POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bröstförstoring i maj 2013
BröstförstoringTråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
Sortera efter
sussipussi
Kvinna ·
15 maj, 2013
Piplisa skrev:
Jag vågar inte ta av mig bh:n, så jag får duscha imorgon.. Är svart under resåren på bh:n, gör skitont.. Är rädd för hur d ska kännas att först slippa bhN i duschen, och sen på med den igen på blåmärkerna.... Nu e jag en riktig piplisa ;)
Gilla
Flaca87
Kvinna ·
15 maj, 2013
Fan jag vet inte heller om jag vågar duscha.. Måste vara sjukt konstig känsla:( gör det ont mkt tankar flyger i huvudet
Gilla
Celinee
Kvinna ·
15 maj, 2013
Duschade förut. Min sambo fick tvätta håret på mig och jag tvålade in mig lite försiktigt. Rörde absolut inte brösten utan sköljde mest av mig. Det var obehagligt att ta av tortyr-bhn :( och nu är jag nervös att allt har blivit fel när jag satte på den igen:(
Gilla
Flaca87
Kvinna ·
15 maj, 2013
Ja jag ska tvinga in gubben å duscha med mig så han kan tvätta håret på mig haha:) jag trivs med min bh den känns tryggt blir mer rädd när jag ska ta bort den helt. Men tror de är vi som tänker för mkt:) hur kändes känslan när det kom vatten på dom? Vi op samma dag 13/5 ;) vilken storlek gjorde du?
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
15 maj, 2013
Är det ngn av er nyopade tjejr, som fått igång magen ? Jag har ätit flera gånger sen op igår, men har ej vart på muggen. Och magen är nu stor som en luftballong. Är det normalt att d tar ett par dagar eller ?
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
15 maj, 2013
Min gubbe har redan somnat, så jag skyller på att jag måste vänta med att duscha/ta av mig bh:n till imorgonkväll...Hihi.. Ikväll får d bli en dusch från naveln och neråt :)
Gilla
Anonym användare
15 maj, 2013
Ja fullt normalt och smärtstillande brukar ha som bieffekt att göra magen lite trög...
Gilla
glas
Kvinna ·
15 maj, 2013
duschen var jätte jätte läskig, sköljde också mest bara av mig. det är nog ingen fara med BHn så liten som den är kan den inget annat än att sitta på plats!
magen det tog mig fem dagar! det var också en tortyr! ät mycket päron plommon och drick mycket kaffe så slipper du bli förstoppad :)
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
15 maj, 2013
Ok tack tjejer :) Fröken glas, menar du att du duschar med bh:n på ?
Gilla
sussipussi
Kvinna ·
15 maj, 2013
Tänker dricka lactulos ikväll för att få igång magen imon. Op i måndags.
Förra op fick jag sån förstoppning och hemmorojder så det är absolut inte värt att chansa på det igen.
Det gjorde mer smärta än brösten isig till slut :(
Så ät plommon eller nåt så ni håller igång magen tjejer!!
;p
Gilla
Flaca87
Kvinna ·
15 maj, 2013
Nu har jag duschat tjejer å fy fan vad läskigt det va gör helst inte om det haha.. Tejpen torkade rätt fort när man lufttorkade den;) tuttarna va jätte tunga det kändes som dom skulle ploppa ut :( ja magen va ett annat dilemma har inte varit på toa sen i måndags:( tänkt på det ofta men har lixom inte känt av något. Men vill absolut inte bli förstoppad(hemskt) så får bli att knata upp till Ica i morgon å köpa mig plommon och päron;) magen e uppsvullen av all vätska å så också efter op. Jag ser verkligen gravid ut.. Gulligt men lite jobbigt när ja inte ens kan knäppa byxorna. Hur är det med era ryggar kvinnor? Kramiz
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
15 maj, 2013
Tack för tipset, ska skicka mamsen till apoteket imorrn igen då :)
Gilla
glas
Kvinna ·
15 maj, 2013
nej nej absolut inte! den va jätte läskig att få av sig också det pirrade typ i brösten. men skönt att få på den igen! ja det kan du nog dricka! ja fy fan vill ju inte ha fler smärt områden lixom.
Gilla
Flaca87
Kvinna ·
15 maj, 2013
Nej det räcker med bröst och rygg:) får man ligga helt rakt i sängen på rygg lr ska man helst ligga lite upp med rygg? Jag tycker att vi kvinnor ska ha en pof träff tycker de är roligt med nya vänner att dela sånt här med. Gubben förstår inget när jag frågar lr pratar hahah..
Gilla
mazlin
Kvinna ·
15 maj, 2013
Jag är vaken några timmar och däckar sen i sängen. Blir till och duscha imorgon.
Gilla
Mamaboobie
Kvinna ·
15 maj, 2013
Tycker oxå att det är skönt att ha er en trygghet lixom. Ser fram emot att läsa allt ni/ vi skriver. Katrinplommon, kaffe och tarm massage är bra. Man masserar på magen följer tarmen och ner mot ändtarmen. Inte så lätt att förklara hoppas ni förstår:-) god natt.
Gilla
Flaca87
Kvinna ·
15 maj, 2013
Ja faktiskt de e tryggt med er. Skönt att ha några att dela tankar med:) maserar man å pressar mer lixom? Men vi är svullna också eftersom vi har vätska i kroppen ( vattenfylld) ungefär sa min doktor . Det kommer gå bort när svullnaden lagt sig på brösten å så:) men gå på toa får vi inte glömma:) kram på er kvinnor
Gilla
Nobba
Kvinna ·
16 maj, 2013
Hej
Har smygläst här lite men nu skriver jag en rad också ;)
Op i går på kkab och kan ju nu inte sova :/ sov ju mer eller mindre hela dagen i går. Så morgon kommer jag vara tröttrsflicka.
Jag kom hit i tisdags med tron att jag skulle ha 400cc men det sluta på 500cc. Ivan tyckte det skulle bli snyggast och då är det ju bara hoppas på att kan har rätt. Är än så länge mer än nöjd!
Allt känns bara så overkligt kanske vaknar jag i morgon och allt bara var en dröm :)
Gilla
sugarrush
Kvinna ·
16 maj, 2013
Idag är det min tur men jag är så sjukt nervös inför narkosen och vill bara att det ska vara över nu!
Gilla
glas
Kvinna ·
16 maj, 2013
man ska masera magen åt klockans håll, trycka och trycka massera :p
jag låg plant denna natten och det gick faktiskt okej när jag skulle upp så rullade jag ner på golvet först haha! det stack då lite i brösten men klart det gör ont på morgonen med när man bara har legat still men nu är det borta :) narkosen är ingen fara!
så många gånger dom har gjort det, du bir lite lullig sedan somnar du sedan vaknar du jätte trött så är det klart :) lycka till!
Gilla