POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bröstförstoring i maj 2013
BröstförstoringTråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
Sortera efter
lollsen
Kvinna ·
09 apr, 2013
16e maj på laser och estik:)
Gilla
Nnaa86
Kvinna ·
10 apr, 2013
Lollsen ska du opereras då?? :-)
Gilla
lollsen
Kvinna ·
10 apr, 2013
jajemen=) försöker googla lite och se hur det ser ut med storlek 75C och 75D men det kommer inte fram så mycket hehe. man vill ju veta på ett ungefär hur det ser ut
Gilla
Nnaa86
Kvinna ·
10 apr, 2013
Ja, ellerhur!! Jag ska oxå opereras den dagen på samma klinik.. Man vet ju inte vilen storlek man ska välja eller hur de kommer att se ut... :-)
Gilla
lollsen
Kvinna ·
11 apr, 2013
vilken tid har du:)?
Gilla
Nnaa86
Kvinna ·
11 apr, 2013
12.30... Alltså jag vet inte.. Jag är så sjukt nervös redan nu.. och är typ rädd för att jag ska gå därifrån och så syns de inte att jag har opererat mej.. jag vill inte ha jätte stora men vill att de ska synas och att de ska vara mer än nu.. haha.. det är så svårt att veta om man behöver lyft eller ej.. har ju ammat 4 barn så dom är ju hängiga men inte extremt.. och mina bröstvårtor står rakt ut.. har du varit på konsultation ännu?? Ska du till sthlm oxå?? :)
Gilla
lollsen
Kvinna ·
11 apr, 2013
haha jag har samma problem. nu mär man väl ska få dom fixade vill man ju passa på att få dom stora å snygga men inte så att det ser ut som att dom är större än huvudet=P. jag ska opereras kl.11.00 och har konsultation den 18e april :). är också skitnervös, speciellt när dom ska söva mig sen hehe. jag har ammat två barn och då blev dom så stora som F men krympte till A båda gångerna så nu är dom hängiga och bristningar. så vi får väl se vad dom säger på konsultationen, ska bli riktigt spännande och se på 3D hur det kommer se ut:)
Gilla
lollsen
Kvinna ·
11 apr, 2013
btw ska jag också göra i sthlm:)
Gilla
Nnaa86
Kvinna ·
11 apr, 2013
Du måste ju skriva om hur konsultationen var.. Hur di blev bemött och allt.. Vet du vem som operera dej?? :-)
Gilla
lollsen
Kvinna ·
11 apr, 2013
absolut!:)
nej jag vet faktiskt inte än vem det blir
Gilla
Nnaa86
Kvinna ·
11 apr, 2013
:-)
Gilla
matiti
Kvinna ·
11 apr, 2013
opereras den 15 maj på art clinic i göteborg :)
Gilla
MissTitts
Kvinna ·
11 apr, 2013
Ska på konsultation den 23 april och har bokat prelimenär OP den 15: de maj på Citadellkliniken Cosmo.
Läser på så mycket om allt vad det innebär med OP. Någon som ska lägga in bakom muskeln?
Gilla
sugarrush
Kvinna ·
12 apr, 2013
MissTitts: Jag ska också opereras på Citadell, den 16/5, ska på konsultation på onsdag. Jag tror att jag kommer att lägga bakom, eller iaf delvis bakom är vad jag har tänkt.
Gilla
Nnaa86
Kvinna ·
12 apr, 2013
Fattar inte riktigt skillnaden på bakom/delvis bakom..???
Jag har lite häng och ganska mycket egen bröstvävnad så vad jag läst så är de då bäst att lägga framför...
Men kollar man på bilder tycker inte att jag ser någon större skillnad...??
:-D
Gilla
Noob
Kvinna ·
12 apr, 2013
4 veckor kvar och jag längtar massor! Börjar bli nervös över bukplastiken dock då det är nog det som kommer smärta mest efteråt, lite nojjig över att brösten ska bli för stora med men vill ju heller inte ha för små.
Gilla
abroadgirl
Kvinna ·
12 apr, 2013
Ska opereras 2/5 på proforma. Fortfarande funderar över storleken och implantats bredden. Vill få liten mellanrum mellan bröstet.
Gilla
Noob
Kvinna ·
12 apr, 2013
Idag när jag kom hem låg det ett kuvert ifrån citadellkliniken med recept, hälsodeklaration, faktura och en massa information inför operationen! Blev så himla verkligt så jag blev lite nervös!
Gilla
Nnaa86
Kvinna ·
12 apr, 2013
Hur gör man med betalning?? Knäpp fråga kanske :-/
Gilla
Noob
Kvinna ·
12 apr, 2013
Jag har fått en faktura som ska betalas in till deras bankgiro 2 veckor innan op :)
Gilla