Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
fannah profilbild

fannah

Kvinna ·

13 sep, 2016

Vi som opereras i oktober 2016

Bröstförstoring

Äntligen börjar det närma sig! Efter lite strul med jobb så har det slutliga datumet för operation blivit mitt på dagen den 5 oktober, Patrik höijer på laser och estetik i Stockholm, motiva 425/450 cc round HP, + bröstlyft. Vilka andra ska opereras i oktober?

288

Sortera efter

Hyacinth

Kvinna ·

04 okt, 2016

Haha galet! Pirrar i hela kroppen :')
Gilla

fannah

Kvinna ·

04 okt, 2016

Har du kommit fram till nånting mer storleksmässigt? Eller tar du det som det kommer imorgon? :) jag ska iväg o hämta ut medicinerna nu!
Gilla

Hyacinth

Kvinna ·

04 okt, 2016

fannah skrev:

Har du kommit fram till nånting mer storleksmässigt? Eller tar du det som det kommer imorgon? :) jag ska iväg o hämta ut medicinerna nu!

Jag har också varit iväg och hämtat medicinerna nu, det var en del :p Jag tycker att jag bestämt mig ena dagen för 440 cc och sen nästa dag så ångrar jag mig och känner att 475 cc kommer bli bättre och bestämmer mig för det, så jag har fortfarande ingen aning haha! Hur ska man veta liksom? Hur kom du fram till din storlek? Vet ju heller inte om jag kommer ha ergonomix eller round, när jag sa att jag velade så sa Patrik att han skulle kolla på det imorgon och hjälpa mig att komma fram till det som passar mig bäst. Snacka om sista sekunden.. Haha. Är du helt hundra på allt?
Gilla

Hyacinth

Kvinna ·

04 okt, 2016

Just nu, lutar det mest åt 440 cc :)
Gilla

fannah

Kvinna ·

04 okt, 2016

Okej! Ja det är ju sååå svårt verkligen! Jag känner mig relativt säker på storleken, men känner att jag är rädd för att det eventuellt kan bli för litet.. Får kolla på det imorgon helt enkelt, Patrik är ju proffs liksom, känns dumt att inte lita på honom :)
Gilla

Hyacinth

Kvinna ·

04 okt, 2016

Jag är också rädd att det ska bli för litet. Man får tänka typ, vad skulle vara värst, att vakna upp och känna att dom är för små eller att vakna upp och känna att dom är för stora. Ja, men precis, så känner jag också, i slutändan så är det hans ord som väger tyngst :)
Gilla

lekmeddockan

Kvinna ·

04 okt, 2016

Nu är jag färdigopererad och har äntligen mina nya fina bröst! Allt har gått jättebra! Var lite orolig över att jag skulle vakna upp och tycka att de var för stora, men de känns precis lagom just nu iallafall. Får se sen när svullnaden lagt sig och de har ploppat ut :) men som sagt, än så länge känns allt toppen!!!! Önskar er Stort lycka till inför era operationer, tjejer! Hoppas ni hittar rätt storlek sen :)
Gilla

fannah

Kvinna ·

04 okt, 2016

Lekmeddockan vad kul att höra att allt gått bra! Tack så mycket! :)
Gilla

Hästtjej

Kvinna ·

04 okt, 2016

Lekmeddockan, vad roligt att det gått bra! Ska själv op av Peter 24/10:) Har tittat på dina bilder tidigare och tycker de är såå fina!!
Gilla

mamma_till_2

Kvinna ·

04 okt, 2016

Färdig sen några timmar tillbaka! :) Har tyvärr mått väldigt illa och spyr varje gång jag ställt mej upp, hoppas de går över snart!! Hoppas de kommer en burk med tabletter igen snart för nu börjar det göra ordentligt ont XD I övrigt väldigt nöjd!!
Gilla

lekmeddockan

Kvinna ·

04 okt, 2016

Hästtjej skrev:

Lekmeddockan, vad roligt att det gått bra! Ska själv op av Peter 24/10:)
Har tittat på dina bilder tidigare och tycker de är såå fina!!

Åh tack snälla du :) Vad kul att du också ska opereras av Peter! Du är verkligen i trygga händer. Alla på kliniken är underbara och då är det ändå andra gången jag är här :)
Gilla

Silly

Kvinna ·

04 okt, 2016

När hade du op? Jag är typ lika lång som du och ska op 25/10 men valde 450cc high mentor, blir det jättestort tro?
Gilla

Silly

Kvinna ·

04 okt, 2016

Vad för recept menar du?
Gilla

Silly

Kvinna ·

04 okt, 2016

Ska op 25/10 hos Örjan gribbe på Proforma och jag är bara nervös för att allt gick så fort efter konsultation...
Gilla

Silly

Kvinna ·

04 okt, 2016

Måste bara fråga, var du nöjd med Örjan ?
Gilla

CottonCandy

Kvinna ·

04 okt, 2016

maarlenemaria skrev:

CottonCandy skrev:

maarlenemaria]

CottonCandy skrev:

maarlenemaria skrev:
CottonCandy skrev:

Imorgon är det dags!!! ÄNTLIGEN!!! :D :D

Åh vad skoj! Jag ska också opereras imorgon på Bellakliniken! Dock velar jag mellan storlekar 425 cc demi profil eller 500 cc hög profil :/

Vad roligt!
Jag är också lite osäker. Men på konsultationen kändes 500 cc hög profil rätt så bra faktiskt. Ska du vara där tidigt eller senare på dagen? :)

[/

Men man får ju träffa Johan innan operationen så hoppas han gör mig lite mer säker :) ska vara där kl 13, när ska du vara där?

12 nånting, har kallelsen i bilen.
Vi ska ju vara där nästan samtidigt.
Ja, man får träffa Johan innan operation men det är inte säkert de har större implantat inne. Det blir nog bra!!

Ja men vad roligt :) har pratat med Mia och båda storlekarna ska finnas inne har hon sagt så det hoppas jag!

[/quote skrev:
Hur har det gått för dig? :) Valde 550 till slut. Har inte ont men illamåendet går inte att beskriva! :(
Gilla

fannah

Kvinna ·

05 okt, 2016

Väntar på att få komma in på operation nu... galet nervös men taggad! Sjukt hungrig också haha så jag hoppas det är min tur snart! :)
Gilla

muffin_

Kvinna ·

05 okt, 2016

Iih, vad spännande! :) Jag börjar få kalla fötter... Haha!
Gilla

maarlenemaria

Kvinna ·

05 okt, 2016

CottonCandy skrev:

maarlenemaria skrev:

CottonCandy skrev:

maarlenemaria]

CottonCandy skrev:

maarlenemaria skrev:
CottonCandy skrev:

Åh vad skoj! Jag ska också opereras imorgon på Bellakliniken! Dock velar jag mellan storlekar 425 cc demi profil eller 500 cc hög profil :/

Vad roligt!
Jag är också lite osäker. Men på konsultationen kändes 500 cc hög profil rätt så bra faktiskt. Ska du vara där tidigt eller senare på dagen? :)

[/

Men man får ju träffa Johan innan operationen så hoppas han gör mig lite mer säker :) ska vara där kl 13, när ska du vara där?

Ja, man får träffa Johan innan operation men det är inte säkert de har större implantat inne. Det blir nog bra!!

Ja men vad roligt :) har pratat med Mia och båda storlekarna ska finnas inne har hon sagt så det hoppas jag!

Hur har det gått för dig? :)
Valde 550 till slut.
Har inte ont men illamåendet går inte att beskriva! :(

[/quote skrev:
Hej! Det har gått bra. Johan fick hjälpa mig välja och det blev 525 medium profil. Hade inte ont i natt men hemskt ont idag, mest i höger bröst. Det spränger till och från i det.. gick allt bra med din operation?
Gilla

CottonCandy

Kvinna ·

05 okt, 2016

maarlenemaria skrev:

CottonCandy skrev:

maarlenemaria skrev:

CottonCandy skrev:
maarlenemaria]

CottonCandy skrev:

maarlenemaria skrev:
CottonCandy skrev:

Vad roligt!

[/

Hur har det gått för dig? :)
Valde 550 till slut.
Har inte ont men illamåendet går inte att beskriva! :(

Hej! Det har gått bra. Johan fick hjälpa mig välja och det blev 525 medium profil. Hade inte ont i natt men hemskt ont idag, mest i höger bröst. Det spränger till och från i det.. gick allt bra med din operation?

[/quote skrev:
Likaså för min del! Jag sa 550 då sa han "bra, då kör vi på det om du redan har det i tankarna." Just nu är jag jätte svullen men det ser inte föör stort ut. Hade ingen värk utan problem med illamåendet, kunde varken äta eller gå på toaltten själv. Fick min mens på det hela :( Har mest ont i ryggen nu och banden trycker för hårt men det blir nog bra.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem