Uniica
Kvinna ·
09 nov, 2010
Vi som op i Januari 2011:-D
BröstförstoringVar bara tvungen att öppna en tråd och se om det är några mer en lilla jag:-D har tid den 10:de
Sortera efter
pepsi80
Kvinna ·
19 jan, 2011
pepsi80
Kvinna ·
19 jan, 2011
Anonym användare
19 jan, 2011
Jag hade skitont i 4-5 dagar. sen släppte det :)
Anonym användare
19 jan, 2011
Usch... Sitter på tåget till Sthlm, imorrn är dagen D, och när jag pussade mina barn och min man hejdå fick jag en klump i halsen, hua vad nervös jag är... :( Jag vet ju att det med största säkerhet kommer gå bra men ändå, tankarna snurrar... Ska duscha med descutan ikväll hos syrran och sen imorrn igen innan man beger sig till kliniken. Pust, vill mest att det bara ska va klart nu, kommer nog inte kunna sova alls i nat känns det som, har bara vridit och vänt mig den här natten som varit också... :P
Anonym användare
19 jan, 2011
Nu är jag färdig med min operation!=) Mår jätte bra och ska väl skriva mer sen :D
Gos
Kvinna ·
20 jan, 2011
gos
hur har det gått för dig?
ni andra som redan op er, gör det ännu ondare imorgon dag 2? då morfinet och sånt gått ur kroppen????
Jodå, själva op gick jättebra! Jag mådde inte illa efter och hade inte något ont nästan. Jag var till och med ute och åt middag på kvällen med min sambo. Men dagen efter hade jga meeega ont, och idag likaså! :/ Jobbigt att må lite smått illa hela tiden och inte kan röra sig. Det tog typ 40min för mig att komma upp ur sängen imorse :P Så nu sitter man framför tv och dator och kan inte göra så mycket annat.
Igår skulle jag hämta mina tabletter på apoteket, precis när apotekaren registrerar mina recept så mår jag så illa så jag kutar ut ur apoteket :P Som tur var hade jag min sambo med som fick hämta ut dom åt mig och betala. Hon måste tyckt jag var helknepig :P
Hur mår du idag pepsi?
Maria_S
Kvinna ·
20 jan, 2011
Nu har jag fått veta att jag ska vara på Proforma kl 11 den 27e =)
Gud va ja längtar.
Hur gåre för de som ska opas idag?
pepsi80
Kvinna ·
20 jan, 2011
gos
hur har det gått för dig?
ni andra som redan op er, gör det ännu ondare imorgon dag 2? då morfinet och sånt gått ur kroppen????
Jodå, själva op gick jättebra! Jag mådde inte illa efter och hade inte något ont nästan. Jag var till och med ute och åt middag på kvällen med min sambo. Men dagen efter hade jga meeega ont, och idag likaså! :/ Jobbigt att må lite smått illa hela tiden och inte kan röra sig. Det tog typ 40min för mig att komma upp ur sängen imorse :P Så nu sitter man framför tv och dator och kan inte göra så mycket annat.
Igår skulle jag hämta mina tabletter på apoteket, precis när apotekaren registrerar mina recept så mår jag så illa så jag kutar ut ur apoteket :P Som tur var hade jag min sambo med som fick hämta ut dom åt mig och betala. Hon måste tyckt jag var helknepig :P
Hur mår du idag pepsi?
igår var ingen bra dag, ont som fan. skrek av smärta då jag skulle lägga mig i sängen. och i förrgårkväll, opdagen på kvällen så höll jag på att svimma av smärtan. men idag är det bättre, så skönt. jag har armarna ganska stilla, nära kroppen men kan ställa mig upp från sittandes i soffan utan hjälp. så jag ser en ljusning. avskyr smärta så jag hoppas det bara blir bättre från och med nu.
min man fick hämta ut medicinerna jag kunde inte följa med.
brösten är så svullna och ser läskiga ut, obehagligt, haha. hur ser dina ut? hur mycket la du in? jag la in 300cc.
pepsi80
Kvinna ·
20 jan, 2011
gos
oj såg att du skrivit att du skulle lägga in 325cc :o)
Anonym användare
20 jan, 2011
Maria_S
Kvinna ·
20 jan, 2011
Grattis =)
va skönt allt gick bra =)
siana
Kvinna ·
20 jan, 2011
Jag är oxå opererad och klar, liggger på rummet och har det mycket bra!
Emma C och LinaV83: Jag tror inte jag har sett er men vi borde ju ligga vägg i vägg antar jag :)
Lina, du låg bredvid mig på uppvaket för jag minns att syrrorna sa Lina och Sabina (mitt namn) till oss, och jag hade blivit opererad som nr 2 av oss tre så antar att du opererades precis efter mig :) och att Emma antagligen redan fått rulla in på sitt rum eller så var du nummer ett kanske och Emma sist ut :)
Hur mår ni? Jag blev mest förvånad av att det inte gjorde särklit ont direkt när jag vaknade och mådde inte alls illa. Spände lite men helt ok, hade föreställt mig den värsta smärta. Fast jo när man skulle resa sig ur sängen första gången gjorde det riktigt ont, men skönt att få påfyllning av morfin i kanylen då och då :)
Det ären så lugn och skön stämning, alla är verkligen genuint gulliga och omhändertagand som jobbar här. Lägger upp nya bilder imorgon :)
siana
Kvinna ·
20 jan, 2011
Ja just ja vi är ju 4st härifrån forumet. Luw du är ju oxå här, du var vär här kl 11 vad jag minns du sa :)
Jag har ett eget rum, delar inte med någon. Får kommunicera med er såhär istället hihi
Anonym användare
20 jan, 2011
siana
Kvinna ·
20 jan, 2011
Hej, jag minns inte att jag gick förbi någon faktiskt. Tyckte det var mest sjuksyrror i korridoren men men kan ha fel :)
Men vem vet vi kanske syns vid skorpbordet snart haha :)
Anonym användare
20 jan, 2011
Anonym användare
20 jan, 2011
pepsi80
Kvinna ·
20 jan, 2011
Anonym användare
20 jan, 2011
pepsi80
Kvinna ·
20 jan, 2011