fannah
Kvinna ·
13 sep, 2016
Vi som opereras i oktober 2016
BröstförstoringÄntligen börjar det närma sig! Efter lite strul med jobb så har det slutliga datumet för operation blivit mitt på dagen den 5 oktober, Patrik höijer på laser och estetik i Stockholm, motiva 425/450 cc round HP, + bröstlyft. Vilka andra ska opereras i oktober?
Sortera efter
fannah
Kvinna ·
05 okt, 2016
maarlenemaria
Kvinna ·
05 okt, 2016
LLW73
Kvinna ·
05 okt, 2016
ltll
Kvinna ·
05 okt, 2016
fannah
Kvinna ·
06 okt, 2016
LLW73
Kvinna ·
06 okt, 2016
Amerigo
Kvinna ·
06 okt, 2016
Färdig opad igår. Nya bröst och fettsug lovehandels . Mår finfint . Ingen smärta utan bara ett tryck över brösten.
Har varit uppe flera gånger. Det västa är att ta sig ur och in säng och att min syn är helt blurrig. Så evtuella fel i texten ser jag inte hahaha. .
Det är riktigt spänt och svullet nu .
Någon som vet av erfarenhet att man svullnar efter. Jag vägde mig på skoj igår och idag . 54,9 kg idag 56,3. Brösten väger väll 650 gram . Så något kilo i svullad för det har väll också tagits bort lite fett på höfterna som borde dra ner vikten lite.
Hyacinth
Kvinna ·
06 okt, 2016
Nu ligger jag i rummet o äter .. äntligen haha!! Jag gick ner i storlek faktiskt, till 400/425! Det trodde jag verkligen inte, va beredd på att eventuellt gå upp i storleken, men när Patrik mätte o ritade så kom han fram till att en större storlek skulle hamna för högt upp, är ganska liten upptill liksom, litade på honom o just nu känns det riktigt bra även om jag inte riktigt kan uttala mig än egentligen :) mår oförskämt bra också! Knappt ont o inge illamående osv.
Måste be om ursäkt till min rumskompis också! Var heeeelt borta haha, men vad trevlig du var :) hoppas det gått bra för dig!
Betsii
Kvinna ·
06 okt, 2016
Hyacinth
Kvinna ·
06 okt, 2016
Betsii
Kvinna ·
06 okt, 2016
Åh vad tråkigt Betsii! Men då hoppas jag verkligen att du kryar på dig tills dess :)
Hästtjej
Kvinna ·
06 okt, 2016
Betsii
Kvinna ·
06 okt, 2016
Trist Betsii:(
Krya på dej!
fannah
Kvinna ·
06 okt, 2016
fannah
Kvinna ·
06 okt, 2016
Betsii
Kvinna ·
06 okt, 2016
Men åh, stort krya på dig Betsii, håller tummarna för att du ska hinna friskna till! Perfekt att du fick en så snabb ny tid ändå!! :))
Hyacinth
Kvinna ·
06 okt, 2016
Åh vad tråkigt Betsii! Men då hoppas jag verkligen att du kryar på dig tills dess :)
Tack snälla du! :) Känns bra att jag fick en ny tid så nära iaf! :)
Har allt gått bra för dej? Känns storleken bra? :)
Hyacinth
Kvinna ·
06 okt, 2016
Hyacinth- vad skönt o höra :) de e samma för mig! Är väldigt noga med medicinerna nu i början o hittills har de inte varit några problem, vågade mig på en långsam promenad till Ica idag också :)
fannah
Kvinna ·
06 okt, 2016
Betsii
Kvinna ·
06 okt, 2016
Tack snälla du! :) Känns bra att jag fick en ny tid så nära iaf! :)
Har allt gått bra för dej? Känns storleken bra? :)
Ja, verkligen, skönt att du slipper vänta så länge.
Ja, det har gått superbra och storleken känns perfekt. Är sååå nöjd :)