Uniica
Kvinna ·
09 nov, 2010
Vi som op i Januari 2011:-D
BröstförstoringVar bara tvungen att öppna en tråd och se om det är några mer en lilla jag:-D har tid den 10:de
Sortera efter
pepsi80
Kvinna ·
24 jan, 2011
Anonym användare
24 jan, 2011
Är det bara jag som blivit ganska uppsvälld runt magen? Känner mig väldigt uppsvälld och ploffsig :S ser ju inte ut som på förebilderna dagen innan direkt :p
Anonym användare
24 jan, 2011
Är det bara jag som blivit ganska uppsvälld runt magen? Känner mig väldigt uppsvälld och ploffsig :S ser ju inte ut som på förebilderna dagen innan direkt :p
Anonym användare
24 jan, 2011
Dom ringde nyss från läkarhuset och frågade om jag ville operera mig tidigare samma dag. Först frågade dom om jag ville opa mig 07.30, men jag frågade om en senare tid eftersom jag ska ha en liten konsultation med Magnus innan..
Så blir hotell torsdag-fredag nu, 07.30 på läkarhuset och träffas sen op runt tio !! Aldrig fel med en natt på hotell :D
Måste göra allt en dag tidigare nudå, slutar 18.15 på torsdag å måste hämta bilen och ta med allt.. HJÄLP det händer :D:D:D
pepsi80
Kvinna ·
24 jan, 2011
Anonym användare
24 jan, 2011
Är det bara jag som blivit ganska uppsvälld runt magen? Känner mig väldigt uppsvälld och ploffsig :S ser ju inte ut som på dagarna innan direkt :p
Anonym användare
24 jan, 2011
haha nej jag kan inte heller dra in den, ser ganska roligt ut:D men då vet jag ju vad jag har och vänta mig då jag en vacker dag blir gravid då..
siana
Kvinna ·
24 jan, 2011
Ja jag vet nästan alla lägger in 400cc eller mer, jag skulle först bara lägga in 275cc, var så nojjig att det inte skulle bli någon skillnad. Örjan sa att jag inte helst borde ha 400cc, så vi gick halva vägen var och jag l ain 300cc. Nu så är jag glad att jag lyssnade på Örjan ha ha det är verkligen skillnad.
Större skulle inte kännas varken som jag eller bekvämt.
Gos
Kvinna ·
24 jan, 2011
Jag känner att mina 325cc är baota-stora! jag la framför och hade liten B-kupa innan, inget häng dock utan väldigt fast vävnad, så jag tror mina blev större än jag hade tänkt mig :/ Vilken tur att jag INTE tog 375cc som jag först hade funderat på. Men man vet ju ingenting innan, det är ju så svårt att veta hur det kommer bli :S
Är det någon mer än jag som har blivit gul?? Jag är gul mellan brösten och på sidorna vid armarna. Jag är inte alls öm på det gula, ifall det kan vara blåmärken tänker jag.
Anonym användare
24 jan, 2011
Anonym användare
24 jan, 2011
Anonym användare
24 jan, 2011
pepsi80
Kvinna ·
24 jan, 2011
pepsi80
Kvinna ·
24 jan, 2011
pepsi80
Kvinna ·
24 jan, 2011
pepsi80
Kvinna ·
24 jan, 2011
Anonym användare
24 jan, 2011
Tack gos! :D Jag undrar också när man får dricka.
Sa nyss till mig själv att jag inte skulle dricka så länge
jag har ont och är öm i brösten.
Men nu är det en fest den 4 februari som jag skulle vilja
dricka till det lite på och jag opade mig den 10 januari,
funkar det?
har inte bestämmt mig än!
pepsi80
Kvinna ·
24 jan, 2011
tror man "ska" undvika att dricka 2 veckor efter op. en del kanske säger 1 månad.
pepsi80
Kvinna ·
24 jan, 2011
är det bara mina bröst som ser konstiga/små ut framifrån??? tittar på medlemmars bilder, dag 3 och 7 och så och allas bröst ser ju helt fina och "hänger"! liksom. det gör int emina, de är jättesvullna...gaaah kommer de bli så här i formen då eller vad+!?
Gos
Kvinna ·
25 jan, 2011
Som de flesta säger här på POF så tror jag inte du ska oroa dig över formen på brösten. Alla bröst har väl sin gång och det tar olika lång tid för dem att hänga till sig. Och det är som sagt bara en vecka sedan du gjorde din op. Så vänta några veckor innan du drabbas av panik :)
Tänk såhär, de som är nöjda med sina bröst visar ju gärna upp dem på bild tidigt. Då har de säkert haft tur med formen. Med andra ord kan det vara så att alla andra som inte visar upp bild kanske har precis som du, att de ännu inte riiktigt hittat formen så man känner att man inte vill visa upp dem ännu.
=)) oroa dig inte än du.
Hur mår ni alla idag då? Jag hoppas ni känner er starkare och är på bättringsvägen!