare
03 sep, 2011
längtar: ja självklart kommer vi bli skitsnygga :) måste bara bestämma storleken först... när o var ska du op dig...?
Mymlan
Kvinna ·
03 sep, 2011
Örjan påpekade på min konsultation att bröstvårtorna satt på olika höjd, ville bara tala om sa han, så att du inte tror att jag roat mig med att flytta om dem med du sov!! Haha.. hade aldrig tänkt på det förr!!! Men nu retar jag mig på det såklart..
Men då blir jag orolig över att det ska bli jättetydligt efter open, vet ni om det brukar bli så??
Vad det gäller resultat så är det väl eg. storleken man är orolig för, har aldrig läst om nån som ångrat sina Örjan-tuttar👍
längtar
Kvinna ·
03 sep, 2011
längtar: ja självklart kommer vi bli skitsnygga :) måste bara bestämma storleken först... när o var ska du op dig...?
Jag ska opa mig på ons på plastikakademin i linköping. ska vara där kl 12:)
Anonym användare
03 sep, 2011
åh så spännande... man både längtar och är lite nervös... vet du vilken storlek du hamnar på efter op. du har ju idag 75C?
längtar
Kvinna ·
03 sep, 2011
aa kommer nog hamna på 70e. han sa att det inte kommer vara så stor skillnad i och med att han kommer o ta bort av min egna vävnad och ersätta med implantatet så det blir fastare:)
ja förstår dig som e osäker. jag gick hela sommaren o trodde att ja skulle lägga i max 250 o när han ringde i vecka så bestämde vi 275 för snyggast resultat.
tänk även att du kommer förlora lite av din egen vävnad när han gör lyftet
Peggy
Kvinna ·
03 sep, 2011
Jag har inte hunnit läsa all än (ni är flitiga flickor😉) men jag svara victoria_m så länge.... Jag har en pytteliten a-kupa och enligt Jörg Bohn på citadellkliniken kommer jag att hamna på en c-kupa. MEN tydligen kan kirurgena väldigt lite om kupstorlekar så det är väl bara att vänta och se. När jag har skrivit om min stl i olika forum får jag svaret att 65 förmodligen skulle passa mig bättre.... Det är inte lätt det här!!!
harliedavie
Kvinna ·
03 sep, 2011
Anonym användare
03 sep, 2011
längtar
Kvinna ·
03 sep, 2011
vill han göra ett lyft då eller
Hej tjejer!
Jag ska också opas i september! Den 22 för att vara exakt =)
Hade min kosultations i tisdags så det är ganska snabba puckar. Men hellre det än att vänta i en evighet!
Jag har liksom några av er andra inte bestämt mig för storlek. Velar mellan 285 cc och 335cc. Sjukt svårt det där.