Elsa12345
Kvinna ·
15 mar, 2017
Vi som opereras i maj 2017
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss maj 2017! Här kan vi dela funderingar och frågor. Ge varandra stöd och tips! Osv! Ser att det är fler som fått tider för operation i maj. Jag har fått tid för operation den 11 maj på Aleris i Umeå. Det lutar åt mentor 295 anatomiska, men känner mig fortfarande inte säker på storleken. skulle vilja ha ett naturligt resultat. Inte för stort men inte heller för litet. Lagom liksom. :) Längtas sjukt mkt.
Sortera efter
Alice100
Kvinna ·
17 maj, 2017
KickiFine
Kvinna ·
17 maj, 2017
Tuttfia89
Kvinna ·
17 maj, 2017
Sinnen
Kvinna ·
17 maj, 2017
Visa
Kvinna ·
17 maj, 2017
Vildan
Kvinna ·
17 maj, 2017
heej!
jag ska operera mig nu den 29 maj hos bellakliniken, ska göra lyft och inlägg:)
är super nervös, finns det något som är bra att köpa hem eller som kan lindra smärta eller vad som?
något jag ska tänka på? tips? :D
Vildan
Kvinna ·
17 maj, 2017
Wallenblad123
Kvinna ·
17 maj, 2017
Visa
Kvinna ·
17 maj, 2017
rose.rem
Kvinna ·
17 maj, 2017
sem71
Kvinna ·
18 maj, 2017
Vad bra! Hur känns det att vara hemma? Hur ont har du nu?
Tessans78
Kvinna ·
18 maj, 2017
Vad bra! Hur känns det att vara hemma? Hur ont har du nu?
Det känns helt ok att vara hemma, men det gäller att sysselsätta sig bäst man kan nu för att inte bli alltför rastlös. Har inte ren smärta i brösten, det spänner mest och de är enormt svullna och varma! Hur många dagar tar det innan svullnaden lägger sig?
Tessans78
Kvinna ·
18 maj, 2017
I morgon är det dags :D
jag är nervööös:) omg. Fattar inte att jag ska göra detta
Tessans78
Kvinna ·
18 maj, 2017
Hej tjejer!
Opererade mig idag (jippi) med bröstlyft och fettransplantation, men när börjar man få ont? op var klar 11:00 och har fortfarande inte ont någonstans?! Kommer smärtan till kvällen tror Ni?
Fick Alvedon vid 14:30 Innan hemgång och har tabletter jag ska ta ikväll vid 22-23...
Tussen
Kvinna ·
18 maj, 2017
Någon här som ska opereras på polarkliniken i Umeå eller redan hunnit göra det kanske?
Millan1
Kvinna ·
18 maj, 2017
KickiFine
Kvinna ·
18 maj, 2017
Opbröst
Kvinna ·
18 maj, 2017
Jag opererades igår och de är väldigt svullna och stora nu haha. Det obehagliga är att när jag rör mig för mycket eller ska sätta mig upp så knakar det över brösten. Knakar det för er också?
Millan1
Kvinna ·
18 maj, 2017
Jag opererades igår och de är väldigt svullna och stora nu haha. Det obehagliga är att när jag rör mig för mycket eller ska sätta mig upp så knakar det över brösten. Knakar det för er också?
Gjorde mina i måndags. Och det knakar och knarrar i mina med. Men det är normalt. Det är luft och väntska som ligger kvar som kroppen själv tar hand om.
Dock är jag inne på dag 4 och undrar när det ska sluta spänna så jävligt.
Kan inte ens röra armarna utan att det blir hårt. Sitta rakt upp kan jag en liten stund men sen känns de som brösten ska sprängas.
Någon som testat is i en olastpåse som Sen är placerad i handduk?
Har det hjälp mot svullnad?
KickiFine
Kvinna ·
18 maj, 2017