Elsa12345
Kvinna ·
15 mar, 2017
Vi som opereras i maj 2017
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss maj 2017! Här kan vi dela funderingar och frågor. Ge varandra stöd och tips! Osv! Ser att det är fler som fått tider för operation i maj. Jag har fått tid för operation den 11 maj på Aleris i Umeå. Det lutar åt mentor 295 anatomiska, men känner mig fortfarande inte säker på storleken. skulle vilja ha ett naturligt resultat. Inte för stort men inte heller för litet. Lagom liksom. :) Längtas sjukt mkt.
Sortera efter
Emma89
Kvinna ·
07 maj, 2017
Emma89
Kvinna ·
07 maj, 2017
Anonym användare
07 maj, 2017
villvillinte
Kvinna ·
07 maj, 2017
Jag hoppar in här med..
Har operation bokad på lördag den 6/5. Känns helt galet overkligt. Har längtat efter den här dagen i 13 år nu
Hur mår du & gick operationen bra tyckte du? :D
sem71
Kvinna ·
07 maj, 2017
Jag hoppar in här med..
Har operation bokad på lördag den 6/5. Känns helt galet overkligt. Har längtat efter den här dagen i 13 år nuHur mår du & gick operationen bra tyckte du? :D
Kvällen innan den planerade operationen ringde kirurgens fru och meddelade att kirurgen var magsjuk och alla operationer ställdes in.
Besvikelsen inom mig går inte att beskriva.
Igår kväll hörde kirurgen av sig och kom med förslag på andra datum men än vet han inte när det kan bli. Han behöver ju få in mer personal den dagen också. Sköterskor, narkosläkare osv.
Så just nu väntar jag på att han ska höra av sig igen för att meddela hur det blir.
Är så ledsen och besviken :-(
Emma89
Kvinna ·
07 maj, 2017
Kvällen innan den planerade operationen ringde kirurgens fru och meddelade att kirurgen var magsjuk och alla operationer ställdes in.
Besvikelsen inom mig går inte att beskriva.
Igår kväll hörde kirurgen av sig och kom med förslag på andra datum men än vet han inte när det kan bli. Han behöver ju få in mer personal den dagen också. Sköterskor, narkosläkare osv.
Så just nu väntar jag på att han ska höra av sig igen för att meddela hur det blir.
Är så ledsen och besviken :-(
Tussen
Kvinna ·
07 maj, 2017
Emma89
Kvinna ·
07 maj, 2017
Imorgon är det dags för mig! Har ni tips på vad jag ska ta med mig? Jag reser med bil 40 mil enkel väg. Min sambo följer med och vi sover över på kliniken 1 natt.
Jag tänker: rena mjukisbyxor, dragkedjströja, mobilladdare, serier/film att kolla på, foppatofflor, kudde och filt till bilfärden.
Missar jag nåt?
Anonym användare
11 maj, 2017
Tussen
Kvinna ·
11 maj, 2017
Mnlsn
Kvinna ·
11 maj, 2017
Irisen
Kvinna ·
11 maj, 2017
Emma89
Kvinna ·
11 maj, 2017
Jag gjorde bröstförstoring i måndags eftermiddag. Känns som ett enormt tryck över bröstkorgen, som att man blivit överkörd. Samtidigt känns det som det ramlar ner ett stort betonghus på brösten varje gång jag sätter mig upp, det sliter i huden och det är väl inte så konstigt. Värktabletterna och min sambo har varit guld värda. Idag känner jag mig något piggare och from imorgon ska jag prova trappa ner på Citodon.
Ni som har opat er, hur länge åt ni morfin?
Elsa12345
Kvinna ·
12 maj, 2017
KickiFine
Kvinna ·
13 maj, 2017
Tussen
Kvinna ·
13 maj, 2017
Opbröst
Kvinna ·
14 maj, 2017
Jaanah87
Kvinna ·
14 maj, 2017
Tack för att ni delar hur det har gått och hur ni mår. Snart är det min tur ( måndag) och jag är liiiiiiiivrädd :///// har sån ångest.... Tänk om jag inte vaknar!!! Tänk om jag aldrig får se mina barn! Tänk om de blir ytan mamma för mamma var så egoistisk o ville ha bröst' Alltså allt möjligt passerar mina tankar och jag börjar undra om det kommer vara värt det. Vill ju verkligen ha fina boobs men bara jag vaknar så jag får komma hem till mina underbara barn sen får jag ja hur ont som helst det kvittat :////// det är iaf snart! Överimorgon! Gud hjälp!
Jaanah87
Kvinna ·
14 maj, 2017
Och jag den 24 maj :) Är inte nervös över narkosen utan mer att typ vakna en timme senare och känna mig annorlunda Är det ingen mer som kan tycka att det också är lite sorgligt att säga hejdå till sina gamla bröst? :)
Tuttarefter3barn
Kvinna ·
14 maj, 2017
Hej! Jag opererades den 4maj alltså igår och har så fruktansvärt ont idag nu när ja vaknade om man jämför med igår. Såg att du skulle göra 2maj.. hur känns de för dig just nu? Hur mycket la du in? :)