Uniica
Kvinna ·
09 nov, 2010
Vi som op i Januari 2011:-D
BröstförstoringVar bara tvungen att öppna en tråd och se om det är några mer en lilla jag:-D har tid den 10:de
Sortera efter
Anonym användare
12 jan, 2011
Anonym användare
12 jan, 2011
Gud jag är så nervös.. kan knappt äta.. imorrn smäller det..
Anonym användare
12 jan, 2011
Uniica
Kvinna ·
12 jan, 2011
Sofie det är lättare om du sitter och sover. Lägg kuddar bakom ryggen som en fotölj i sägen. Svårt att förklara men du fattar nog vad jag menar. Du måste röra på dig mycket så du inte får blodpropp och det svåraste är att ta sig upp i sängen själv när man har ont. Kommer själv ihåg att jag hade trillat ner och låg helt rakt och ingen var hemma jag kom inte upp det var skit läskigt men till slut lyckdes jag.
Anonym användare
12 jan, 2011
woohoo.. nu har man äntligen fått boobs!!! men fy fan vad det gör ont. Gjorde op i måndags först nu som jag har orkat sätta mej framför datorn, liggande ställning har varit skönast. fast smärtan som kommer när man skall ställa sej upp... FY FAN, känns som boobsen sprängs! Jag som trodda jag hade hög smärt gräns, men ikke. :) på fredag skall förbandet av, då får jag se dem och jag skall få bh.
Lycka till alla som har fått eller väntar på era nya boobisar!!!
Anonym användare
13 jan, 2011
Nu ringde de precis från Proforma (Fasen va gulliga tjejerna i receptionen är!!!) och informerade mig om vilken tid jag ska va där på torsdag, -kl.07.45! Hej och hå, alltså när kliniken öppnar.
Så av oss fyra här inne i tråden som ska opas av Örjan Gribbe på Proforma den 20e så verkar jag vara först ut då..? Hoppas han är morgonmänniska.. ;) Hehe...
Shit vad verkligt det blev nu... :S Nervöst, men mest spännande! Vad har ni andra tjejer fått för tider? Gissar på att de ringer er också under dagen? Frågade Örjan på konsultationen hur lång tid en "normal" bröstförstoring tar och han sa ca 30 minuter! Jag trodde det var mera... Men men.. Fick också info att jag ska vara fastande 6 timmar före och duscha två ggr med descutan.. :P Även i håret...
Jag som inte rökt på flera veckor nu blev helt plötsligt jävligt röksugen... Nervositeten kom som ett brev på posten. ;) Nu är det inte långt kvar!!!
siana
Kvinna ·
13 jan, 2011
Hej jag ska oxå opereras den 20:e och dom ringde mig med imorse och informerade mig att vara där kl 7.45 :) så då lär vi ses!
hmm hade Örjan tänkt operera på oss samtidigt tro?
Uniica
Kvinna ·
13 jan, 2011
Anonym användare
13 jan, 2011
Aha, men va knepigt att de inte "särskiljer" nån halvtimme, timme iaf, så man slipper bara sitta och vänta och "va där i onödan".. Är ju inte hela världen egentligen, men lite knasigt. Undra vad de andra två tjejerna har för tid att komma dit då? Kanske har samma allihopa? :)
Men då lär vi stöta på varandra iaf Sasiana! :)
Uniica
Kvinna ·
13 jan, 2011
Vet jag fick vänta ett bra tag.. men det var värt det. Ta helst med någon om det nu tar tid
White Chocolate
Kvinna ·
13 jan, 2011
Hej!
Jag opades 10 jan. Fettsugning av ridbyxlår för min del (gjorde bröstförstoring 2009). Ont i låren/rumpan. Längtar till slutresultatet! Snygg BH förresten, var är den köpt?😛
Anonym användare
13 jan, 2011
Uniica; Förstår att det är värt det :O) Vill att den här veckan ska gå foooooort, och det kommer den säkert att göra också. ;) Shit, fattar inte att jag snart är där, snart har jag äntligen bröst! Yey! :)
White Chocolate_84: Men hjälp vad fina bröst du har! Precis så som jag vill ha! Skitsnygga! Måste passa på att fråga om du upplever dem som hårda eller mjuka, jag ska ju ha menotrs och har hört att de är hårdare än Allergan, men ändå. Är du nöjd i övrigt med anatomiska?
Hoppas det går över med värken snart och att du blir supernöjd! :)
Uniica
Kvinna ·
13 jan, 2011
Oj gjorde det ont?
Lindex men det var ett tag sen.. måste tyvärr slänga den :(:(
Anonym användare
13 jan, 2011
Uniica; ja jag har massa kuddar som jag ligger på.
SÅ jag ligger inte platt ner i sängen, utan sitter mer upp.
Annars hade det verkligen inte gått,
men jag troooor faktist att smärtan börjar ge sig litegrann.
Eller så är det att tabletterna börjar ge verkan.:P
Gruvar mig för att duscha imorgon eftersom det fortfarande gör ont?
Uniica
Kvinna ·
13 jan, 2011
jag tror den börjar ge sig lite gran:) efter 4 dagar börjar det oftast gå åt rätt håll.
Fan jag känner mig skit larvig som sitter och äter tabletter även fast jag inte har ont..
Anonym användare
13 jan, 2011
Ja du vet väl vad jag går igenom, så jag tycker inte du är larvig för du äter tabletterna endå.
Du vet väl vilken smärta du igentligen skulle kunna ha liksom.. :P usch!
Anonym användare
13 jan, 2011
Nu är det inte långt kvar tills min operation, Hämtat ut tabletterna som ska med, bokat hotellet till mina kompisar som åker med som stöd och har betalat operationen :D Är så himla glad,nervös och förväntansfull. har sprungit runt med ristestet här hemma hela dan o provat massa kläder, Är så lycklig att det snart är min tur, Gott att höra att det gått bra för er andra. Stor KRAM
Anonym användare
13 jan, 2011
Uniica
Kvinna ·
13 jan, 2011
Anonym användare
13 jan, 2011
Nu är man hemma igen, har flyttat mig från säng till soffan, Vill duscha men vågar inte, Har så j-la ont. Men de är bara att bita ihop. För snygga pattar har ja iaf :P Första natten hemma gick kanon, somnade vid 10 sen vakna jag vid 4 på morgonen, killen hjälpte mig upp sen vid halv 7 kämpade jag en timma tills ja till slut kom upp själv vid 8 tiden. Vilket gjorde hur ont som helst, men de gick :P Har fortfarande svårt att äta efter all medicin, men de kommer sakta men säkert. Önska bara att smärtan ska lägga sig nu. Så man slipper ligga på rygg hela tiden, de är nog de som är värst just nu..
Hörs senare. Ska försöka lägga in före och efter op bilder. och skriva en op berättelse med =)