Anonym användare
19 okt, 2010
Vi som opas i december 2010!
BröstförstoringHej hej alla! Tänkte det kunde vara lite kul att ha koll på er som oxå opas i december! Kanske följas åt tills alla fått sina nya vänner!?
Själv opas jag den 6 december o längtas så himla mycket!
Sortera efter
Anonym användare
10 dec, 2010
Anonym användare
10 dec, 2010
Nile: Idag är det hemskt, smärtan i brösten är förjävlig haha. Magen funkar inte så det gör allt bara värre.. Bara dag 1 idag med, blir det värre eller sämre?
Vad hade du innan du opade dig? :) Är du nöjd än så länge?
Så spännande allting, jag la i 375cc moderate plus profile och hm, tycker inte dom är stora alls. Sen är dom svullna med så det lär ju gå ner. MEN, all skillnad är skillnad så jag är fruktansvärt glad ändå :) Får bara hoppas dom är snygga! :D
Anonym användare
10 dec, 2010
Nu finns det bilder på mina nya tuttar på min sida! =)
Anonym användare
12 dec, 2010
Nile
Kvinna ·
12 dec, 2010
Lycka till!!! Vi hörs när du kommer hem👍
mattiilda
Kvinna ·
13 dec, 2010
Anonym användare
13 dec, 2010
Om 24 H ligger man på op bordet hos Peter Cosmo som ska fixa brösten och magen :)!
honeybunny
Kvinna ·
13 dec, 2010
Anonym användare
13 dec, 2010
Hur går det för er alla!!!??? =)
mattiilda
Kvinna ·
13 dec, 2010
Anonym användare
13 dec, 2010
Jaha så i morgon 12.00 är det min tur då. Men undrar varför jag inte är nervös? Bara förväntansfull men inte ett dug nervös. Kanske kommer i morgon. Man säger ju att lite nervösitet är bara bra så hoppas det inte går illa bara för att jag inte blir nervös.
Längtar som bara den iallefall.
honeybunny
Kvinna ·
13 dec, 2010
Anonym användare
14 dec, 2010
Snart dax att hoppa in i duchen och ducha en sista gång innan det är dax att bege sig till underbara Öland. Vid tolv ska jag vara där och hoppas jag sliper vänta så länge innan jag blir opererad. Änu har jag inte blivit nervös, men magen den kurrar och jag är svinhungrig:)
Lycka till ni andra som ska opereras idag(om det är fler här inne) Och ni andra också som ska göra i dec. Skrive när jag kan och orkar om någon vill:)
Anonym användare
14 dec, 2010
Anonym användare
14 dec, 2010
Hur går det för er alla!!!??? =)
Tjusiga tuttar du fått!
Grrrrrattis!
Verkligen fina! 🙂
Anonym användare
14 dec, 2010
Hej igen,
nu har jag laddat upp en massa nya bilder.
Vad tror ni? kommer de bli mindre eller större nu..?
Jag tycker bara att de växer....och växer... och VÄXER ! 😛
mattiilda
Kvinna ·
14 dec, 2010
Anonym användare
14 dec, 2010
nej va kul - ytterligare en Tuve tjej! 😉
Delar du m dig av bilder?
skönt att du mår bra!
mattiilda
Kvinna ·
14 dec, 2010
Anonym användare
14 dec, 2010
sizzling, Tack o desamma! Jättefina tuttar på dig med! =)
Jag är så nöjd att fått sluta med bröstbandet sen i lördags! Behövde bara ha det i 4 dagar! Så himla skönt!!! =)