Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

04 mar, 2013

Vi som gör bröstförstoring i maj 2013

Bröstförstoring
Tråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
560

Sortera efter

Piplisa

Kvinna ·

15 maj, 2013

Hejsan, den här bh:n man fick med hem igår sitter som berget. Jag är alldeles blå runt om, skulle vilja ta en dusch.. Men jag vågar inte ta av mig bh:n, för då får ja inte på mig den igen... Har ni oxå så ? Ont och blåmärken ? Jag fick strl large sa hon, den där ilskna damen :) Jag har skrivit en liten opstory i morse när ja inte kunde sova.. Där kan ni läsa lite mer om vad jag tyckte om gårdagen.. Kram på er..
Gilla

sussipussi

Kvinna ·

15 maj, 2013

Skönt att höra fler ;) Blir ju lite nervös hahaha
Gilla

Flaca87

Kvinna ·

15 maj, 2013

I mina med hahaha:) tack bästa Sidney83 dina är också super fina:)
Gilla

sussipussi

Kvinna ·

15 maj, 2013

Duscha måste jag vänta med i minst 5 dagar. Så det blir raggardusch för min del ;) Men olika där oxå för alla :))
Gilla

Piplisa

Kvinna ·

15 maj, 2013

:) Bättre en raggardusch, än ingen alls :)
Gilla

sidney83

Kvinna ·

15 maj, 2013

blir att killen får duscha mig ikväll haha. har nån av er haft typ ryckningar i bröstet? krampliknande?. så nöjd med proforma o örjan. gick snabbt o smidigt. sköterskorna va trevliga o kom när man plinga. morgonen va värst. stel som bara den, tog två timmar för mig att våga mig upp haha. tåg,bussresan gick bra. blir bil till gbg ikväll.zzzz kram på er alla tuttlisor:).
Gilla

Piplisa

Kvinna ·

15 maj, 2013

Inga ryckningar och inga kramper, jag känner mig oxå helnöjd med gårdagen, förutom den där näbbgäddan till sköterska dårå :) 
Gilla

Piplisa

Kvinna ·

15 maj, 2013

Här kommer ett sovtips för er som liksom jag tycker d e svårt att sova rygg, eller att d gör ont att ta sig upp från ryggläge. Ta in en solstol, en sån där lång ni vet om ni har. Jag gjorde det och preppa den med duntäcke och sköna kuddar, somnade som en stock.. Hade även en kudde under benen precis som på op, jätteskönt. Sedan är det bara att använda benen när man vill från rygg-sittläge, och då gör d inte alls lika ont att ta sig upp :)
Gilla

sussipussi

Kvinna ·

15 maj, 2013

Jag hade kramper första op. La 595 bakom. Det är normalt och muskeln som krampar och försöker anpassa sig ;)
Gilla

sidney83

Kvinna ·

15 maj, 2013

Piplisa skrev:
Inga ryckningar och inga kramper, jag känner mig oxå helnöjd med gårdagen, förutom den där näbbgäddan till sköterska dårå :) 
vicken näbbgädda:D inte hon narkostjejen. hon va väldigt bestämd iaf haha. nattsköterskan va asrolig. mysigt, kom med ljus o cocosboll:).
Gilla

Piplisa

Kvinna ·

15 maj, 2013

Sidney, jag tänker på hon som gick på skiftet kl 17, glasögon, page och tydligen namn :) Min narkossköterska ylva, var helt underbar :)
Gilla

Piplisa

Kvinna ·

15 maj, 2013

Hm inget namn, skulle d stå... Jag är nog lite citadongroggy :)
Gilla

mazlin

Kvinna ·

15 maj, 2013

Jag tyckte också nattsköterskan var märklig. Eller så hade hon mycket att göra. Men det var fint m ljus och cocosboll. Hon sa lite märkliga saker.
Gilla

Flaca87

Kvinna ·

15 maj, 2013

Va hon mörkhårig med kort hår??:-)
Gilla

mazlin

Kvinna ·

15 maj, 2013

Tror det, från ett annat land men kan inte placera vart. Är det normalt att ha ont nedanför revbenen?
Gilla

Celinee

Kvinna ·

15 maj, 2013

mazlin skrev:
Tror det, från ett annat land men kan inte placera vart. Är det normalt att ha ont nedanför revbenen?
Jag har jätteont under revbenen/övre delen av magen typ! Inte kul:(
Gilla

Flaca87

Kvinna ·

15 maj, 2013

Hon försökte övertala mig att ja skulle vara kvar snea ur till slut för hon tjatade hela tiden. Jag har också ont i revbenen:( å magen e svullen typ gravid i 3 månaden. Hoppas verklige att de försvinner..
Gilla

mazlin

Kvinna ·

15 maj, 2013

Då är det säkert normalt att det gör ont vid revbenen. Ska duscha ikväll när barnen sover.
Gilla

Flaca87

Kvinna ·

15 maj, 2013

Ja det är normalt :) tänkte också duscha sen i kväll men kommer kännas läskigt :)
Gilla

Piplisa

Kvinna ·

15 maj, 2013

Jag vågar inte ta av mig bh:n, så jag får duscha imorgon.. Är svart under resåren på bh:n, gör skitont.. Är rädd för hur d ska kännas att först slippa bhN i duschen, och sen på med den igen på blåmärkerna.... Nu e jag en riktig piplisa ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem