Vivalaboobs
Kvinna ·
22 dec, 2013
Vi som gör bröstförstoring februari 2014
BröstförstoringHej tjejer! Jag har inte hittat nån tråd för oss som ska göra en bröstförstoring i februari 2014 ännu, så nu kunde jag inte hålla mig Längre! Jag opererar mig den 3/2 på Art clinic, hos Per windh. Bor ner mot Malmö så det blir en lång resa, men de kommer de vara värt! Hur har de gått för andra som pendlar långt till kliniken? Per vill stt jag sover första natten i Gbg så jag är nära kliniken om nåt händer, är bara rädd att smärtan är värre dagen efter när man inte är lika "hög" från narkosen och tabletterna. Nån som har erfarenhet? Så, är de någon mer som opererar sig i februari!? Hade varit skönt att bolla lite tankar med varandra och längta tillsammans
Sortera efter
Lillan
Kvinna ·
25 feb, 2014
frallan
Kvinna ·
25 feb, 2014
Lucan87
Kvinna ·
25 feb, 2014
grattis frallan, mjoo kommer nog köra som du har brottar linnen bara så blir lite svårare o få på det underifrån ändå :)
frallan
Kvinna ·
25 feb, 2014
Judas_lucifer
Kvinna ·
25 feb, 2014
frallan
Kvinna ·
26 feb, 2014
New Boobs
Kvinna ·
26 feb, 2014
Vivalaboobs:
Jag ska byta var tredje till var fjärde dag.
Bytte första gången 10 dagar efter op på återbsöket. Sen ska jag byta med den frekvensen
Ja precis jag måte dra bort den själv ;-) Känns som masa riva upp snittet men har gått bra sista gången jag gjorde det ;-)
Lucan87
Kvinna ·
26 feb, 2014
Inatt var förtsa gången jag drömde om operationen och såg mig själv i bikini med runda fina bröst.. OMG det händer verkligen imorgon, det går en ilning i kroppen varje gång jag förstår att IMORGON nån gång kommer jag ha bröst!!! OMG vet inte om jag ska skratta eller gråta
har packat väskan och har inte duschat då jag ska duscha när jag kommer till kliniken med denna tvål vad den nu heter-....
Boobisar30
Kvinna ·
26 feb, 2014
Inatt var förtsa gången jag drömde om operationen och såg mig själv i bikini med runda fina bröst.. OMG det händer verkligen imorgon, det går en ilning i kroppen varje gång jag förstår att IMORGON nån gång kommer jag ha bröst!!! OMG vet inte om jag ska skratta eller gråta
har packat väskan och har inte duschat då jag ska duscha när jag kommer till kliniken med denna tvål vad den nu heter-....
Åh va spännande! Lycka till med att sova i natt ;)
Jag har min på fredag, är skitnervig och förväntansfull!
frallan
Kvinna ·
26 feb, 2014
Frallz
Kvinna ·
26 feb, 2014
Håller med! Sån obeskrivlig känsla, jag började tokgrina på uppvaket när jag kände på dom för första gången :)
frallan
Kvinna ·
26 feb, 2014
Håller med! Sån obeskrivlig känsla, jag började tokgrina på uppvaket när jag kände på dom för första gången :)
Hallonbananen
Kvinna ·
27 feb, 2014
Judas_lucifer
Kvinna ·
27 feb, 2014
Lucan87
Kvinna ·
27 feb, 2014
Judas_lucifer
Kvinna ·
27 feb, 2014
Kokosflinga
Kvinna ·
27 feb, 2014
Lucan87
Kvinna ·
27 feb, 2014
ja de gör det,, de sa min kirurg precis innan jag opades.. de e knappt 12 h gamla, massa smärta i rygg bedövningen håller på o avtar :) överlycklig iaf,
detblev 500cc hp :)
Vivalaboobs
Kvinna ·
27 feb, 2014
Vivalaboobs
Kvinna ·
27 feb, 2014
ni som precis OPAT sig, funderar jag nu... kläder efter opn, när man ska åka hem, Fick ni ens på er ett linne eller pösig t tröjja??
vad hade ni på er Munk jacka bara?
Jag ska packa ner idag då jag opas på torsdag så tacksam för svar