PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Alma7
Kvinna ·
15 mar, 2017
Sajk
Kvinna ·
15 mar, 2017
Haha nu skattade jag högt Estet!
Nu har jag lagt ut kort på mina bröst. Är inte nöjd än, men hoppas formen blir bättre. Tror kanske jag borde tagit större implantat. Tycker bröstvårtorna är för langt ned och sticker för mycket ut åt sidorna. Hoppas det blir bättre när svullnaden går ned :D
Ser superbra ut! Mina bröst fyllde 16 dagar idag och jag tog nya bilder till galleriet. Då såg jag verkligen skillnaden på dem från bara 6 dagar sen, så de ändras ju hela tiden! Mitt ena har dock inte sjunkit ner lika mkt som det andra tror jag och känns dessutom lite mindre än det andra. Nu tog jag ju olika storlekar på mina då det var skillnad sen innan, men hoppas ju de ska få ungefärligt samma storlek. =)
Marie
Kvinna ·
15 mar, 2017
Nu har jag lagt ut kort på mina bröst. Är inte nöjd än, men hoppas formen blir bättre. Tror kanske jag borde tagit större implantat. Tycker bröstvårtorna är för langt ned och sticker för mycket ut åt sidorna. Hoppas det blir bättre när svullnaden går ned :D
Ser superbra ut! Mina bröst fyllde 16 dagar idag och jag tog nya bilder till galleriet. Då såg jag verkligen skillnaden på dem från bara 6 dagar sen, så de ändras ju hela tiden! Mitt ena har dock inte sjunkit ner lika mkt som det andra tror jag och känns dessutom lite mindre än det andra. Nu tog jag ju olika storlekar på mina då det var skillnad sen innan, men hoppas ju de ska få ungefärligt samma storlek. =)
Tack ! Det gör dina med !! Ja dom ändrar sig vem en hel del :) hoppas att dom jämnar till sig för dig ! Det gör det nog :)
Sajk
Kvinna ·
15 mar, 2017
Tack ! Det gör dina med !! Ja dom ändrar sig vem en hel del :) hoppas att dom jämnar till sig för dig ! Det gör det nog :)
Skickade till min kirurg och frågade och han svarade enkelt att mina sett ut så vid start så det får jag leva med typ =). Men eftersom jag tagit olika storlekar så trodde jag det skulle jämna ut sig. Så jag hoppas mitt ena hänger till sig mer. Men i det stora hela är jag jättenöjd och kan nog leva med den skillnaden. =)
Marie
Kvinna ·
15 mar, 2017
Skickade till min kirurg och frågade och han svarade enkelt att mina sett ut så vid start så det får jag leva med typ =). Men eftersom jag tagit olika storlekar så trodde jag det skulle jämna ut sig. Så jag hoppas mitt ena hänger till sig mer. Men i det stora hela är jag jättenöjd och kan nog leva med den skillnaden. =)
Okej. Tycker du att det är samma skillnad som för eller har det blivit mer eller mindre skillnad? Det är jo svårt att få helt lika.
Sajk
Kvinna ·
15 mar, 2017
Okej. Tycker du att det är samma skillnad som för eller har det blivit mer eller mindre skillnad? Det är jo svårt att få helt lika.
Jag tycker det ser bra ut. men svårt att se med all tejp. Kan tycka det vänstra inte kommit ner lika mkt och att det högra har mer underpol, la ju i 50CC mer i det ena för att jämna, men vet inte om de 50 cc kanske gör större skillnad trots allt . Oavsett är allt bättre än det var innan. Får se hur det ser ut om 2 veckor när man får av tejpen.
mammatill2.90
Kvinna ·
15 mar, 2017
DorisP
Kvinna ·
15 mar, 2017
Imorgon kl 8.45 är det äntligen min tur!!
Marie
Kvinna ·
15 mar, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
15 mar, 2017
2barnsmamma87
Kvinna ·
15 mar, 2017
2barnsmamma87
Kvinna ·
15 mar, 2017
DorisP
Kvinna ·
15 mar, 2017
Alltså jag är så himla glad att jag vågade göra denna op!! Sååå nöjd hittills
* ny bild från idag upplagd *
:-D
Tanjaz
Kvinna ·
15 mar, 2017
2barnsmamma87
Kvinna ·
15 mar, 2017
Jag var på konsultation på proforma i måndags 13/3 och fick tid fort 27 opereras jag :O Är 155 Cm lång väger 53 kan inte påstå att jag är smal har fått mer mage och kärlekshandtag efter min graviditet men kirurgen sa att han tror 350-375 cc blir perfekt för jag är lite bred i kroppen inte helt rak om ni förstår..orolig att de kommer bli stort med 375cc men vet även att lite försvinner när man gör bakom muskeln och vill inte ångra mig senare.. hjälp ska va runda mentor 375cc HP
2barnsmamma87
Kvinna ·
15 mar, 2017
Alltså jag är så himla glad att jag vågade göra denna op!! Sååå nöjd hittills
* ny bild från idag upplagd *
:-D
Vilket superfint resultat du har fått :)
Estet
Kvinna ·
15 mar, 2017
Kasam
Kvinna ·
16 mar, 2017
norrlandsjente
Kvinna ·
16 mar, 2017
Vad roligt att läsa att så många mår relativt bra ändå! Jag har mått super dem två första dagarna men så idag ficl jag så jätteont i högra bröstet, eller mer bröstvårtan, käns som den ska slitas av typ:( jag kan knappt röra höger arm för då ilar/bränner det i muskeln precis under bröstvårtan. Bör jag ringa kliniken imorgon eller är jag bara nojjig? Har för övrigt haft känsel i båda brösten/ vårtorna hela tiden så det kan ju inte vara det som spökar va?
jhojho
Kvinna ·
16 mar, 2017
Alma, jag tror inte någon kommer märka något. De har troligen fullt upp med sig själva och sina bekymmer. ;)
Jag har inte varit på återbesök än. Ska inte dit förrän den 24 mars. Jag tycker mina bröst är stora och de sitter rätt högt upp. Men jag är nöjd med formen och jag tror det med storleken lägger sig oxå bara det sjunker och mjuknar mer. Kan ju nästan spetsa någon med brösten som det är nu.
Jag var orolig över det totala känselbortfallet. Så det är en lättnad att känslans börjar komma tillbaka.
Hur känner du själv med storlek och så?