Elsa12345
Kvinna ·
15 mar, 2017
Vi som opereras i maj 2017
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss maj 2017! Här kan vi dela funderingar och frågor. Ge varandra stöd och tips! Osv! Ser att det är fler som fått tider för operation i maj. Jag har fått tid för operation den 11 maj på Aleris i Umeå. Det lutar åt mentor 295 anatomiska, men känner mig fortfarande inte säker på storleken. skulle vilja ha ett naturligt resultat. Inte för stort men inte heller för litet. Lagom liksom. :) Längtas sjukt mkt.
Sortera efter
Matildamm
Kvinna ·
14 maj, 2017
hannapof
Kvinna ·
14 maj, 2017
Mrs
Kvinna ·
14 maj, 2017
Emmaxx
Kvinna ·
14 maj, 2017
Mjansson
Kvinna ·
14 maj, 2017
KickiFine
Kvinna ·
14 maj, 2017
Emma89
Kvinna ·
15 maj, 2017
Imorgon är det dags för mig! Nu först börjar nervositeten smyga sig på, men mest bara taggad! Är inte helt 100 på storleken så får se hur det känns imorgon innan operationen. Tanken är att jag ska lägga in 425/450 cc Motiva round. Kan ev tänka mig att gå ner i storlek men inte större.
Tänkte försöka vara duktig och uppdatera med lite bilder här inne sen. Kul att följa alla som gör nu i samma veva! :)
Sinnen
Kvinna ·
15 maj, 2017
Matildamm
Kvinna ·
15 maj, 2017
Imorgon är det dags för mig! Nu först börjar nervositeten smyga sig på, men mest bara taggad! Är inte helt 100 på storleken så får se hur det känns imorgon innan operationen. Tanken är att jag ska lägga in 425/450 cc Motiva round. Kan ev tänka mig att gå ner i storlek men inte större.
Tänkte försöka vara duktig och uppdatera med lite bilder här inne sen. Kul att följa alla som gör nu i samma veva! :)
Hur gick de för dig? :) mkt ont?
Emma89
Kvinna ·
15 maj, 2017
Tänkte försöka vara duktig och uppdatera med lite bilder här inne sen. Kul att följa alla som gör nu i samma veva! :)Hur gick de för dig? :) mkt ont?
Sitter än så länge bara spänt i soffan och väntar på att få åka in :D Har tid 11.30 så jag får väl uppdatera efter det! Hoppas det blir lindrig smärta...
Opbröst
Kvinna ·
15 maj, 2017
Tänkte försöka vara duktig och uppdatera med lite bilder här inne sen. Kul att följa alla som gör nu i samma veva! :)Hur gick de för dig? :) mkt ont?
Sitter än så länge bara spänt i soffan och väntar på att få åka in :D Har tid 11.30 så jag får väl uppdatera efter det! Hoppas det blir lindrig smärta...
Emma89
Kvinna ·
15 maj, 2017
Deadpool
Kvinna ·
15 maj, 2017
Mrs
Kvinna ·
15 maj, 2017
Spännande o läsa om alla som op denna månad :)
Nu blev jag om möjligt ännu mer taggad, två dagar kvar :)
Har inte gett mig själv tid till att fundera o va nervös så nu kom allt på samma gång tror jag ;)
Jag har en bra bit att åka till kliniken och ska vara där tidigt på morgonen så nu börjar jag oroa över
att komma i tid, trafiken osv :/
Deadpool
Kvinna ·
15 maj, 2017
Alice100
Kvinna ·
15 maj, 2017
Deadpool
Kvinna ·
15 maj, 2017
Mrs
Kvinna ·
15 maj, 2017
Jag åker från Bollnäs, har kanske 25 mil att köra. Ska vara där 7.45 så stiger upp i ottan o åker :)
Matildamm
Kvinna ·
15 maj, 2017
Tessans78
Kvinna ·
15 maj, 2017