PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Nillan
Kvinna ·
24 feb, 2017
Joos1432
Kvinna ·
24 feb, 2017
Gammbeno
Kvinna ·
24 feb, 2017
Nej inte bästämmt än:/ va inne på 450cc men börja fundera på 500cc.. vill inte att dom ska bli försmå .
Vad ska du ha för implantat? Märke, runda/anatomiska, projektion?
[/ Det är mentor runda, dom vanligaste mins inte va dom hetta men inte hög profil. Vart sagt 450 men nu är jag tveksam att det räcker. Med tanke på lyft vet ej om det försvinner mycket av nig själv .:/Appenzeller
Kvinna ·
24 feb, 2017
Sofia27
Kvinna ·
24 feb, 2017
Bestämde mig för 450cc på konsultationen men kan inte sluta fundera över ifall jag borde gå större. Vill inte att de ska bli för stort så att de inte går att "dölja" brösten men vill inte ångra att jag gjorde för små heller. Jag har typ noll egen bröstvävnad och är ganska smal så vill ju inte att se ska se konstigt ut.
Jag bestämde mig också för 450cc på konsultationen, men har börjat tänka som du att jag kanske ska ta 500cc. Vill ju inte ångra mig varken att de blev för små eller för stora :/
Svårt detta, jaja har 24 dagar kvar att fundera så det löser sig väl :)
Tjej82
Kvinna ·
24 feb, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
24 feb, 2017
Gammbeno
Kvinna ·
24 feb, 2017
Hej alla!
Jag ska opereras 20/3 på Strandkliniken i Sthlm. För mig har det gått snabbt frammåt! Jag fyller 30år i april och har tänkt hela tiden att då vill jag verkligen trivas med mig själv. Jag fick mitt första barn när jag var 21 och låg redn då på +10kg. Sen har jag pendlat mycket upp och ner och fått ett barn till. Så jag är så trött på det!
Sist jag lyckades gå ner till min "trivselvikt" så blev brösten helt tomma. Då bestämde jag mig för att jag ville ändra på det och operera mig,
Livet går ju inte alltid som man tänkt utan jag hamnade i en depression och blev sjukskriven varpå kilona kom tillbaka.
Nu har jag legat i hårdträning och strikt kost sedan årsskiftet med målet att trivas med mig själv innan min 30-årsdag. VIPPS så kom jag å tänka på att herreguuuuud jag måste ju boka konsultaion och sånt i tid för att kunna fixa brösten också! Jisses, sagt å gjort så sitter jag nu och räknar ner dagarna till op (och tränar ännu hårdare om möljigt för jag nu bara har 4veckor på mig att gå ner så mycket i vikt jag kan).
Jag kommer göra ett lyft med inlägg. Storlek vet jag inte ännu eftersom jag kommer minska min egen bröstvävnad när jag går ner i vikt men tänkte lösa det typ veckan innan men ristest. På konsultationen så höll jag cc framför mitt bröst och det kändes väl ok, dock så jämförde jag inte men nåt större så jag vet inte.....
Nillan
Kvinna ·
24 feb, 2017
Bestämde mig för 450cc på konsultationen men kan inte sluta fundera över ifall jag borde gå större. Vill inte att de ska bli för stort så att de inte går att "dölja" brösten men vill inte ångra att jag gjorde för små heller. Jag har typ noll egen bröstvävnad och är ganska smal så vill ju inte att se ska se konstigt ut.
Jag bestämde mig också för 450cc på konsultationen, men har börjat tänka som du att jag kanske ska ta 500cc. Vill ju inte ångra mig varken att de blev för små eller för stora :/
Svårt detta, jaja har 24 dagar kvar att fundera så det löser sig väl :)
Ringde faktiskt och ändrade till 500cc tidigare idag, slutat fundera över storleken efter samtalet så måste vara rätt beslut ;)
Vildmusen
Kvinna ·
24 feb, 2017
Hej alla!
Jag ska opereras 20/3 på Strandkliniken i Sthlm. För mig har det gått snabbt frammåt! Jag fyller 30år i april och har tänkt hela tiden att då vill jag verkligen trivas med mig själv. Jag fick mitt första barn när jag var 21 och låg redn då på +10kg. Sen har jag pendlat mycket upp och ner och fått ett barn till. Så jag är så trött på det!
Sist jag lyckades gå ner till min "trivselvikt" så blev brösten helt tomma. Då bestämde jag mig för att jag ville ändra på det och operera mig,
Livet går ju inte alltid som man tänkt utan jag hamnade i en depression och blev sjukskriven varpå kilona kom tillbaka.
Nu har jag legat i hårdträning och strikt kost sedan årsskiftet med målet att trivas med mig själv innan min 30-årsdag. VIPPS så kom jag å tänka på att herreguuuuud jag måste ju boka konsultaion och sånt i tid för att kunna fixa brösten också! Jisses, sagt å gjort så sitter jag nu och räknar ner dagarna till op (och tränar ännu hårdare om möljigt för jag nu bara har 4veckor på mig att gå ner så mycket i vikt jag kan).
Jag kommer göra ett lyft med inlägg. Storlek vet jag inte ännu eftersom jag kommer minska min egen bröstvävnad när jag går ner i vikt men tänkte lösa det typ veckan innan men ristest. På konsultationen så höll jag cc framför mitt bröst och det kändes väl ok, dock så jämförde jag inte men nåt större så jag vet inte.....
Hej . Har du någon aning ungefär vad det lutar till för storlek på implantaten :)?
Gammbeno
Kvinna ·
24 feb, 2017
Hej alla!
Jag kommer göra ett lyft med inlägg. Storlek vet jag inte ännu eftersom jag kommer minska min egen bröstvävnad när jag går ner i vikt men tänkte lösa det typ veckan innan men ristest. På konsultationen så höll jag cc framför mitt bröst och det kändes väl ok, dock så jämförde jag inte men nåt större så jag vet inte.....Hej . Har du någon aning ungefär vad det lutar till för storlek på implantaten :)?
Inte mindre än 500cc iaf. Jag ska testa mig fram med ristestet....
Vildmusen
Kvinna ·
24 feb, 2017
Hej . Har du någon aning ungefär vad det lutar till för storlek på implantaten :)?
Ok låter bra. Kan inte sluta fundera på 450 som vi bästämmde men gjorde ris test med 500cc är sugen på det.
Gammbeno
Kvinna ·
24 feb, 2017
Ok låter bra. Kan inte sluta fundera på 450 som vi bästämmde men gjorde ris test med 500cc är sugen på det.
Ska du lägga bakom muskeln? Då "försvinner" ju en del....och man hör att folk ändrar sig (tog för små). Svårt det där...man vill ju göra rätt val.
Coffie
Kvinna ·
24 feb, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
25 feb, 2017
Ska du lägga bakom muskeln? Då "försvinner" ju en del....och man hör att folk ändrar sig (tog för små). Svårt det där...man vill ju göra rätt val.
Ja jag ska lägga bakom muskeln. Ja det är ju det jag fundera på pm det försvinner när man gör bröst lyft också?! Va aldrig prat om 500cc men när jag gör ristest så känns det bra, måste man testa med en bh utan bygel? Någon dom vet?jag vill ju ha stora bröst är ju så mycket pengar man lägger ut så det ska ju bli bra:)jo han sa att det folk va missnöjda med mäst va att dom valde för små.
PumaBaby
Kvinna ·
25 feb, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
25 feb, 2017
2barnsmamma87
Kvinna ·
25 feb, 2017
Har bokat in operation 2/3och ska lägga in 500 cc i Umeå hos polarkliniken.
Alma7
Kvinna ·
25 feb, 2017
Coffie
Kvinna ·
25 feb, 2017