fannah
Kvinna ·
13 sep, 2016
Vi som opereras i oktober 2016
BröstförstoringÄntligen börjar det närma sig! Efter lite strul med jobb så har det slutliga datumet för operation blivit mitt på dagen den 5 oktober, Patrik höijer på laser och estetik i Stockholm, motiva 425/450 cc round HP, + bröstlyft. Vilka andra ska opereras i oktober?
Sortera efter
fannah
Kvinna ·
06 okt, 2016
Amerigo
Kvinna ·
07 okt, 2016
Hyacinth! Tänkte höra med dig om du har valt till kapselförsäkring? Jag har inte gjort det.. men funderar på att eventuellt välja till en 3 årig försäkring på återbesöket sen.. hur tänker du? :) Patrik sa att jag inte behövde någon men man vill ju inte stå där sen .. hehe
Sen var det något snack om att motiva har en egen garanti och försäkring mot kapsel osv, hört något om det?
Hyacinth
Kvinna ·
07 okt, 2016
Amerigo
Kvinna ·
07 okt, 2016
fannah, Ja precis, operationen gick så himla snabbt och smidigt så man blir nästan lite nervös för att det gick så himla bra :p
Patrik sa samma sak till mig, att försäkringen egentligen är onödig, men sen när jag sa att jag inte skulle ha försäkringen till tjejen i kassan så kollade hon nästan konstigt på mig och frågade om jag är helt säker på det...och då blev jag ju såklart lite osäker.
Ang. motivas egen garanti gäller den nog bara om implantatet går sönder, men inte kapsel.
fannah
Kvinna ·
07 okt, 2016
Amerigo
Kvinna ·
07 okt, 2016
Amerigo- jag har inte alls koll på vad som innebära med de olika graderna, gäller det endast om det är extremt eller vad innebär grad 3? :)
Hyacinth- ja jag börjar fundera på o välja till den sen.. någon annan som har nån input? :)
fannah
Kvinna ·
07 okt, 2016
fannah
Kvinna ·
07 okt, 2016
Targaryen
Kvinna ·
07 okt, 2016
Amerigo
Kvinna ·
07 okt, 2016
Hmm har läst på en del nu.. känner att de kanske är värt att köpa till kaspelförsäkring ändå.. för då spelar de väl ingen roll om det bara är grade 2 o känns lite hårt det gäller väl ändå om man lagt till klinikens försäkring? Tänkte att det är synd om man ska behöva ha störrre problem för att få hjälp .. svårt de här! Fast det är inte mycket pengar egentligen, kanske dumt av mig att en s tveka över att välja till extra när man ändå lagt ut 69k redan... haha :p
fannah
Kvinna ·
07 okt, 2016
Hyacinth
Kvinna ·
07 okt, 2016
Betsii
Kvinna ·
07 okt, 2016
Alltså nu är det galet nära operation! Den 19e, känns helt fantastiskt! Idag var jag tillbaka på kliniken för att testa storlekar igen. Jag har ju tänkt 375cc under muskel men när jag läser vad alla skriver om att dom ångrar att dom inte tagit större så har jag blivit osäker. Provade då 460cc och ska jag vara ärlig så tyckte jag inte att det var så stor skillnad på dom.. Nån som har samma problem å inte riktigt kan bestämma sig för storlek?
Opereras den 12e (!!!) å har inte heller bestämt storlek! Velade först mellan 400cc och 450cc men nu velar jag mellan 450cc och 500cc! Just för att man är rädd att ta för små! Men vill inte heller ha för stora.. Så svårt detta! Vad har du för utgångsläge?
PennyDreadful
Kvinna ·
07 okt, 2016
muffin_
Kvinna ·
07 okt, 2016
Hyacinth
Kvinna ·
08 okt, 2016
muffin_
Kvinna ·
08 okt, 2016
Targaryen
Kvinna ·
08 okt, 2016
Alltså nu är det galet nära operation! Den 19e, känns helt fantastiskt! Idag var jag tillbaka på kliniken för att testa storlekar igen. Jag har ju tänkt 375cc under muskel men när jag läser vad alla skriver om att dom ångrar att dom inte tagit större så har jag blivit osäker. Provade då 460cc och ska jag vara ärlig så tyckte jag inte att det var så stor skillnad på dom.. Nån som har samma problem å inte riktigt kan bestämma sig för storlek?
Opereras den 12e (!!!) å har inte heller bestämt storlek! Velade först mellan 400cc och 450cc men nu velar jag mellan 450cc och 500cc! Just för att man är rädd att ta för små! Men vill inte heller ha för stora.. Så svårt detta!
Vad har du för utgångsläge?
LLW73
Kvinna ·
09 okt, 2016
Hyacinth
Kvinna ·
09 okt, 2016
Tack :) Mer ont idag, men hanterbart! Vill inte ta dom starkaste medicinerna så ofta, blir helt yr i huvudet, så nu har jag kört på alvedon och det funkar fint. Känner mig dock helt handikappad och har spenderat nästan hela dagen i sängen :p Längtar efter att få se tuttarna, ska ha förband på i fyra dagar.. Men dom är vääldigt svullna så man kan ju inte förvänta sig nån vacker syn ännu.
Visar 141 till 160 av total 288 objekt