Jeiden2011
Kvinna ·
11 sep, 2013
*Vi som gör bukplastik i December 2013! *
BukplastikSortera efter
Norpan
Kvinna ·
28 dec, 2013
kejsarsnitt2003
Kvinna ·
28 dec, 2013
jag försöker dra åt så hårt det går känns bättre då kan tom ligga på sidan nu men jag har nog inte samma gördel som er min är vit bara runt midjan med karborreband. fast man kanske får en annan sen? jag ska på återbesök i januari
mammamage
Kvinna ·
29 dec, 2013
Oldvillage
Kvinna ·
29 dec, 2013
Norpan
Kvinna ·
29 dec, 2013
Jeiden2011
Kvinna ·
29 dec, 2013
Den svarta gördeln är hemsk!! Jag fick blåmärken och sen blev det som en svullen rand emellan de tre olika "flikarna". Sen var det svårt att få de tre olika delarna att sitta rätt varje gång. och ja den vek sig i midjan så det gjode ont. Svullnaden är ungefär som tidigare, kanske något mindre under naveln och runt höftbenet. Nu är det sista veckan för gördeln nattetid, jihhaaaa.
Kan sova på sidan, vända mig utan att vakna och har inga kuddar under benen längre. Såret vätskar pyttelite i mitten fortfarande men det kommer att ge sig vilken dag som helst.
Fler som upplever att ni flagnar?? Jag duschar, smörjer med fet kräm men likväl är jag fjällig när jag luftar på kvällen. Kanske har med svullnaden att göra?
FYRA VECKOR IMORGON👍. Bild kommer i vanlig ordning.
Norpan: Tack, hoppas att det blir bra. På bilden har jag verkligen lite svullnad, så fort jag kommer upp och börjar greja i huset kommer svullnaden men det är ju normalt.
Oldvillage
Kvinna ·
29 dec, 2013
kejsarsnitt2003
Kvinna ·
29 dec, 2013
ca 10 dgr men var försiktig med citodon först blev jag förstoppad det var inte kul alls sen efter de tog stygnen hade jag svår diarre kunde inte behålla någon mat alls i 5 dgr slutade sen när jag väl fick i mig vätskeersättning. Enda positiva var väl att jag tappade 4 kilo
Oldvillage
Kvinna ·
29 dec, 2013
alltärmöjligt
Kvinna ·
29 dec, 2013
Hej allihop! upptäckte denna tråden idag o har läst igenom allas inlägg. jätteroligt! jag gjorde min full bukop den 5 dec på citadellcliniken i landskrona av helena. idag är det då dag 24. Jag tycker att det mesta gått ganska smärt fritt. lite svullen när man gått o stått för mycket. Undrar om ni kan hjälpa en oteknisk tjej som mig. hur ser jag era bilder och hur lägger jag själv in bilder?
Norpan
Kvinna ·
29 dec, 2013
mattemamman
Kvinna ·
29 dec, 2013
mattemamman
Kvinna ·
29 dec, 2013
Orkide
Kvinna ·
29 dec, 2013
mattemamman
Kvinna ·
29 dec, 2013
mammamage
Kvinna ·
29 dec, 2013
mammamage
Kvinna ·
30 dec, 2013
mammamage
Kvinna ·
30 dec, 2013
Norpan
Kvinna ·
30 dec, 2013
Mich
Kvinna ·
30 dec, 2013
Halloy alla december tjejer!
Jag ska opereras på torsdag stor bukis och har idag fått reda på att jag måste ta fragmin sprutor!
Hann inte fråga om dom eftersom jag fick infon på mail och kliniken stängd för helg nu.
Någon av er som tog såna? Jag undrar hur man gör, har aldrig tagit någon spruta på mej själv och låter förfärligt läskigt!
Nu är jag rädd för de här oxå :( huua va jag nojjar!