Elsa12345
Kvinna ·
15 mar, 2017
Vi som opereras i maj 2017
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss maj 2017! Här kan vi dela funderingar och frågor. Ge varandra stöd och tips! Osv! Ser att det är fler som fått tider för operation i maj. Jag har fått tid för operation den 11 maj på Aleris i Umeå. Det lutar åt mentor 295 anatomiska, men känner mig fortfarande inte säker på storleken. skulle vilja ha ett naturligt resultat. Inte för stort men inte heller för litet. Lagom liksom. :) Längtas sjukt mkt.
Sortera efter
Jal_laj
Kvinna ·
24 apr, 2017
Tussen
Kvinna ·
25 apr, 2017
Opbröst
Kvinna ·
25 apr, 2017
Jag har nu 2 veckor kvar till op och behövt börja förbereda mig lite. Tex tänka på att inte röka (brukar feströka), får inte ta ipren eller blodförtunnande tex omega 3/fettsyror. Nästa vecka får jag inte raka mig under armarna och så ska jag iväg och handla nya rena mjukiskläder, bla en dragkedjströja så man slipper dra en tröja över huvudet.
Har ni andra börjat tänka på förberedelser?
Vad säger ni till kollegorna om ni är sjukskrivna från jobbet?
Millan1
Kvinna ·
25 apr, 2017
Mnlsn
Kvinna ·
25 apr, 2017
Emma89
Kvinna ·
26 apr, 2017
Hej! Jag har bokat op 2/5, alltså om en vecka!! Känns helt sjukt haha overkligt, kan typ inte tänka på det. Hur känns det för er andra som är nära operation? Nervöst??
Har bestämt mig för motiva Ergonomix i 425 cc demi profil, funderar ibland på om det blir för litet eller så men tror att det blir bra! Så nu är det väl bara att börja förbereda :)
Opbröst
Kvinna ·
26 apr, 2017
Jag har op den 15 maj, Citadellkliniken :).
Inte bestämt riktigt än vad det blir men runt 400cc round Motiva full :)
Alice100
Kvinna ·
26 apr, 2017
Andreeakarlsson
Kvinna ·
26 apr, 2017
Roséringen
Kvinna ·
26 apr, 2017
Emma89
Kvinna ·
26 apr, 2017
Jag har op tid den 18 maj på Bellakliniken. Börjar bli ganska nervös nu. Vet inte om jag ska välja 450 eller 500 cc motiva Round full.... är ny på denna sidan, vart kan man se bilder? :)
Andreeakarlsson
Kvinna ·
27 apr, 2017
KickiFine
Kvinna ·
27 apr, 2017
Mnlsn
Kvinna ·
27 apr, 2017
Hej! Jag har bokat op 2/5, alltså om en vecka!! Känns helt sjukt haha overkligt, kan typ inte tänka på det. Hur känns det för er andra som är nära operation? Nervöst??
Har bestämt mig för motiva Ergonomix i 425 cc demi profil, funderar ibland på om det blir för litet eller så men tror att det blir bra! Så nu är det väl bara att börja förbereda :)
Vi ska op på samma dag :) vilken tid ska du va på din klinik? Ja börjar bli ruskigt nervös :/
Det kommer nog bli super bra :) (om det kändes bra på konsultationen)
Mjansson
Kvinna ·
27 apr, 2017
Emma89
Kvinna ·
28 apr, 2017
Vi ska op på samma dag :) vilken tid ska du va på din klinik? Ja börjar bli ruskigt nervös :/
Det kommer nog bli super bra :) (om det kändes bra på konsultationen)
Jaha vad kul! Ja nu är det inte långt kvar haha :) kommer gå bra!! Jag fick tid kl 12 dudå?
Ja precis, tror det blir bra ☺
Roséringen
Kvinna ·
28 apr, 2017
Saral
Kvinna ·
28 apr, 2017
Roséringen
Kvinna ·
29 apr, 2017
Alice100
Kvinna ·