POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bröstförstoring i maj 2013
BröstförstoringTråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
Sortera efter
Piplisa
Kvinna ·
22 maj, 2013
Sidney: Tradolan, va e d ? Morfin eller ? Jag har sett att vissa fått det, men inte jag och tur e d, då ja intte gillar att knapra på starka tabletter :)
Gilla
sidney83
Kvinna ·
22 maj, 2013
Piplisa skrev:
Sidney: Tradolan, va e d ? Morfin eller ? Jag har sett att vissa fått det, men inte jag och tur e d, då ja intte gillar att knapra på starka tabletter :)
Gilla
sidney83
Kvinna ·
22 maj, 2013
Piplisa skrev:
Hm, man liksom känner det som att en alien där inne som flyttar sig runt :(
Gilla
Loori
Kvinna ·
22 maj, 2013
Då opereras du dagen efter mig Millan! Tycker det känns overkligt men skönt sen betalning gick iväg, då finns det liksom inget mer utrymme att vela. Ja, förutom kring storlek och allt det då :P. All lycka till imorgon Yessica!
Gilla
Millan_71
Kvinna ·
22 maj, 2013
Gör du på tisdag? Lyft el bara inlägg ? Jag är sjuk nervig:-( mon rökning går inte bra heller ... Inte lätt o sluta när man e nervös på det grrr
Gilla
sidney83
Kvinna ·
22 maj, 2013
good luck tjejer:)
Gilla
Loori
Kvinna ·
22 maj, 2013
Japp, tisdag men det blir bara inlägg för mig. Ska du göra både och? Förstår att det är jättesvårt med rökningen, kan inte nikotintugummi vara ett alternativ? Eller ger det samma effekter som cigaretter kanske?
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
23 maj, 2013
Godmorgon :) Inatt har ja för första gången sen op, fått sova 6 timmar i sträck.. Härligt :)
Gilla
sidney83
Kvinna ·
23 maj, 2013
Piplisa skrev:
Godmorgon :) Inatt har ja för första gången sen op, fått sova 6 timmar i sträck.. Härligt :)
Gilla
Nnaa86
Kvinna ·
23 maj, 2013
Jag vill oxå känna bubbel å allt i mitt vänstra bröst då de sitter högt ännu.. Är orolig att det inte ska trilla ner lixom.. Hoppas det gör de så det inte blir nå komplikationer som behöver rättas till.. Idag är boobsenen vecka gamla
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
23 maj, 2013
Jag blev trött imorse igen trots att jag sovit sex timmar, så jag tog en 2 timmar powernap i sängen nu på fm, eftersom min karatekid till man är på jobbet och man inte behöver riskera slag och sparkar..Så j-a skönt..Finns hopp om att ryggen "kommer" tillbaks :)
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
23 maj, 2013
Nnaa86: Bröstem kommer säkert att ändra sig snart ska du se, mina ändrar form varje dag. Fortfarande höga.. Kolla på fnattbullens bilder, hon har ett jättebra exempel på hur mkt som sker på bara ngr dagar :) Jag tror att man stirrar sig blind på sina tuttar oxå. Ta kort på dom varje dag, så kommer du se bättre vilken skilnnad det är från dag till dag...kram
Gilla
sussipussi
Kvinna ·
23 maj, 2013
sidney83 skrev:
Piplisa skrev:
Visst e d skönt 😀
Själv kan jag sova mer liggandes i sängen nu..såååå gött..
Men jag har fått såna krypningar i benen och svårt att somna för det nu 🙁 så inatt somnade jag vid 3 sen upp o jobba 6..
Googlat tips om att äta b12, kalcium,banan,lägga magneter under vaderna i sängen mm för restless legs 👍 hahahaha...alla tips är bra förutom de dåliga. Även ta en treo,fast det får jag vänta lite med eftersom det är blodförtunnande.
Men så skönt att det går framåt med brösten nu... knappt alvedon ens på mig nu,har bara lite ont i svullnaden under vänster bröst (som blivit mindre) men det strålar smärta ibland därifrån ner i magen...
Men håller ff tummarna på att det inte är DB utan bara svullnad.
😀
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
23 maj, 2013
Skönt med framsteg :) Ska bli så skönt när allt återgått till det normala igen, förrutom klädstorlekar, som ska bli kul att korrigera :) Håller tummarna sussipussi för dig att d bara är svullnad...Jag käkar treo istället för alvedon, har gjort i 4 dgr nu. Magen rasade av alvedonen, och d kändes som att d räcker med tuttsmärtan just nu.. Kram
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
23 maj, 2013
Ska kanske tillägga att jag fick klartecken av min kirurg att äta treo istället för alvedon redan efter dag 1.
Gilla
Mamaboobie
Kvinna ·
23 maj, 2013
Herregud va mkt medicin man ska ta. Fick hämta ut 5 olika.
Gilla
sidney83
Kvinna ·
23 maj, 2013
oj!!
vad fick du hämta ut?
Gilla
Mamaboobie
Kvinna ·
23 maj, 2013
Jag fick: Alvedon 665mg, Oxycodone 5 mg, Clindamycin, En starkare Oxycodone & Arcoxia:-S
Gilla
Nnaa86
Kvinna ·
23 maj, 2013
Hörrni, jag skulle behöva tvätta tortyrbhn... Men fasiken VÅGAR man gå utan??
Gilla
sidney83
Kvinna ·
23 maj, 2013
Nnaa86 skrev:
Hörrni, jag skulle behöva tvätta tortyrbhn... Men fasiken VÅGAR man gå utan??Gilla