POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bröstförstoring i maj 2013
BröstförstoringTråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
Sortera efter
Noob
Kvinna ·
11 maj, 2013
Jag ska operera mig på måndag :) såå nervös nu!!!
Gilla
sidney83
Kvinna ·
11 maj, 2013
jag ska opas på tisdag:D.
styrkekramar till er andra som d e dax för snart.
Gilla
Sosexymama
Kvinna ·
11 maj, 2013
Ska opas 21 maj :)
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
11 maj, 2013
Opereras också på tisdag. Galet nära nu. Jobbar sista dagen nu innan operation sen sjukskriven. Hoppas man inte har för ont bara. Lycka till alla tjejer!
Gilla
Flaca87
Kvinna ·
11 maj, 2013
Opererar mig på måndag hos Carl-Johan (proforma) super spännande...!!
Gilla
sidney83
Kvinna ·
11 maj, 2013
Flaca87 skrev:
Opererar mig på måndag hos Carl-Johan (proforma) super spännande...!!Gilla
Flaca87
Kvinna ·
11 maj, 2013
Hahah tack detsamma gumman;) din tur på tisdag..
Gilla
sussipussi
Kvinna ·
11 maj, 2013
Fler än mig som är på måndag ser jag :))
Jag ska korra mina 5 mån tuttar
Kul att följas åt.
:)) 8 på morgonen är det dax (13/5)
Gilla
Anonym användare
12 maj, 2013
Går in på femte dagen sen operationen nu. Av vad man läst så verkar dag 3-5 vara värst vad det gäller smärta så jag längtar tills det släpper. Igår kväll fick jag nåt ryck å försökte lägga mig på sidan för att sova, kändes som att hela implantatet åkte åt sidan, väldigt obehagligt och sen gjorde det ganska ont när det åkte tillbaka igen. Skumt som fan. Sover nog på rygg ett tag till. Idag känns dock brösten hårdare än igår.
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
12 maj, 2013
Hua mig, nu är det två dagar kvar till min operation. Känner mig så kluven vilken storlek jag ska välja, vi sitter och tittar på olika tuttar varje dag, jag och min man.. Jag velar mellan 325-400 cc, har a-kupa idag. Jag har dessutom 10 kilos övervikt just nu, så jag är rädd att ja väljer fel, med tanke på hur jag ser ut när jag är normalviktig :( Dessutom är det bara min man, min mamma och min bäste killkompis som vet om att jag ska operera mig, och nu funderar jag på om jag överhuvudet taget kommer våga visa mig sen för dom övriga. Tänker oxå så här.. utöver fel val av storlek, tänk om man inte känner sig "som jag" efteråt.. Mycket grubbel, tur att d snart e dax :)
Gilla
Flaca87
Kvinna ·
12 maj, 2013
Tycker 400cc :)
Gilla
sussipussi
Kvinna ·
12 maj, 2013
Tycker oxå 400 :))
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
12 maj, 2013
Ja,d lutar åt det hållet.. Mn får lita på kirugens omdöme oxå så blir det nog bra :)
Gilla
Soffan94
Kvinna ·
12 maj, 2013
Varför tar du inte någonting mitt emellan om du är osäker? Jag har 325 cc och hade a kupa från början det känns jätte stort. Jag tror att vad du än väljer kommer det kännas stort! Om man tar för stora tror jag man ångrar sig eftersom det knappt finns några fina bh:ar osv. Men det är ju självklart induviduellt men jag hade tagit 325 eller 350 om jag var du. Jag hade valt 375 men precis innan jag skulle opereras ångrade jag mig och tog 325 så glad för de!
Gilla
Flaca87
Kvinna ·
12 maj, 2013
Tycker det finns massa snygga sexiga underkläder till stor bröstade kvinnor ;)
Gilla
Soffan94
Kvinna ·
12 maj, 2013
På nätet kanske men inte i normala affärer... Och man vill ju gärna testa dem innan :)
Gilla
Flaca87
Kvinna ·
12 maj, 2013
Ja kanske ligger något i det:) men hört av kompisar att inne i stan (Stockholm) så finns det butiker som är för storbröstade kvinnor :)
Gilla
Anonym användare
12 maj, 2013
Har du varit på konsultation och provat olika storlekar? Av mina vänner som opererat sig så säger nästan alla samma sak efter något år, dom önskar dom tagit en lite större storlek. Men alla vill ju inte ha stora bröst, man får nog helt enkelt va ärlig mot sig själv och inte bry sig om vad andra ska tycka. Vill man ha stora bröst så go for it! :)
Gilla
melissas
Kvinna ·
12 maj, 2013
Tre dagar kvar nu....så taggad!Mån mer som ska opereras på Proforma på ons?
Gilla
sidney83
Kvinna ·
12 maj, 2013
på tisdag är det dax!!
så nervös ja vet inte vart jag ska ta vägen!!!
good luck gurls:)
Gilla