Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

04 mar, 2013

Vi som gör bröstförstoring i maj 2013

Bröstförstoring
Tråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
560

Sortera efter

Nyabröst 2013

Kvinna ·

14 maj, 2013

Har duschat sista gången i descutan nu så om en kvart bär det av. Kan inte riktigt fatta att det är min tur om 1, 5 timme!! Hörs väl om några timmar när vi vaknat tjejer ;)
Gilla

Piplisa

Kvinna ·

14 maj, 2013

Japp vi hörs sen :) Lycka till idag :)
Gilla

Nyabröst 2013

Kvinna ·

14 maj, 2013

Tack detsamma piplisa :))
Gilla

Piplisa

Kvinna ·

14 maj, 2013

Nu är det bara 4 timmar kvar :) Ska ta min sista decusanducsh (blä) sen är det dax att åka iväg. Tjoooooooooooooohoooooooooo :)
Gilla

mazlin

Kvinna ·

14 maj, 2013

Idag gäller det, ska strax åka mot kliniken. 
Gilla

Piplisa

Kvinna ·

14 maj, 2013

Lycka till Mazlin :) Jag kommer dit kl tolv, vi kanske ses :)
Gilla

sidney83

Kvinna ·

14 maj, 2013

så nervös! jag e först ut idag! ligger på rummet o ba typ hyperventilerar haha. kommer få rumskompis, vicke e skönt:). lycka till!!!
Gilla

mazlin

Kvinna ·

14 maj, 2013

10 är jag där. Det kommer gå fint tjejer
Gilla

Phantasmic

Kvinna ·

14 maj, 2013

Är på Proforma nu. Örjan har ritat på mig och jag kommer nog att opereras inom en timme eller så. Nervös! Men känner mig lugnare efter att ha träffat Örjan, han är så sjukt trevlig!
Gilla

Piplisa

Kvinna ·

14 maj, 2013

Vi ses tjejer, när vi alla vaknat idag :) 
Gilla

Millan_71

Kvinna ·

14 maj, 2013

Lycka till tjejer
Gilla

Piplisa

Kvinna ·

14 maj, 2013

Tack <3
Gilla

mazlin

Kvinna ·

14 maj, 2013

Hoppas vi ses, är på kliniken nu och väntar
Gilla

sidney83

Kvinna ·

14 maj, 2013

då va ja klar för en bra stund sen. 550 cc bakom. känns som en hemsk träningsvärk. man e öm o stel. nöjd än så länge. kram på er
Gilla

Nyabröst 2013

Kvinna ·

14 maj, 2013

Nu är jag tillbaka på hotellet, allt har gått super bra, knappt ont. dom tyckte att ja var snabbt uppe på benen och klar i huvudet. OPererades vid 8.30 och gick hem 11 =) Hoppas de gått bra för er andra med.
Gilla

sidney83

Kvinna ·

14 maj, 2013

Nyabröst 2013 skrev:
Nu är jag tillbaka på hotellet, allt har gått super bra, knappt ont. dom tyckte att ja var snabbt uppe på benen och klar i huvudet. OPererades vid 8.30 och gick hem 11 =) Hoppas de gått bra för er andra med.
oj grattis:). superbra:)
Gilla

Anonym användare

14 maj, 2013

Lycka till alla :) jag är på 6e dagen nu! Har lagt upp bilder på mina proforma-bröst på min sida så har man silver kan man se :)
Gilla

Piplisa

Kvinna ·

14 maj, 2013

Hm vart tog mitt inlägg vägen. Allt klart nu och ja e glad att ja gjorde detta :) väntar på macka nu . Hoppas att ni andra proformatjejer som vart här idag mår bra :)
Gilla

sidney83

Kvinna ·

14 maj, 2013

:). mår bra här men har så jäkla ont. ja e inte den som grinar men nu. värst va att gå på toa, plågsam bröstgympa också. hoppas ni inte har så ont. kramar
Gilla

Anonym användare

14 maj, 2013

När jag vaknade ur narkosen så fick jag hjälp att gå på toa men kom inte därifrån sen för jag fick sånt blodtrycksfall så jag fick åka rullstol tillbaka haha sen spydde jag i hissen när jag skulle åka hem på kvällen... Men mådde bättre när jag kom ut i friska luften ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem