Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

19 okt, 2010

Vi som opas i december 2010!

Bröstförstoring

Hej hej alla! Tänkte det kunde vara lite kul att ha koll på er som oxå opas i december! Kanske följas åt tills alla fått sina nya vänner!?

Själv opas jag den 6 december o längtas så himla mycket!

210

Sortera efter

Anonym användare

10 dec, 2010

oooohhh 1 vecka o 2 dagar kvaar känns som evigheters evigheter.. längtaar : D velar mellan 400-450 cc : p .. så igår låg ja o tänkte tänk om man börjar böda näseblod när man e sövd? För jag gör det ibland : / fast d kanske inte e så stor risk iofs ... ooouff va ja längtaar te mina boobs >.<
Gilla

Anonym användare

10 dec, 2010

Nile: Idag är det hemskt, smärtan i brösten är förjävlig haha. Magen funkar inte så det gör allt bara värre.. Bara dag 1 idag med, blir det värre eller sämre?
Vad hade du innan du opade dig? :) Är du nöjd än så länge?

Så spännande allting, jag la i 375cc moderate plus profile och hm, tycker inte dom är stora alls. Sen är dom svullna med så det lär ju gå ner. MEN, all skillnad är skillnad så jag är fruktansvärt glad ändå :) Får bara hoppas dom är snygga! :D

Gilla

Anonym användare

10 dec, 2010

Nu finns det bilder på mina nya tuttar på min sida! =)

Gilla

Anonym användare

12 dec, 2010

Nu är det inte långt kvar...8.45 imorn ska jag va på kliniken. Jag kan inte sova :) hungrig är jag oxå, fast jag laddat inför "fastan" Det kanske är nervositeten... håll tummarna! Hörs imorn!
Gilla

Nile

Kvinna ·

12 dec, 2010

Lycka till!!! Vi hörs när du kommer hem👍

Gilla

mattiilda

Kvinna ·

13 dec, 2010

3 timmar kvar! Sen ska jag vara på citadell kliniken :)
Gilla

Anonym användare

13 dec, 2010

Om 24 H ligger man på op bordet hos Peter Cosmo som ska fixa brösten och magen :)!

Gilla

honeybunny

Kvinna ·

13 dec, 2010

Sitter på proforma nu ombytt.. Väntar bara på att örjan ska komma:-) snart är de dags
Gilla

Anonym användare

13 dec, 2010

Hur går det för er alla!!!??? =)

Gilla

mattiilda

Kvinna ·

13 dec, 2010

Nu är jag opererad och klar :) hitilös mår kg faktiskt gansk bra!
Gilla

Anonym användare

13 dec, 2010

Jaha så i morgon 12.00 är det min tur då. Men undrar varför jag inte är nervös? Bara förväntansfull men inte ett dug nervös. Kanske kommer i morgon. Man säger ju att lite nervösitet är bara bra så hoppas det inte går illa bara för att jag inte blir nervös.

Längtar som bara den iallefall.

Gilla

honeybunny

Kvinna ·

13 dec, 2010

Jag är också klar nu la in mindre än vad jag tänkt mig men 400 och 450 vart bra ser stort ut hoppas dom inte blir mindre:-)
Gilla

Anonym användare

14 dec, 2010

Snart dax att hoppa in i duchen och ducha en sista gång innan det är dax att bege sig till underbara Öland. Vid tolv ska jag vara där och hoppas jag sliper vänta så länge innan jag blir opererad. Änu har jag inte blivit nervös, men magen den kurrar och jag är svinhungrig:)

Lycka till ni andra som ska opereras idag(om det är fler här inne) Och ni andra också som ska göra i dec. Skrive när jag kan och orkar om någon vill:)

Gilla

Anonym användare

14 dec, 2010

mattiilda: Grattis till dina nya vänner :) Hur känner du dig idag? :) Gick allt som det skulle osv?
Gilla

Anonym användare

14 dec, 2010

Lindha83 skrev:

Hur går det för er alla!!!??? =)

Tjusiga tuttar du fått!

Grrrrrattis!

Verkligen fina!  🙂

Gilla

Anonym användare

14 dec, 2010

Hej igen,

nu har jag laddat upp en massa nya bilder.

Vad tror ni? kommer de bli mindre eller större nu..?

Jag tycker bara att de växer....och växer... och VÄXER ! 😛

Gilla

mattiilda

Kvinna ·

14 dec, 2010

Tack :) . Jodå mår ändå ganska bra efter omständigheterna! Lyft båda brösten och lagt in 650 cc hp :) allt gick enligt planerna, och Tuve sa att allt såg bra ut och operationen gick väldigt bra.. Kändes som jag var i trygga händer på citadell :)
Gilla

Anonym användare

14 dec, 2010

mattiilda skrev:
Tack :) . Jodå mår ändå ganska bra efter omständigheterna! Lyft båda brösten och lagt in 650 cc hp :) allt gick enligt planerna, och Tuve sa att allt såg bra ut och operationen gick väldigt bra.. Kändes som jag var i trygga händer på citadell :)

nej va kul - ytterligare en Tuve tjej!  😉

Delar du m dig av bilder?

skönt att du mår bra!

Gilla

mattiilda

Kvinna ·

14 dec, 2010

Jajemen, bilder kommer. Ser inte alls fräscht ut nu, för är blod under tejpen vid bröstvårtorna och redan fått blåmärken på undersidan. Men hänget är borta och jag tror dom blir kanon sen! :)
Gilla

Anonym användare

14 dec, 2010

sizzling, Tack o desamma! Jättefina tuttar på dig med! =)

Jag är så nöjd att fått sluta med bröstbandet sen i lördags! Behövde bara ha det i 4 dagar! Så himla skönt!!! =)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem