fannah
Kvinna ·
13 sep, 2016
Vi som opereras i oktober 2016
BröstförstoringÄntligen börjar det närma sig! Efter lite strul med jobb så har det slutliga datumet för operation blivit mitt på dagen den 5 oktober, Patrik höijer på laser och estetik i Stockholm, motiva 425/450 cc round HP, + bröstlyft. Vilka andra ska opereras i oktober?
Sortera efter
Targaryen
Kvinna ·
03 okt, 2016
fannah
Kvinna ·
04 okt, 2016
Erriia
Kvinna ·
04 okt, 2016
Hästtjej
Kvinna ·
04 okt, 2016
Jag opererades igår. Allt gick bra :) har självklart ont. Tur sambon tar hela ansvaret för barnen och även mig ;) haha
Sova i säng är ju typ inget att tala om direkt efter heller. Här halvligger jag som en klistrad säl i fåtöljen. Hehe lycka till alla som har operationen framför sig :)
Hyacinth
Kvinna ·
04 okt, 2016
Sannajosefine
Kvinna ·
04 okt, 2016
Betsii
Kvinna ·
04 okt, 2016
Tänkte på det där med familj och så på uppvaket, jag har tänkt att min sambo ska vara där på när jag somnar, när jag vaknar och när jag åker hem (blir mycket väntan för honom, hehe) eller är jag överdriven? Vad är vanligt liksom? Känns bara tryggt att ha min kille där när jag vaknar från narkosen men jag vet inte om det är onödigt, kommer ju ändå vara ganska "loopy". Hur ska ni göra? Imorgon gäller det! Miiiii!!!
Erriia
Kvinna ·
04 okt, 2016
Jag opererades igår. Allt gick bra :) har självklart ont. Tur sambon tar hela ansvaret för barnen och även mig ;) haha
Sova i säng är ju typ inget att tala om direkt efter heller. Här halvligger jag som en klistrad säl i fåtöljen. Hehe lycka till alla som har operationen framför sig :)
Vad skönt att allt gått bra! Var allt som du hade föreställt dej? Bättre? Värre?
Hoppas du kan få vila och läka idag:)
tinkerbell20
Kvinna ·
04 okt, 2016
Tänkte på det där med familj och så på uppvaket, jag har tänkt att min sambo ska vara där på när jag somnar, när jag vaknar och när jag åker hem (blir mycket väntan för honom, hehe) eller är jag överdriven? Vad är vanligt liksom? Känns bara tryggt att ha min kille där när jag vaknar från narkosen men jag vet inte om det är onödigt, kommer ju ändå vara ganska "loopy". Hur ska ni göra? Imorgon gäller det! Miiiii!!!
tinkerbell20
Kvinna ·
04 okt, 2016
om du menar på operationsbordet tror jag inte han får vara med då det är sterila förhållanden där inne och på uppvaket delar man rum med andra som ligger och har opererat sig som kanske inte vill blotta sig för andra :) jag fick uppfattningen att anhöriga endast får vara i lobbyn och inte i andra rum förutom i omklädningsrummet när man väntar på att läkaren ska komma och man ska förberedas inför operation (ritas på och ta bilder) :) Vet som sagt inte hur du menade :P men menade du då, kan du ju höra med L&E innan, om du inte redan gjort de? Men oavsett så är du i trygga händer där inne och är fullpumpad av smärtlindring så allt känns lugnt och tryggt. dom är jätte gulliga på L&E. lycka till :)
LLW73
Kvinna ·
04 okt, 2016
Sannajosefine
Kvinna ·
04 okt, 2016
fannah
Kvinna ·
04 okt, 2016
LLW73
Kvinna ·
04 okt, 2016
Hyacinth
Kvinna ·
04 okt, 2016
om du menar på operationsbordet tror jag inte han får vara med då det är sterila förhållanden där inne och på uppvaket delar man rum med andra som ligger och har opererat sig som kanske inte vill blotta sig för andra :) jag fick uppfattningen att anhöriga endast får vara i lobbyn och inte i andra rum förutom i omklädningsrummet när man väntar på att läkaren ska komma och man ska förberedas inför operation (ritas på och ta bilder) :) Vet som sagt inte hur du menade :P men menade du då, kan du ju höra med L&E innan, om du inte redan gjort de? Men oavsett så är du i trygga händer där inne och är fullpumpad av smärtlindring så allt känns lugnt och tryggt. dom är jätte gulliga på L&E. lycka till :)
Hyacinth
Kvinna ·
04 okt, 2016
hyacinth Har kliniken ringt dig? Jag väntar på att de ska ringa men får väl ringa själv snart :) tänkte om man kunde hämta ut sitt recept idag så man har det gjort..
fannah
Kvinna ·
04 okt, 2016
Hyacinth
Kvinna ·
04 okt, 2016
Dom har inte ringt men jag drog iväg ett mail o dom svarade att en sköterska kommer ringa under eftermiddagen, även medicinerna skulle gå att hämta ut senare idag :)
Hyacinth
Kvinna ·
04 okt, 2016
fannah
Kvinna ·
04 okt, 2016