Vivalaboobs
Kvinna ·
22 dec, 2013
Vi som gör bröstförstoring februari 2014
BröstförstoringHej tjejer! Jag har inte hittat nån tråd för oss som ska göra en bröstförstoring i februari 2014 ännu, så nu kunde jag inte hålla mig Längre! Jag opererar mig den 3/2 på Art clinic, hos Per windh. Bor ner mot Malmö så det blir en lång resa, men de kommer de vara värt! Hur har de gått för andra som pendlar långt till kliniken? Per vill stt jag sover första natten i Gbg så jag är nära kliniken om nåt händer, är bara rädd att smärtan är värre dagen efter när man inte är lika "hög" från narkosen och tabletterna. Nån som har erfarenhet? Så, är de någon mer som opererar sig i februari!? Hade varit skönt att bolla lite tankar med varandra och längta tillsammans
Sortera efter
Kokosflinga
Kvinna ·
27 feb, 2014
Fyrtornet
Kvinna ·
27 feb, 2014
Vivalaboobs
Kvinna ·
27 feb, 2014
Vivalaboobs
Kvinna ·
27 feb, 2014
Fyrtornet
Kvinna ·
27 feb, 2014
Boobisar30
Kvinna ·
27 feb, 2014
Fyrtornet
Kvinna ·
27 feb, 2014
Vivalaboobs
Kvinna ·
27 feb, 2014
haha precis så kände jag med! Råkade slå till mitt ena bröst med duschslangen och aj aj det gjorde ont :p
Okej, men det låter lite lugnande i alla fall :) Just nu är dem fortfarande riktigt hårda. Jaa joo, med bh kan man ju säkert fixa men jag tänker mer på om jag har ngn snygg klänning som blir snyggast utan bh, som är låg i rygg eller så menar jag. Hade ju hoppats på att inte alltid behöva bh ;)
Vivalaboobs
Kvinna ·
27 feb, 2014
Frallz
Kvinna ·
28 feb, 2014
Jag känner precis likadant.. känns som att det är två tyngder påklistrat på mig. men har hört att det tar ett tag innan dom känns som ettmed kroppen typ. har väldigt ömma bröstvårtor och är väldigt öm på huden under bröstvårtorna, som att de liksom svider eller bränns när man ta där
Boobisar30
Kvinna ·
28 feb, 2014
Hallonbananen
Kvinna ·
28 feb, 2014
Fyrtornet
Kvinna ·
28 feb, 2014
Jag känner precis likadant.. känns som att det är två tyngder påklistrat på mig. men har hört att det tar ett tag innan dom känns som ettmed kroppen typ. har väldigt ömma bröstvårtor och är väldigt öm på huden under bröstvårtorna, som att de liksom svider eller bränns när man ta där
Boobisar30
Kvinna ·
28 feb, 2014
Vivalaboobs
Kvinna ·
28 feb, 2014
Judas_lucifer
Kvinna ·
28 feb, 2014
Hur lång tid tog det för er att känna att värken börja avta? är inne p andra dagen och det känns inte som det är pväg att vända direkt :( Är nog sjukt otålig!
Lucan87
Kvinna ·
28 feb, 2014
Jag har fortfarande ingen känsell i brösten, o jag e inne på dag 2 kvällen då, smärtan e där och de e underbart att Jörg har lagt compeed plåster runt om guld värt... de e svullna o känns mer i de väntra brösten kan ej lyfta armen på samma sätt som ja kan med det högra men de e väll bara till o ha tålamod, ska på återbesök redan på måndag :) snabba ryck detta!
Ja kramsnö känslan underbröste är inte behaglig alls... gör ont men e går över om några dagr :)
frallan
Kvinna ·
28 feb, 2014
Kokosflinga
Kvinna ·
28 feb, 2014
Hur lång tid tog det för er att känna att värken börja avta? är inne p andra dagen och det känns inte som det är pväg att vända direkt :( Är nog sjukt otålig!
Jag tyckte de första dagarna var värst, 2-5 dagen. Sen blev det bara bättre och bättre, visst tryckte det fortfarande men var lite mer rörlig änd de första dagarna ;) Nu har det gått 15 dagar sen jag opererade mig och trycket har försvunnit och smärtan. Klart att det fortfarande känns då och då och jag är fortfarande försiktig vid vissa rörelser och att ta i för mycket. Men det blir lättare! Gäller ju att ha tålamod, vilket var svårt vissa dagar :P var också otålig haha.
Grattis till dina nya boobies förresten :D
Kokosflinga
Kvinna ·
28 feb, 2014
haha precis så kände jag med! Råkade slå till mitt ena bröst med duschslangen och aj aj det gjorde ont :p
Okej, men det låter lite lugnande i alla fall :) Just nu är dem fortfarande riktigt hårda. Jaa joo, med bh kan man ju säkert fixa men jag tänker mer på om jag har ngn snygg klänning som blir snyggast utan bh, som är låg i rygg eller så menar jag. Hade ju hoppats på att inte alltid behöva bh ;)
Ja hoppas det! Just nu är jag så otroligt känslig runt bröstvårtorna och gör ont man jag nuddar där:(
Ska jag vara ärlig så vet jag inte vilken bröstbredd jag hade :/ Han mätte ju och allt det men jag notera aldrig riktigt det han sa. Skulle jag ha gjort det kanske.. Implantaten är i alla fall 13,1 cm, tror jag. Jag kanske ska ta och maila kliniken och höra med dem. Känns ju nästan lite dumt att inte jag notera det på konsultationen :P