POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bröstförstoring i maj 2013
BröstförstoringTråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
Sortera efter
mazlin
Kvinna ·
23 maj, 2013
Jag tvättade min idag, men det har gått 9 dagar sen op och ska gå utan på dagen nu. Hade jag behövt tvätt tidigare hade jag gjort det. Snabbprogram och torka i solen :)
Gilla
sidney83
Kvinna ·
23 maj, 2013
har nån av er vågat testa att ligga på sidan?
el är d ryggläge som gäller långt fram?.
mer ont i rygg än tuttarna o går ju inte att sträcka ut ryggen:/.
Gilla
Nnaa86
Kvinna ·
23 maj, 2013
De var 8dagar sej.. Men jag sitter stadigt i soffan och trycker ihop dom med armarna.. Haha..
Gilla
Anonym användare
23 maj, 2013
Jag låg på sidan efter dag 9 typ... Men första gången var läskig. Jag lägger mig så nedre tutten för stöd av sängen och sen kramar jag in en kudde mellan dom så övre får stöd av den.
Men när jag testade första gången så gjorde det skitont när dom skulle "åka tillbaka"... Det var nog för tidigt att prova... Man får nog känna sig fram :)
Gilla
mazlin
Kvinna ·
23 maj, 2013
sidney83 skrev:
har nån av er vågat testa att ligga på sidan? el är d ryggläge som gäller långt fram?. mer ont i rygg än tuttarna o går ju inte att sträcka ut ryggen:/.Jag kan ligga på sidan, första gångerna kändes märkliga men nu är det ok. Inget jag gör flera timmar men iafal för att avlasta
Gilla
sidney83
Kvinna ·
23 maj, 2013
ok ska testa:)
Gilla
Mamaboobie
Kvinna ·
23 maj, 2013
Har nu duschat med den där hemska tvålen. Vill bara smörja in mig
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
23 maj, 2013
Mamaboobie... lycka till imorgon :)
Gilla
sussipussi
Kvinna ·
24 maj, 2013
10 dag har gått nu och igår kväll märkte jag att mitt ömmande vänstra bröst är typ 2 kupor större!
Det har bara svullnat upp på 1 dag.
Har jag överansträngt mig eller vad kan det vara.?.
Blir så nervös :/
Gilla
sidney83
Kvinna ·
24 maj, 2013
ring o fråga din klinik!.
jag har ringt massa ggr o frågat angående mina.
bättre att ställa för många frågor än inga alls o behöva oroa sig kanske i onödan.
ring är mitt råd.
Gilla
sussipussi
Kvinna ·
24 maj, 2013
sidney83 skrev:
ring o fråga din klinik!. jag har ringt massa ggr o frågat angående mina. bättre att ställa för många frågor än inga alls o behöva oroa sig kanske i onödan. ring är mitt råd.Ska skicka ett foto till honom när jag kommer hem sen.
Det syns nog inte lika mkt på kort som i verkligheten,men det är så ömt oxå.. 🙁
Får se vad han säger..
Satt bröstbandet löst idag iaf för det gör ont i bröstet när det trycker på ännu mer.
Gilla
Mamaboobie
Kvinna ·
24 maj, 2013
Snart så är det op dax. Har fått en Alvedon och en Ipren.
Gilla
Mamaboobie
Kvinna ·
24 maj, 2013
Nu är det klart brudar. Från min vinkel ser det jätte bra ut. Är lite hög av stark medicin;-)
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
24 maj, 2013
Hoppas d gått bra, och att du piggnar på dig snabbt :)
Gilla
Mamaboobie
Kvinna ·
24 maj, 2013
Det har gått jätte bra:0) hade väldigt ont men fick en morfin spruta så nu har jag mer som träningsvärk! Men smärtan kommer väl tillbaka:-/ då får man ta mer morfin.
Gilla
Mamaboobie
Kvinna ·
24 maj, 2013
Jo skulle säga det att dom ser jätte fina ut:0)
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
24 maj, 2013
👍
Gilla
mazlin
Kvinna ·
24 maj, 2013
Är det någon mer som har ont i bröstvårtan? Smärtan påminner om typ första dygnet när man började amma. Ont som fan så fort du nuddar med fingret
Gilla
sussipussi
Kvinna ·
24 maj, 2013
sussipussi skrev:
sidney83 skrev:
ring o fråga din klinik!. jag har ringt massa ggr o frågat angående mina. bättre att ställa för många frågor än inga alls o behöva oroa sig kanske i onödan. ring är mitt råd.Ska skicka ett foto till honom när jag kommer hem sen.
Det syns nog inte lika mkt på kort som i verkligheten,men det är så ömt oxå.. 🙁
Får se vad han säger..
Satt bröstbandet löst idag iaf för det gör ont i bröstet när det trycker på ännu mer.
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
24 maj, 2013
Aj då. krya på dig gummsan :)
Gilla