Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Elsa12345 profilbild

Elsa12345

Kvinna ·

15 mar, 2017

Vi som opereras i maj 2017

Bröstförstoring

Hej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss maj 2017! Här kan vi dela funderingar och frågor. Ge varandra stöd och tips! Osv! Ser att det är fler som fått tider för operation i maj. Jag har fått tid för operation den 11 maj på Aleris i Umeå. Det lutar åt mentor 295 anatomiska, men känner mig fortfarande inte säker på storleken. skulle vilja ha ett naturligt resultat. Inte för stort men inte heller för litet. Lagom liksom. :) Längtas sjukt mkt.

317

Sortera efter

Matildamm

Kvinna ·

14 maj, 2017

Imorgon är det dags för mig! Nu först börjar nervositeten smyga sig på, men mest bara taggad! Är inte helt 100 på storleken så får se hur det känns imorgon innan operationen. Tanken är att jag ska lägga in 425/450 cc Motiva round. Kan ev tänka mig att gå ner i storlek men inte större. Tänkte försöka vara duktig och uppdatera med lite bilder här inne sen. Kul att följa alla som gör nu i samma veva! :)
Gilla

hannapof

Kvinna ·

14 maj, 2017

Jag ska göra bröstlyft på citadellkliniken om några dagar :) börjar bli lite nervös..
Gilla

Mrs

Kvinna ·

14 maj, 2017

Va kul att se att ni är några stycken som redan gjort operationerna! Hur känner ni er såhär dagarna efter? :D Jag räknar ner på riktigt nu. På tisdag kväll åker vi mot Stockholm för att vara på Proforma på onsdag morgon! Är det någon mer som opereras där på onsdag? :D
Gilla

Emmaxx

Kvinna ·

14 maj, 2017

Jag ska opereras på Citadellkliniken den 17 maj. Superångest med storlek och profil. Lite sent nu :-) Någon mer som ska opereras den 17/5 på Citadell?
Gilla

Mjansson

Kvinna ·

14 maj, 2017

Jag opererades av Patrik på nordiska kliniken i tisdags. Bröstförstoring med lyft. Han är grym och all personal är fantastiska. Idag är jag inne på dag 5 och äter bara alvedon. Lycka till alla som ska operera sig imorgon.
Gilla

KickiFine

Kvinna ·

14 maj, 2017

Super tack för alla er som förstår och tröstar och det är så skönt att höra även från er fast jag inte känner er att jag kan hålla mig lugn. Det kommer nog o gå bra. Skönt att höra att alla ni som genomgått operationen mår bra och är nöjda! Lycka till för alla oss som ska op:as imorgon och alla andra därefter!! :)))
Gilla

Emma89

Kvinna ·

15 maj, 2017

Matildamm skrev:

Imorgon är det dags för mig! Nu först börjar nervositeten smyga sig på, men mest bara taggad! Är inte helt 100 på storleken så får se hur det känns imorgon innan operationen. Tanken är att jag ska lägga in 425/450 cc Motiva round. Kan ev tänka mig att gå ner i storlek men inte större.
Tänkte försöka vara duktig och uppdatera med lite bilder här inne sen. Kul att följa alla som gör nu i samma veva! :)

Hur gick de för dig? :) mkt ont?
Gilla

Sinnen

Kvinna ·

15 maj, 2017

Är så nyfiken hur din operation blev då jag ska göra min operation på samma ställe? :)
Gilla

Matildamm

Kvinna ·

15 maj, 2017

Emma89 skrev:

Matildamm skrev:

Imorgon är det dags för mig! Nu först börjar nervositeten smyga sig på, men mest bara taggad! Är inte helt 100 på storleken så får se hur det känns imorgon innan operationen. Tanken är att jag ska lägga in 425/450 cc Motiva round. Kan ev tänka mig att gå ner i storlek men inte större.
Tänkte försöka vara duktig och uppdatera med lite bilder här inne sen. Kul att följa alla som gör nu i samma veva! :)

Sitter än så länge bara spänt i soffan och väntar på att få åka in :D Har tid 11.30 så jag får väl uppdatera efter det! Hoppas det blir lindrig smärta...
Gilla

Emma89

Kvinna ·

15 maj, 2017

Matildamm skrev:

Emma89 skrev:

Matildamm skrev:

Sitter än så länge bara spänt i soffan och väntar på att få åka in :D Har tid 11.30 så jag får väl uppdatera efter det! Hoppas det blir lindrig smärta...

Haha ja är såå vimsig på datum. Trodde det va 15 igår. Men ja du får uppdatera sen. Lycka till :)
Gilla

Opbröst

Kvinna ·

15 maj, 2017

Matildamm skrev:

Emma89 skrev:

Matildamm skrev:

Nu är jag köar från min op :) allt har gått bra :) ovanligt pigg efter narkosen :) lite tryck över brösten annars bra :)
Gilla

Emma89

Kvinna ·

15 maj, 2017

Åh va skönt att höra :) hoppas du kommer lindrigt undan m smärtan :)
Gilla

Deadpool

Kvinna ·

15 maj, 2017

Spännande o läsa om alla som op denna månad :) Nu blev jag om möjligt ännu mer taggad, två dagar kvar :) Har inte gett mig själv tid till att fundera o va nervös så nu kom allt på samma gång tror jag ;) Jag har en bra bit att åka till kliniken och ska vara där tidigt på morgonen så nu börjar jag oroa över att komma i tid, trafiken osv :/
Gilla

Mrs

Kvinna ·

15 maj, 2017

Deadpool skrev:

Spännande o läsa om alla som op denna månad :)
Nu blev jag om möjligt ännu mer taggad, två dagar kvar :)
Har inte gett mig själv tid till att fundera o va nervös så nu kom allt på samma gång tror jag ;)
Jag har en bra bit att åka till kliniken och ska vara där tidigt på morgonen så nu börjar jag oroa över
att komma i tid, trafiken osv :/

Vart åker du ifrån? Jag har 50mil till kliniken så jag åker ner redan imorgon kväll och bor på ett närliggande hotell en natt :)
Gilla

Deadpool

Kvinna ·

15 maj, 2017

Jag åker från Bollnäs, har kanske 25 mil att köra. Ska vara där 7.45 så stiger upp i ottan o åker :)
Gilla

Alice100

Kvinna ·

15 maj, 2017

Jag ska operera mig på torsdag. Känner sån ångest inför storlek. Kan inte säga att jag bestämt vad jag ska ha ännu. Panik... :(
Gilla

Deadpool

Kvinna ·

15 maj, 2017

Spännande! Lycka till! Jag har en ganska klar bild i huvudet av hur stora jag vill ha men vet inte vad det motsvarar i cc. Har ingenting kvar själv så behöver nog en del för att få den volym ja vill ha :)
Gilla

Mrs

Kvinna ·

15 maj, 2017

Deadpool skrev:

Jag åker från Bollnäs, har kanske 25 mil att köra. Ska vara där 7.45 så stiger upp i ottan o åker :)

Jaha okej, där bor min mamma! :D Har du någon med dig som kör hem dig efteråt? :)
Gilla

Matildamm

Kvinna ·

15 maj, 2017

Nu är jag klar och sitter och väntar på hämtning! Det blev 400/425 cc så aningen mindre. Men både Patrik och jag tyckte att det skulle vara max. Känns bra än så länge! Ont såklart.. men storleken känns väldigt bra nu när jag har klätt på mig osv. Men shit vad stel jag känner mig i ryggen!
Gilla

Tessans78

Kvinna ·

15 maj, 2017

Hej tjejer, Synd att jag inte hittade till denna sida innan min operation. Jag opererade mig för sex dagar sen, tisdagen den 9/5 på proforma clinic. Anna Von Platen opererade mig. Jag gjorde ett bröstlyft. Inga implantat. Bra att ni tipsar om mycket. På proforma clinic sover man över en natt. Gör man inte det på de andra klinikerna? Jag tyckte det var skönt att få stanna en natt så de kunde ha koll på att man mådde bra.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem