Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

19 okt, 2010

Vi som opas i december 2010!

Bröstförstoring

Hej hej alla! Tänkte det kunde vara lite kul att ha koll på er som oxå opas i december! Kanske följas åt tills alla fått sina nya vänner!?

Själv opas jag den 6 december o längtas så himla mycket!

210

Sortera efter

honeybunny

Kvinna ·

06 dec, 2010

Precis en vecka kvar tills jag ligger med två nya stora bröst, längtar verkligen:D.
Låt den här veckan gå fort

Gilla

Anonym användare

07 dec, 2010

Hej alla tjejer! Nu är jag opad o hemma igen! Opades igår o har varit oförskämt pigg! Visst, det gör lite ont men inte så illa som jag hade trott! =)n Det blev iaf 500cc, runda, high profile, delvis bakom muskel!

Det känns jättebra o skönt att det äntligen är klart!

Kram o lycka tilll alla som har sitt kvar!

Gilla

Anonym användare

07 dec, 2010

Lindha83:

Vad roligt att höra att allt gick som planerat! :)

Är du väldigt svullen osv nu eller? :)
Vågar inte riktigt tänka mig hur ont det gör haha, får ta den smällen när det är min tur på torsdag :D

Grattis till dina nya fina vänner :) Hoppas du blir riktigt nöjd över dom!

Gilla

Anonym användare

07 dec, 2010

Jag ska lägga in 375 och 400 eftersom det är lite olika storlekar idag...

idag har jag A kupa!  Detta ska göras på Citadellkliniken av Johan!!

Både längtar och är super nervös..

Gilla

Anonym användare

08 dec, 2010

Fy fan... Idag är det betydligt värre än igår... Har just varit o spytt... Mår inge vidare på tabletterna antar jag... O smärtan är oxå värre idag än igår... =( Men hoppas det snart ger med sig!!!!!

Gilla

Anonym användare

08 dec, 2010

Jag har kommit hem nu. Är överlycklig, ser redan nu att det kommer bli perfekt! Kanten upptill är väldigt påtaglig, men det är inte så konstigt eftersom jag har noll underhudsfett där. Jag har lagt in 450mp bakom muskeln och storleken är PERFEKT!

Jag har dock j-vligt ont. Bröstbandet är galet och tortyren är ren... tortyr 😕

Jag är pipig och gnällig över smärtan, men jag kan verkligen inte sluta le, det är underbart!!! 👍

Gilla

Anonym användare

08 dec, 2010

mattiilda: proforma!

jag räknar dagarna, timmarna ...8.45 på måndag!! 

Gilla

Anonym användare

08 dec, 2010

Nu har jag tagit första duschen med Descutan :)
Det var väl inte så farligt, men huden är torr och äcklig nu och håret är väldigt torrt det med.. Lukten av sprit som bara tog över hela duschen så fort jag öppnade den lilla påsen, inte fräscht.

MEN, nu är det bara några timmar kvar och sen är det dags för mig! :)

JAG LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR !

Gilla

mamma395cc

Kvinna ·

08 dec, 2010

Lycka till tjejer! 👍

Gilla

Anonym användare

08 dec, 2010

Åh va spännande- stort lycka till!
Gilla

Anonym användare

08 dec, 2010

FY fan, nu börjar jag bli nervös :D

Gilla

Anonym användare

09 dec, 2010

Ja, verkligen, stort lycka till! =)

Gilla

Anonym användare

09 dec, 2010

Herregud. Idag, om 2h20min är det min tur att få byta om till sjukhuskläder och sen hamna under kniven. Snart är det sista duschen och sen 40 min bilresa till Göteborg :) Önska mig lycka till tjejer!!!! Aaaaarrrrhhhggggggg!!! :D:D
Gilla

Anonym användare

09 dec, 2010

NU ÄR JAG KLAAAAR!!
Gilla

Anonym användare

09 dec, 2010

För bara en stund sedan ringde dom och berättade vilken tid jag ska opereras:) Så klockan tolv på tisdag ska jag vara på kliniken. Prata med narkosläkaren och docktorn sedan opereras och sedan hem:) Så underbart roligt och härligt det ska bli, längtar så mycket.

Grattis alla som har opererat sig.

Gilla

Anonym användare

09 dec, 2010

Hur har det gått för alla som hunnit opa sig?? Idag nåste jag faktiskt säga att jag mår helt oki! Det spänner lite i brösten men gör ju faktiskt mest ont i ryggen... Men känns toppen iaf! O lycka till till alla som har sitt kvar!

Ska försöka få in nå bilder idag eller imorrn! =)

Gilla

Nile

Kvinna ·

09 dec, 2010

Nu är jag klar!!!👍

Kom hem idag från Landskrona, supernöjd än så länge. Har faktiskt inte speciellt ont, hade väntat mig 10 gånger värre smärta än den jag har. Alla som tog hand om mig var supergulliga och även om brösten är väldigt spända just nu så ser man att de kommer att bli kanon bra senare.
Har bara laddat in en bild just nu, men det kommer fler före och efterbilder i min profil inom kort 🙂

Jag är också nyfiken på hur det har gått för er andra!!!

Gilla

Anonym användare

09 dec, 2010

Nu har jag varit hemma i ca 3 timmar snart och fan, det är jobbigt.
Det var jobbigt att åka bil och vara hungrig samtidigt som man mådde illa efter narkosen..

Spydde när jag kom hem och gått upp för trappan, inte okej..

Nu har dom börjat göra ont, ganska ont på utsidorna. Mår fortfarande illa, tror jag är hungrig men har precis fått i mig lite soppa men nu mår jag illa :(.

MEN, trots allt det negativa så är dom PERFEKTA än så länge :) Det kommer bli jättebra som det ser ut nu i alla fall, och förhoppningsvis blir dom bara bättre och bättre!

GRATTIS NILE, skönt att höra att det gått så bra :)
Hur mycket la du i? :)

Gilla

Nile

Kvinna ·

09 dec, 2010

catherine pachon skrev:

Nu har jag varit hemma i ca 3 timmar snart och fan, det är jobbigt.
Det var jobbigt att åka bil och vara hungrig samtidigt som man mådde illa efter narkosen..

Spydde när jag kom hem och gått upp för trappan, inte okej..

Nu har dom börjat göra ont, ganska ont på utsidorna. Mår fortfarande illa, tror jag är hungrig men har precis fått i mig lite soppa men nu mår jag illa :(.

MEN, trots allt det negativa så är dom PERFEKTA än så länge :) Det kommer bli jättebra som det ser ut nu i alla fall, och förhoppningsvis blir dom bara bättre och bättre!

GRATTIS NILE, skönt att höra att det gått så bra :)
Hur mycket la du i? :)

Då är ju du precis nyopererad idag!!! Jag mådde också dåligt igår, sov i flera omgångar mest hela dagen på kliniken. Spydde en gång (även om det inte fanns något att spy upp). Jag lade in 380cc i Mellan Plusprofil. Krya på dig!! Då kommer att må mycket bättre imorgon🙂

Gilla

Anonym användare

09 dec, 2010

Det är så jäääkla spännande! Jag op för exakt en vecka sedan, plus en dag. Känner STOR skillnad, både på tuttarna o det onda. De är mkt mjukare o jag har inte alls lika ont, vilket är skönt! Ladda upp bilder, jag lägger upp fler ikväll när sambon är klar m datorn( verkar inte gå via iPhonen) Mina är inte så snygga som dina, Nilo-gryyyymt snygga! Jag var tyvärrtvungen att klippa upp mina HELT o göra ankarlyft eftersom de va lååååånga.... Haha! Kram
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem