Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

04 mar, 2013

Vi som gör bröstförstoring i maj 2013

Bröstförstoring
Tråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
560

Sortera efter

sidney83

Kvinna ·

14 maj, 2013

hur har d gått?
Gilla

sussipussi

Kvinna ·

14 maj, 2013

Mår så illa fortfarande :( Spydde som en gnu igår, idag vattnas det i munnen hela tiden. Ush... Tar bara Alvedon nu ifall det är tabl som påverkar illamåendet. Sååå trött oxå men kan inte ligga bekvämt i soffan o somna :(
Gilla

mazlin

Kvinna ·

14 maj, 2013

Klar här med men har ont
Gilla

sidney83

Kvinna ·

14 maj, 2013

sussipussi skrev:
Mår så illa fortfarande :( Spydde som en gnu igår, idag vattnas det i munnen hela tiden. Ush... Tar bara Alvedon nu ifall det är tabl som påverkar illamåendet. Sååå trött oxå men kan inte ligga bekvämt i soffan o somna :(
kämpa på! kram
Gilla

sussipussi

Kvinna ·

14 maj, 2013

Tack :))
Gilla

Mamaboobie

Kvinna ·

14 maj, 2013

Nu börjar jag bli nervös:-S Grattis till er som opat er idag:0)
Gilla

sugarrush

Kvinna ·

14 maj, 2013

På torsdag är det dax :) Börjar bli riktigt nervös nu men längtar tills det är gjort :)
Gilla

Flaca87

Kvinna ·

14 maj, 2013

Mina blev klara igår:) har inte kunnat njuta av dom än. Kämpar med smärtan , glädjen kommer sen när jag kan klämma å känna på dom å klä mig i snygga kläder/underkläder <3 lycka till till alla andra som gjort lr ska göra op :-)
Gilla

Piplisa

Kvinna ·

14 maj, 2013

Hej, är nu åter hemma och har fått mat och kaffe :) Jag hann aldrig träffa ngn av idag, men hoppas ni mår ok.. Nu ejag trött som en zoooombir, tänker lägga mig i soffan och titta på biggest looser.. Skriver opberättelse imorogn. Stor kram till er alla som opererats idag <3
Gilla

mazlin

Kvinna ·

14 maj, 2013

Jag tror att jag låg bredvid dig på uppvaket. Varför åkte du hem?
Gilla

Piplisa

Kvinna ·

14 maj, 2013

Jag är en sån där månniska som inte kan koppla av i såna där miljöer, utan gick fram och tillbaka som baltazar och trampa..
Det låg en tjej brevid mig på uppvaket, men hon hade inte vaknat (tror jag iaf ) när jag fick åka in till mitt rum. Hoppas du mår bra, vi hörs imorgon :) Jag ska försöka sova lite nu...kram
Gilla

sidney83

Kvinna ·

14 maj, 2013

kram på er alla:)
Gilla

Mamaboobie

Kvinna ·

14 maj, 2013

Kram!!!
Gilla

Flaca87

Kvinna ·

14 maj, 2013

Min vänstra Tutte är större än högra å ändå la vi in lika mkt i båda .. Kommer brösten bli större sen för jag tycker inte 600 cc hp vart så stort:( kanske e den här toppen som gör det så? Kanske blivit blind?! Kram
Gilla

melissas

Kvinna ·

15 maj, 2013

Nu sitter man här och ska ta andra duschen med descutan!Trodde aldrig denna dag skulle komma...nervösiteten har inte kommit ikapp en men det kommer väll när man kliver in på kliniken.Nån mer här inne som ska opererars på Proforma idag?
Gilla

sussipussi

Kvinna ·

15 maj, 2013

Skvalpar/ bubblar det i era bröst ? :(
Gilla

sidney83

Kvinna ·

15 maj, 2013

samma här stumpan. mina pekar åt alla håll o tycker dom känns små haha. dina va jättefina tycker jag. kram
Gilla

Soffan94

Kvinna ·

15 maj, 2013

Det bubblade i mina bröst de 2 första dagarna men sen försvann det. :)
Gilla

Anonym användare

15 maj, 2013

Ja dom första dagarna så bubblade/knarrade brösten men nu har det försvunnit , en vecka efter op :)
Gilla

sidney83

Kvinna ·

15 maj, 2013

d bubbla som fasen igår men inget idag:)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem