Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
newme profilbild

newme

Kvinna ·

27 dec, 2012

Vi som gör bukplastik i jan/feb 2013!!

Bukplastik
Tänkte att vi som ska operera oss i jan / feb kunde stötta varandra här i tråden! Jag ska göra full bukplastik och bröstlyft hos Dr Magnus Hober på Improva kirurgcentrum den 19/2-13. Längtar sååå mycket samtidigt som det är väldigt nervöst!! :)
550

Sortera efter

domdamen1

Kvinna ·

14 feb, 2013

GOOD MORNING!!!
I dag skall jag börja jobba, så kul ser fram mot att ställa mig på op igen
och gissa vad vi har på min sal -jo bröstplastiker och en bukplastik.
Ha en bra dag alla på POF
😇 D1
Gilla

SandrisL

Kvinna ·

14 feb, 2013

Tack Oroan & Lovely Lily. Jag var på åb idag igen, och det läker jättefint. Det måste jag säga att jag inte tänkt på, hur många åb msn gör efter op. Jag har 6,5 mil en väg till kliniken varje gång, så det blir mycket spring från jobbet. LL- hoppas att du snart får en vändning, blödningar sitter ju i länge. Jag har fortfarande spåra av blödningar på ryggen efter fett sug, och det lämnar svullnad. Oroan- tror att allt sker av en mening ;) skulle gjort min op 2009 men då blev jag sjuk, fick Graves, överproduktion i skäldkörteln, då ville de på Art Clinic inte op:a mig, så jag kan förstå dina känslor!
Gilla

eve

Kvinna ·

14 feb, 2013

Ni som gjort full bukplastik. Vad tror ni om att efter operation gjorts, kan man efter ca 1 1/2 mån efter åka på en kryssning.. Där lär det ju bli dans.. Hur lång tid tar det ca att det läker?? Ärret kan ju se läkt ut utifrån men innifrån??
Gilla

Lovely Lily

Kvinna ·

14 feb, 2013

Jag hade klarat det lätt! Jag är på v tre nu och skulle kunna åka nu :) Var tillbaka i skolan efter en vecka. (Observera skolan, hade aldrig klarat art jobba efter 1 vecka men skolan gick bra) Man ska ju kunna leva som vanligt efter fyra veckor. :)
Gilla

pingasnuda

Man ·

17 feb, 2013

Jaha..... Då är det dax imorgon kl 07.45 på Akademikliniken i Malmö. 
Wish me Luck !!!!
Gilla

SandrisL

Kvinna ·

17 feb, 2013

Lycka till!
Gilla

daphne

Kvinna ·

17 feb, 2013

Lycka till.
Gilla

newme

Kvinna ·

17 feb, 2013

Lycka till nu!!!!! :)
Gilla

oroan

Kvinna ·

17 feb, 2013

Lycka till från ännu en:)!
Gilla

Babybaby

Kvinna ·

17 feb, 2013

Hej!
Jag tror det kommer gå jätte bra för dig på din operation om två dagar 😀🤭
Vet du om dom gör cirkumferent bukplastik på sofiahemmet också. Detta ännebär främre lyft samt bakdelsplastik (stusslyft).  
Vad kommer det att kosta?

Mvh
Babybaby.

Gilla

Maja42

Kvinna ·

17 feb, 2013

Ja Lycka till 👍

Gilla

newme

Kvinna ·

17 feb, 2013

NUU har jag lagt upp bilder på min härliga mage och tuttisar... Det ÄR värre än vad det ser ut!! På tisdag är det dags!!  :))
Gilla

Lovely Lily

Kvinna ·

17 feb, 2013

Pingasnuda, lycka till!!!
Gilla

oroan

Kvinna ·

17 feb, 2013

Jag undrar hur det är med Perlan?? Har tänkt mycket på henne efter hennes op i tisdags! Hör av dig när du kan/orkar om du läser detta:)
Gilla

domdamen1

Kvinna ·

17 feb, 2013

Pingasnuda..... Good Luck
Hör av dig när du är fit for fight igen
😇 D1
Gilla

domdamen1

Kvinna ·

17 feb, 2013

Lycka till newme vi höres senare
😇 D1
Gilla

perlan

Kvinna ·

17 feb, 2013

Hej Oroan! Härligt att du bryr dig!!! O saknar mig;-). !! Jag mår bättre nu ,op gick bra !!inte varit rädd någonting innan,men nu är jag orolig hela tiden;-) jag är lite rädd att göra fel!! Alla säger olika! Hur hård ska man ha o sådant!! Magen gör inte ont men ,blåmärkena efter fettsugningen o + hårdåtdragen gör det olidlig ibland,o nu håller på bli förkyld :( dr har tagit bort 1,5 l fett o 1,1 kg fläsk!!! Det syns inte ng resultat än,,,har varit ute o promenerat lite,jag tar bara al vedon,nu,men i morgon få jag min mens o då blir ett riktigt h,,,vete!! Jag är en riktig PMS käring med enormt mycket värk!! Men det ordnar sig Jag vill gärna vara så tuff tjej som DOMDAMEN!!!!! Oroan
Gilla

newme

Kvinna ·

17 feb, 2013

Skönt att höra från dig Perlan! Och skönt att allt gått bra! Förstår att du är rädd att göra fel, svårt det där när alla säger olika! Då är det ändå rätt skönt att ha alla här på forumet som har egna erfarenheter och tips på bra saker! :) att du redan är ute o går låter bra! :)
Gilla

Lovely Lily

Kvinna ·

17 feb, 2013

Roligt att du e tillbaka Perlan! Dela allt du nojjar för med oss för det är vi till för :) Ser framemot bilder. Kraaaam!!!
Gilla

oroan

Kvinna ·

17 feb, 2013

Härligt att höra av dig och att allt gått bra även om det är lite tufft just nu! Det svider lite i sinnet att det skulle varit min tur på tisdag men att det inte blev så:(. Jag hoppas få ordning på blodtryck o allt så att jag kan ta tag i detta igen! Jag hoppas att kunna ta det i september istället..så ligger min plan iallafall;)
2,6 kg måste synas mycket ! Hoppas på lite bilder:)
Var du nöjd med kliniken?? Vad betalade du? Jag kanske kan byta från Art Clinic nu när pengarna betalas tillbaka...fast då ska det vara till något som känns minst lika bra!
KRAM:)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem