PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
DorisP
Kvinna ·
13 mar, 2017
jhojho
Kvinna ·
13 mar, 2017
jhojho
Kvinna ·
13 mar, 2017
jynx_
Kvinna ·
14 mar, 2017
Kul att höra att du är så nöjd med dina nya bröst.
Jag ska också göra min bröst hos Johan om en månad. ska lägga in 355cc.
DorisP
Kvinna ·
14 mar, 2017
Be någon hjälpa dig som kan se bättre, en nära vän ska hjälpa mig för hon har själv opererat sig och sa som du att det kan vara svårt att se själv. Skönt att det verkade se bra ut iaf!:) plastikguiden.se står det lite om tejpen har jag sett.
Kasam
Kvinna ·
14 mar, 2017
Kasam
Kvinna ·
14 mar, 2017
efilnickufecin
Kvinna ·
14 mar, 2017
norrlandsjente
Kvinna ·
14 mar, 2017
norrlandsjente
Kvinna ·
14 mar, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
14 mar, 2017
Qwdfyy87
Kvinna ·
14 mar, 2017
Tjej82
Kvinna ·
14 mar, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
14 mar, 2017
Qwdfyy87
Kvinna ·
14 mar, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
14 mar, 2017
Tjej82
Kvinna ·
14 mar, 2017
Ni som gjort op.. varför går man upp så i vikt?! Jag är så ledsen.. 2,5 kg på ett dygn.. över60kg nu.. kämpat som en dåre för att ligga på 57-59kg.. hur kan mediciner göraså? Eller vad e de? Gick 1km förut idag..' men var kallt.. inte tagit något smärtstillande sen 9 i morse..
[/ De är bara vätska. Kroppen har genomgått ett ingrepp och då samlar man på sig vätska . Samt att du har fått dropp och de i sig är vätska som binder vätska. Ta de lugnt så ska du se att du tappar dom kilona om ett par dagar.Qwdfyy87
Kvinna ·
14 mar, 2017
Jag tror man går upp i vikt för att man samlar på sig gansma mkt vätska? Man sitter mer stilla än vanligt o rör sig mindre. Vilket man ska göra för att läka i lugn o ro. :)
Oroa dig inte, stirra dig inte blind på vågen. Om ett par veckor kmr du gå mer igen när du kan röra dig normalt igen. Man får även tänka på vad man stoppar i sig.
Man kanske inte kan äta den där kladdkake biten som innan operatonen..för du rör dig inte lika aktivt nu. Men det kmr du kunna göra när du läkt klart!
Lua31
Kvinna ·
14 mar, 2017
Hej :)
Jag opererades den 8/3, har fått tillbaka lite känsel i bröstvårtan på högra bröstet men inte på det vänstra. Mitt vänstra bröst är mer svullet och spänner mer oxå. Känns konstigt utan känsel, kommer inte ihåg hur det var förra gången jag opererades, om det tog lång tid innan känseln var tillbaka igen. Har du känsel?
Coffie
Kvinna ·
14 mar, 2017
Doris - Gick det bra med tejpen? Och bilderna visar att du verkligen har fått jättefina bröst, grattis!:)