hemligönskan
Kvinna ·
11 aug, 2013
Vi som opererar oss i September 2013
BröstförstoringHej tjejer, här är en tråd för oss tjejer opererar oss i September 2013. Min historia är rätt lång men för att göra saken kort så ; 1. Jag ska lägga in nya implantat, har haft 450 cc men ska lägga in 600 cc 2. Jag var med om en tråkig sak under en korrigering några månader sedan och var tvungena ta ut ena implantat så jag har gått utan ett bröst i 2-3 månader 3. Jag ska även lägga tillbaka till bakom muskeln istället då jag fick grov rippling av framförplaceringen. Så någon annan som ska operera sig i September ? Jag opererar mig den 4/9 på Proforma Clinic :D
Sortera efter
Jenka
Kvinna ·
19 sep, 2013
hen skrev:
Ojojoj. imorgon är det dags. Trodde inte jag skulle bli nervös, men oj vad fel jag hade. Är sååå nervös idag. Puh!
Gilla
hen
Kvinna ·
19 sep, 2013
Åh, tack Jenka. Så skönt att höra!
Mina föräldrar ringde mig idag och bönade och bad att jag skulle strunta i det och att de betalar avbokningsavgiften. Puh. Man är ju inte precis kaxig idag så jag var nästan sugen på att säga ja :-)
Fler positiva hejarop är varmt välkomna.
Gilla
Saendra
Kvinna ·
19 sep, 2013
Hen: du kommer ångra dig resten av livet om du inte gör det! Mina är några timmar gammal nu och jag är sååååå nöjd!
Gilla
sasebo
Kvinna ·
19 sep, 2013
Jag e 17 dagar efter min op och det var det bästa jag hade gjort i mitt liv. Är så sjukt nöjd med resultaten speciellt när jak kollar på förre och efter bilder :)
Gilla
Anonym användare
20 sep, 2013
Ja jag skulle göra de hundra ggr!! Mitt självförtroende höjdes extremt bara dagen efter operationen, är helt överlycklig ! Jag har så fina bröst även om de bara är fem dagar :)
Gilla
pingeling
Kvinna ·
20 sep, 2013
Opererades 4/9 på conturkliniken i stockholm. Nöjd med resultatet och skulle göra det igen vilken dag som helst. Mådde även bra efteråt, hade förberett mej på värre, men återhämtningen tills man är som förrut är lång. Trots allt gick mot all förväntan har det varit svårt att ta det så pass lugnt och blir väldigt stel snabbt. Men äv lite avundsjuk på er som har det framför er!
Lycka till!
Gilla
hen
Kvinna ·
21 sep, 2013
Nu är operationen gjord. Gjorde den igår. Är grymt stel, har ont och är hög av morfinet men är SÅ glad att det är gjort. Hittills ser det superfint ut, så glad!! Alla på Laser & Estetik var grymt trevliga, hjälpsamma och gav mig verkligen toppservice!
Gilla
Ameerah
Kvinna ·
21 sep, 2013
lorettas skrev:
Finns det någon här som opererar sig den 30 Sep på Citadell kliniken? :)Jag ska opereras av Tuve den 30:e! Ska du också opas där då? :)
Gilla
Liz
Kvinna ·
22 sep, 2013
Ska operera mig den 27 sep hos Laser & Estetik och Dr Patrik Höijer. Jag börjar bli lite lätt nervös, men ser samtidigt fram emot resultatet.
Gilla
Jenka
Kvinna ·
22 sep, 2013
Liz skrev:
Ska operera mig den 27 sep hos Laser & Estetik och Dr Patrik Höijer. Jag börjar bli lite lätt nervös, men ser samtidigt fram emot resultatet.Gilla
Boobis88
Kvinna ·
22 sep, 2013
Längtar olidligt mycket efter min operation på torsdag 26/9.
Ska op på citadellkliniken Team Cosmo av Helena
Någon annan som ska vara där samtidigt??
Är osäker på om jag ska lägga in 400cc eller 450 cc, vill inte ångra mig senare ;)
Gilla
sockerdricka
Kvinna ·
22 sep, 2013
Boobis88 skrev:
Längtar olidligt mycket efter min operation på torsdag 26/9.
Ska op på citadellkliniken Team Cosmo av Helena
Någon annan som ska vara där samtidigt??
Är osäker på om jag ska lägga in 400cc eller 450 cc, vill inte ångra mig senare ;)
Jag ska :) Fast av Tuve. Jättenervös och vill bara ha det gjort nu!
Gilla
Boobis88
Kvinna ·
22 sep, 2013
ÅHh vad apännande :) då ses vi kanske det.
Undrar hur lång tid det tar innan man känner sig "normal" igen :)
Gilla
kisse_katten
Kvinna ·
23 sep, 2013
Jag opererar mej den 27/9 (nu på fredag) kl 09.00 på Plastikkirrurgiska institutet i Malmö hos Dr Jan B Weislander.
Vill lägga in 400cc hp bakom muskeln och Jan ska göra allt han kan för att få till det. Då jag var på konsultation och fick prova 350 så kände jag direkt att jag skulle bli mycket missnöjd med storleken då, Så på fredag ska jag poängtera att det är 400cc jag vill ha och inget annat då jag inte vill dyka upp om ett år igen och göra större!
Har drabbats av ordentlig förkylning och känner mej rejält hängig, tänker ringa kliniken och informera. Det verkar variera hur krasslig man får vara mellan klinikerna..
På Plastikinstitutet har dem sagt att snuvan inte får vara färgad, ingen feber och ingen hosta!
Min snuva är katastrof och även om feber inte är uttalat så känner jag värken i lederna och luddigheten i skallen.
Fan om min op blir förflyttad, vill detta så himla mycket! Tänk att det äntligen ska bli dags, efter alla mina år av tjat :P
Gilla
jossogirl81
Kvinna ·
23 sep, 2013
Gör du??? det gör jag med. HJÄLP vad nervös man börjar bli nu.
Men det här klarar vi allt, hoppas jag.
Vilket fredagsmys vi ställt till med
Gilla
Tessis
Kvinna ·
23 sep, 2013
Ni som är relativt nyopade, hur fördriver ni tiden på dagarna?! Klättrar på väggarna snart... ;)
Gilla
miamosara
Kvinna ·
23 sep, 2013
Tessis skrev:
Ni som är relativt nyopade, hur fördriver ni tiden på dagarna?! Klättrar på väggarna snart... ;)Gilla
Tessis
Kvinna ·
23 sep, 2013
Är sjukskriven två veckor, hoppas det är tillräckligt då jag har rätt tungt jobb. Hur länge är du sjukskriven?
Låter ungefär som det jag sysslar med på dagarna,. Är bara rädd att göra för mkt, har inte speciellt ont så glömmer bort mig ibland... :/
Gilla
miamosara
Kvinna ·
23 sep, 2013
Jag är sjukskriven tre veckor men tror inte att det kommer att räcka då jag har ett tungt arbete med långa dagar utan möjlighet till vila och tunga och oförberedda lyft. Jätterädd att förstöra något när jag börjar jobba. Brösten är ju dessutom känsliga för tryck och det känns.inte heller bra att börja för tidigt då. Ska på återbesök om en och en halv vecka och ska då be om minst en vecka till om det känns tveksamt. Tre veckor är generellt ganska lite för en bukplastik om man läser här på forumet men de verkae vara försiktiga med sjukskrivning på L&E.
Går du inte på starkare smärtstillande och inte har ont så är det nog ingen fara. Gör bara allt sakta så du hinner känna om något inte känns bra. Tiden går ju dessutom fortare när man gör allt i snigelfart ;-)
Gilla
Tessis
Kvinna ·
23 sep, 2013
Ja tre veckor låter lite om du har ett så pass tungt jobb.
Såg att vi opades samma dag :) Är du nöjd hittills?
Gilla