Camilla
Kvinna ·
24 jun, 2019
Vi som gjort bukplastik 2019
BukplastikVore kul att följas åt med fler som gått igenom bukplastik! Hur går det för er?:) Status för mig: Gjorde op i slutet av maj. Värst var första veckorna dubbelvikt och att jag var så himla svullen. Svårt att se ärren med så duscharna var (och är jobbiga). Nu efter 4 veckor har svullnaden gått ner en hel del. Fortfarande svullen under naveln och har dubbla gördlar. Äter zink + dricker ringblomsthe. Har inte fått börja tejpa än för det är fortfarande en sårskorpa. Naveln kan behöva korras om jag fortfarande vill ha den mindre till hösten/vintern. Vill också trycka tillbaka det i mitten mer, några tips? Har inte orkar göra så mkt, blir helt matt efter ansträngning. Men idag gick jag iaf över 5000 steg så det går lååångsamt framåt:) Idag var iaf första gången på återbesöket som jag kände mig liite fin ändå:) Alltid ngt! Om 2 veckor ska jag få bli av med byxgördeln och bara ha den ”vanliga runtom-gördeln” skönt! Hur går det för er andra?:)
Sortera efter
Cawo
Kvinna ·
04 sep, 2019
Neva
Kvinna ·
04 sep, 2019
FruSam
Kvinna ·
04 sep, 2019
Cawo
Kvinna ·
04 sep, 2019
Hygea
Kvinna ·
06 sep, 2019
Mina1970
Kvinna ·
06 sep, 2019
Cawo
Kvinna ·
06 sep, 2019
Pilutta
Kvinna ·
06 sep, 2019
Cawo
Kvinna ·
07 sep, 2019
Jag opades när min bebis var 8 månader. Fick inte bära på 6 veckor därefter fick jag försiktigt prova att lyfta. Efter 8 veckor var det ok att lyfta försiktigt. Efter 3 mån kunde man lyfta som vanligt. Jag har aldrig haft ont av att lyfta däremot har jag obehag av att ha något på magen så därför lyfter jag helst inte än.
Hygea
Kvinna ·
07 sep, 2019
Pilutta
Kvinna ·
07 sep, 2019
linizen
Kvinna ·
07 sep, 2019
Cawo
Kvinna ·
08 sep, 2019
Jag gjorde den under bebistiden för att slippa vara sjukskriven från jobb och för att kunna vara med när barnet är nåt år och man behöver springa och leka mer. Det har inte varit lätt och är fortfarande inte, mest för att jag fortfarande är lite stel i kroppen typ när jag böjer mig samt obehaget på magen som jag har. Tycker även att kraften i magen är borta... svag i magen.
Hygea
Kvinna ·
08 sep, 2019
Pilutta
Kvinna ·
08 sep, 2019
Hygea
Kvinna ·
08 sep, 2019
Cawo: precis, inte ont utan obehag.
Hygea: jag har testat lite magövningar men det är för mycket obehag än. Borde kanske göra det ändå? Hade velat jogga men vill inte ens gå snabbt få det drar så mycket.
linizen
Kvinna ·
09 sep, 2019
Knyttan
Kvinna ·
10 sep, 2019
Hygea
Kvinna ·
10 sep, 2019
Jag hade drän första dygnet utan att det kom mkt. Jag bildar serom när jag läker. Tömde ut en halv liter idag. Lättade betydligt!
linizen
Kvinna ·
11 sep, 2019