POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bröstförstoring i maj 2013
BröstförstoringTråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
Sortera efter
Stumpaan
Kvinna ·
07 maj, 2013
Aha synd Vi inte gör på samma ställe :) de kommer säkert gå bra :) håller tummarna (Y) :)
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
07 maj, 2013
Håller tummarna för dig med =) vilken tid ska du opas?
Gilla
Stumpaan
Kvinna ·
07 maj, 2013
Tack :) ska vara är kl 11 :D du då? :)
Gilla
Ia700
Kvinna ·
07 maj, 2013
Någon som gör på Bella i slutet på maj?
Gilla
Mamaboobie
Kvinna ·
07 maj, 2013
2 veckor och 2 dagar kvar:o)
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
07 maj, 2013
Stumpaan jag har fått tid kl 8 på morgonen så det blir tidigt =). Har en bit att köra så hoppades på en tidig tid =)
Gilla
MissTitts
Kvinna ·
08 maj, 2013
Kunde inte vänta längre med min OP. Fick tid igår ist för den 16:de! Är nöjd med Örjan som kirurg. Och sköterskorna var super! De kom på en gång när jag pluggade på klockan(och det var några ggr)
Är väldigt svullen och har riktigt ont. La in 450 cc hög profil. Och det känns som ett bra val till min kropp!
Lycka till med eran OP tjejer!
:)
Gilla
Fuchsia
Kvinna ·
08 maj, 2013
Hej tjejer! Nu vaknade jag för 2 timmar sedan och har varit uppe och gått sedan 1,5 timme sedan. Förväntade mig galet mycket smärta men jag kan stå rakt och det går jätte bra allting! :) Lycka till nu allihopa!
Gilla
sidney83
Kvinna ·
08 maj, 2013
5 dagar, 10 timmar kvar!!
lycka till alla tjejer.
Gilla
Mamaboobie
Kvinna ·
09 maj, 2013
Någonting roligt är att jag fått fast tjänst så nu känns allt så lätt. Ser fram emot mitt liv nu med nya tuttar och en fast tjänst. Alla på mitt jobb vet vad jag ska göra och har fixat så jag kan få vara ledig ett tag efter op:-) Tandläkaren jag jobbar med har tom tagit kompledigt på em den 24/5 så jag kan göra min operation<3
Gilla
Mamaboobie
Kvinna ·
09 maj, 2013
Grattis Fuchsia till dina nya ( • ) ( • )!! Hoppas det går bra för en annan med. Är mest orolig för smärtan:-/ Grattis grattis
Gilla
Noob
Kvinna ·
09 maj, 2013
Grattis till jobbet :) nu är det bara 4 dagar kvar till min op wihoooo
Gilla
Celinee
Kvinna ·
09 maj, 2013
Tjejer, kanske en löjlig fråga, men har ni tänkt sminka er på op dagen? kram på er alla!
Gilla
Noob
Kvinna ·
09 maj, 2013
Får inte använda sminka under op och ska duscha innan så nix, kommer se allmänt sleten och jävlig ut men vad gör det :) färgar nog bryn och fransar innan för att inte känna mig helt naken!
Gilla
sussipussi
Kvinna ·
09 maj, 2013
Inte ens deo eller lotion efter Descutan duschen!
Gilla
Anonym användare
11 maj, 2013
Ja de gjorde jag
Gilla
Nnaa86
Kvinna ·
11 maj, 2013
Konsultationen idag gick bra. Det blir allergan släta delvis bakom muskeln 500cc tjohoooo..
Allt betalt och klart så på torsdag är de bara att lägga sej under kniven..
Gilla
Amanda-
Kvinna ·
11 maj, 2013
21 maj är det dags för mig! :) Inte så långt kvar, men har inte hunnit blivit riktigt nervös ännu. Kommer väl dagen innan :)
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
11 maj, 2013
Jag ska oxå op hos Calle, fast dagen före dig :)
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
11 maj, 2013
Jag ska operera mig på tisdag och har fortfarande inte bestämt mig än vilken storlek. Jag är rädd för att jag ska tycka både att jag valt för små och att jag valt för stora. Velar mellan 300-350 cc...Dessa j-a beslut :)
Gilla